Przetargi.pl
Żywność do stołówki Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Tuchowie

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Bohaterów Bitwy pod Łowczówkiem w Tuchowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-170 Tuchów, ul. Reymonta 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 652 58 19 , fax. 014 652 58 19
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Bohaterów Bitwy pod Łowczówkiem w Tuchowie
    ul. Reymonta 19 19
    33-170 Tuchów, woj. małopolskie
    tel. 014 652 58 19, fax. 014 652 58 19
    REGON: 85228300100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp.tuchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Żywność do stołówki Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Tuchowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do stołówki Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Tuchowie. Dostawy podzielono na 7 zadań: - Tłuszcze, sery, mleko, jaja; - Warzywa, owoce, warzywa przetworzone i jaja oraz wędlina drobiowa; - Mrożonki, ryby - Mięso drobiowe świeże - Mięso wieprzowe, wołowe i wyroby wędliniarskie - Artykuły spożywcze, przyprawy, makarony - Pieczywo 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Zamawiającego. 3. Dostawa następować będzie na podstawie pisemnego lub telefonicznego zamówienia przez upoważnione do tego osoby Zamawiającego. Zamawiający potwierdzi na piśmie przyjęcie dostawy. 4. Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami i na koszt Wykonawcy. 5. Rozliczenie dostaw będzie odbywać się nie rzadziej niż raz w miesiącu, w terminie ustalonym przez strony. Dostarczany towar winien odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6. Wykonawca winien posiadać wymagany atest laboratoryjny na oferowane produkty. 7. W przypadku towarów posiadających nazwy towarowe ma zastosowanie zapis lub produkt równoważny. 8. Zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP w przypadku gdy przedmiotu zamówienia nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Zamawiający może w opisie przedmiotu zamówienia zastosować znaki towarowe wraz z zapisem lub równoważne .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje uprawnienia do występowania w obrocie prawnym poprzez przedstawienie aktualnego odpisu z właściwego rejestru ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert. W przypadku występowania pełnomocnika należy dołączyć pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. Przedmiotowe warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca przedłoży w swojej ofercie oświadczenie, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty ? wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. 2. Wypełniony i podpisany arkusz kalkulacyjny dla zadania ? wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 SIWZ , który należy wypełnić ściśle wg określonego wzoru. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy ? wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ. 4. Zaakceptowany projekt umowy dla zadania ? ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. Przez akceptację rozumie się złożenie podpisu i imiennej pieczątki przez uprawnioną osobę na ostatniej stronie wzoru umowy. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). W przypadku występowania pełnomocnika należy dołączyć pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 6. Informacja o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy (Jeżeli zaistnieje taka okoliczność). 7. Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału, brak jakiegokolwiek dokumentu powoduje odrzucenie oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp.tuchow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach