Przetargi.pl
DOSTAWA MIĘSA I WĘDLIN

Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny w Zakopanem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-511 Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 118 014 , fax. 261 118 008
  • Data zamieszczenia: 2015-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny w Zakopanem
    ul. Strzelców Podhalańskich 4 4
    34-511 Kościelisko, woj. małopolskie
    tel. 261 118 014, fax. 261 118 008
    REGON: 49002828900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.woszk-zakopane.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MIĘSA I WĘDLIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, produktów mięsnych, produktów mięsno-wędliniarskich, tłuszczy zwierzęcych, zwanych dalej towarem, dla Wojskowego Ośrodka Szkoleniowo-Kondycyjnego w Zakopanem, ul. Strzelców Podhalańskich 4, 34-511 Kościelisko. Szczegółowy zakres niniejszego zamówienia został określony w w zał. nr 5 A - D do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 1 - 4 oraz w zał. nr 6 A - D do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 - 4. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na cztery zadania: Zadanie nr 1 - dostawa mięsa czerwonego; Zadanie nr 2 - dostawa wędlin z mięsa czerwonego; Zadanie nr 3 - dostawa wędlin drobiowych; Zadanie nr 4 - dostawa drobiu. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dowolną liczbę zadań, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. 3. Wymagania dotyczące wytworzenia i dowozu przedmiotu zamówienia: 3.1. Wykonawca dostarczy towar zgodny z opisem określonym w zał. nr 6 A - D do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3.2. Wykonawca dostarczy towar wytworzony zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi. 3.3. Wykonawca będzie posiadał przez cały okres realizacji umowy aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres działalności, lub decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzenia do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, nieobjętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, określającą rodzaj i zakres działalności oraz aktualny dokument potwierdzający stosowanie wdrożonego systemu HACCP. Podstawa prawna: ustawa z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136 poz. 914z późn. zm.), ustawa z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17 poz. 127z późn. zm.) 3.4. Wykonawca będzie dostarczał towar do WOSzK w Zakopanem w m. Kościelisko z wykorzystaniem specjalistycznego transportu z zachowaniem wymogów określonych w rozporządzeniu (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE z 2004 r., L 139). 3.5. Zamawiający informuje, że dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała partiami, po wcześniejszym złożeniu zamówienia na towar w formie pisemnej lub za pośrednictwem faksu z określeniem terminu dostawy, asortymentu oraz ilości towaru, nie później niż na jeden dzień przed terminem dostawy lub przy odbiorze dostawy - na następną dostawę, transportem wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. Wyjątkowo dopuszcza się składanie zamówień w formie telefonicznej. 3.6. Dostawy będą realizowane do magazynu WOSzK w Zakopanem w m. Kościelisko - adres: 34-511 Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 4, 3.7. Częstotliwość dostaw: od poniedziałku do piątku w godz. 07.00 - 11.00. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia częstotliwości dostaw i zmiany godzin przyjęcia towaru oraz - w szczególnie uzasadnionych przypadkach - zgłoszenie nieplanowanego zamówienia, którego czas dostawy nie może przekroczyć 6 godzin licząc od godziny przekazania zamówienia wykonawcy. 3.8. Wymagany termin przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia: został określony w zał. nr 6 A - D do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3.9. Towar będzie dostarczany w opakowaniach właściwych dla danego rodzaju towaru, zgodnie z zał. nr 6 A - D do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza stosowania opakowań zastępczych oraz umieszczania reklam na opakowaniach. 3.10. W trakcie dostawy przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany poddać się procedurom bezpieczeństwa przez służbę dyżurną WOSzK w Zakopanem, stosowanym podczas realizacji dostaw. 3.11. Przedmiot zamówienia przedstawiony w zał. nr 5 A - D do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 1 - 4 oraz w zał. nr 6 A - D do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ma być dostarczany sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 3.12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy, z przyczyn niezależnych od zamawiającego i zamówienie w zakresie poszczególnych asortymentów mniejszych ilości niż określone w zał. nr 5 A - D do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 1 - 4, a także dokonanie zmian ilościowych w zakresie poszczególnych asortymentów kosztem innych asortymentów stosownie do bieżących potrzeb zamawiającego w granicach nieprzekraczających ogólnego wynagrodzenia określonego w umowie, przy czym wykonawcy nie przysługują roszczenia o realizację umowy w zakresie przekraczającym uzasadnione potrzeby zamawiającego. Realizacja umowy będzie uzależniona od faktycznych potrzeb wynikających ze zmiennej liczby uprawnionych do żywienia osób oraz od wysokości przyznanych środków finansowych. 3.13. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji umowy w sytuacjach kryzysowych w rozumieniu ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1166) do miejsc wskazanych przez zamawiającego na terenie całego kraju. 3.14. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, np. osiągania wyższych stanów gotowości bojowej, szkolenia poligonowego, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klęsk żywiołowych lub innych obowiązków nałożonych przez organy władzy państwowej, wykonawca będzie zobowiązany do zwiększenia ilości i częstotliwości dostaw w stosunku do wcześniej złożonych zamówień oraz do zapewnienia dostaw do miejsc wskazanych przez zamawiającego na terenie całego kraju wg cen zawartych w niniejszej umowie. Jednakże zmiany te mogą następować wyłącznie w ramach ustalonej wartości przedmiotu zamówienia i jego ilości zawartej w umowie. 4. Podstawą do realizacji dostawy będzie zawarcie umowy. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt 7 Ustawy. 7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.woszk-zakopane.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach