Przetargi.pl
Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej ul. Nawojowska 159, 33-300 Nowy Sącz

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Nawojowska 159
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4439304 , fax. 018 4439304
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Nawojowska 159 159
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4439304, fax. 018 4439304
    REGON: 00029823500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps159.bip.nowysacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej ul. Nawojowska 159, 33-300 Nowy Sącz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamowienia jest sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych dla potzreb Domu Pomocy Społecznej ul. Nawojowska 159, 33-300 Nowy Sącz w rodzaju i ilości określonej w arkuszu kalkulacyjnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone art. 22 ust. 1 ustawy PZP. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywanai określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, pod uwagę będą brane oferty Wykonawców wpisanych do rejestru lub zgłoszonych do ewidencji dzialalności gospodarczej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps159.bip.nowysacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach