Przetargi.pl
Dostawy mięsa i wędlin

Zakład Karny w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. St. Konarskiego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 623-51-00 wew. 231 , fax. 014 6215677
  • Data zamieszczenia: 2015-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Tarnowie
    ul. St. Konarskiego 2 2
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 0-14 623-51-00 wew. 231, fax. 014 6215677
    REGON: 00032000600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Karny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy mięsa i wędlin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego są dostawy mięsa i wędlin sklasyfikowanych w grupie CPV 151 w szacunkowych ilościach (ilości za cały okres obowiązywania umowy): Część I - WĘDLINY WIEPRZOWE Boczek mielony 1 450 kg Kaszanka 2 450 kg Parówki wieprzowe grube 600 kg Kiełbasa krakowska 1 500 kg Kiełbasa lenczowa 2 450 kg Kiełbasa regionalna (tuchowska, łatanicka lub inna) 600 kg Kiełbasa mortadela 1 750 kg Kiełbasa toruńska 850 kg Kiełbasa zwyczajna 4 050 kg Kiełbasa żywiecka 1 850 kg Parówki wieprzowe cienkie 1 200 kg Pasztetowa wieprzowa 2 400 kg Pieczeń wiedeńska 1 750 kg Pieczeń rzymska 1 500 kg Szynka tyrolska 2 400 kg Kiełbasa biała parzona serdelki 950 kg Termin przydatności do spożycia wędlin nie krótszy niż 7 dni od daty dostawy. Dostawca zapewni widoczne zróżnicowanie jelit według asortymentów i opisanie wędlin zgodnie z dostarczanym asortymentem oraz datami ważności. Część II - WĘDLINY DROBIOWE Baleron z indyka 450 kg Filet prasowany drobiowy 200 kg Kiełbasa drobiowa 900 kg Kiełbasa szynkowa drobiowa 350 kg Parówki drobiowe 1 000 kg Polędwica drobiowa 130 kg Polędwica z indyka 120 kg Szynka drobiowa 1 050 kg Szynka śniadaniowa drobiowa 300 kg Pierś z indyka 200 kg Szynka z indyka 150 kg Termin przydatności do spożycia wędlin nie krótszy niż 7 dni od daty dostawy. Dostawca zapewni widoczne zróżnicowanie jelit według asortymentów i opisanie wędlin zgodnie z dostarczanym asortymentem oraz datami ważności. Część III - MIĘSO WOŁOWE I WIEPRZOWE W STANIE ŚWIEŻYM Łopatka wieprzowa z kością bez skóry 2 050 kg Mięso gulaszowe wołowe I gat. 2 500 kg Pieczeń wołowa 120 kg Termin przydatności do spożycia mięs nie krótszy niż 3 dni od daty dostawy. Część IV - MIĘSO DROBIOWE W STANIE ŚWIEŻYM Ćwiartka tylna drobiowa 3 200 kg Mięso filet drobiowy 200 kg Termin przydatności do spożycia mięs nie krótszy niż 3 dni od daty dostawy. Dopuszcza się możliwość dokonania zamówienia przez Zamawiającego innej ilości asortymentu w poszczególnych pozycjach określonych w formularzu ofertowym, w razie zaistnienia takiej potrzeby po stronie Zamawiającego oraz zrealizowanie zamówienia mniejszej ilości towarów niż zawarta w umowie tj. nie wyczerpanie kwoty umownej w okresie obowiązywania umowy, bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Dostawcy. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać Polskim normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, lub parametrom odnoszącym się do tych norm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach