Przetargi.pl
"Zwiększenie bezpieczeństwa komunikacyjnego poprzez budowę dróg"- w systemie zaprojektuj i wybuduj

Gmina Mniów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-080 Mniów, Centralna 9
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3737 004 , fax. 41 3737 024
  • Data zamieszczenia: 2023-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mniów
    Centralna 9
    26-080 Mniów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3737 004, fax. 41 3737 024
    REGON: 291010346
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mniow.biuletyn.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Zwiększenie bezpieczeństwa komunikacyjnego poprzez budowę dróg"- w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) „Budowa drogi Wólka Kłucka – Kubiniec”odc. o dł. ok. 1460 mb. na dz. nr ewid. 148, 149 obręb Wólka Kłucka i 342 obręb Pałęgi,2) „Budowa drogi w m. Wólka Kłucka dz. nr ewid. 199, 200 i 344”odcinek o dł. ok. 550 mb. na dz. nr ewid. 199, 200 i 344 obręb Wólka Kłucka1) „Budowa drogi Pałęgi w kier. Nowka”odcinek o dł ok. 700 mb. na dz. nr ewid. 153 obręb Pałęgi,2) „Budowa drogi Pałęgi w kier. Kłucka”odcinek o dł. ok. 450 mb. na dz. nr ewid. 14 obręb Pałęgi,3) „Budowa drogi Pałęgi – Poręba”odcinek o dł. ok. 500 mb. na dz. nr ewid. 66/1, 66/2, 74, 75/1 obręb Pałęgi,4) „Budowa drogi w m. Straszów”odcinek o dł. ok. 570 mb. na dz. nr ewid. 453, 452 obręb Straszów,1) „Budowa drogi Borki – Przecinka”odcinek o dł. ok. 1200 mb. na dz. nr ewid. 213 obręb Borki,2) „Budowa drogi Borki – Zaolzie”odcinek o dł. ok. 980 mb. na dz. nr ewid. 219 obręb Borki,1) „Budowa drogi w m. Pępice dz. nr ewid. 571”odcinek o dł. ok. 325 mb. na dz. nr ewid. 571 obręb Pępice,2) „Budowa drogi w m. Cierchy dz. nr ewid. 332”odcinek o dł. ok. 550 mb. na dz. nr ewid. 332 obręb Cierchy,3) „Budowa drogi w m. Cierchy dz. nr ewid. 353/1 odcinek o dł. ok. 500 mb. na dz. nr ewid. 353/1 obręb Cierchy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:Zadanie nr 1 - 5 000,00 zł brutto (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100);Zadanie nr 1 - 5 000,00 zł brutto (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100);Zadanie nr 1 - 5 000,00 zł brutto (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100);Zadanie nr 1 - 4 000,00 zł brutto (słownie: cztery tysiące złotych 00/100);2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3 Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu – przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Mniowie nr 11 8493 0004 0030 0506 0134 0007 –z opisem „wadium Zwiększenie bezpieczeństwa komunikacyjnego poprzez budowę dróg” dla zadania nr …….UWAGA! Terminem wniesienia wadium jest data i godzina zaksięgowania kwoty wadium na koncie Zamawiającego.2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 299).5 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. W formularzu ofertowym należy podać również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium.6 W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji składając Ofertę w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia,7 Zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (niewynikające z odrębnych, ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) wadium musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;2) z treści gwarancji lub poręczenia powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) wadium powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści gwarancji lub poręczenia powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem gwarancji lub poręczenia jest: Gmina Mniów, ul. Centralna 9, 26-080 Mniów7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);8 Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt V SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:2.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2.2 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2.4 Zdolności technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:2.4.1 Doświadczenie związane z wykonaniem robót budowlanych:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże wykonanie (zakończone) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:- jednej roboty budowlanej polegającą na budowie lub przebudowie drogi/drógo nawierzchni asfaltowej o wartości min. 250 000,00 zł. (nie dopuszcza się sumowania mniejszych, cząstkowych robót objętych odrębnymi umowami lub zleceniami) wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane wykonane zostały należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;2.4.2 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże dysponowanie osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej:- jedną osobą do pełnienia funkcji Projektanta prowadzącego posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej- jedną osobą do pełnienia funkcji Kierownika Budowy posiadając uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowejUprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.2.4.2.1 Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646).2.4.2.2 W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.2.4.2.3 Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lip-ca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach