Przetargi.pl
ZSP nr 2, ul. Szpetnara - modernizacja elewacji budynku - projekt

Gmina Krosno ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 47 43 312 , fax. 13 47 43 312
  • Data zamieszczenia: 2012-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krosno
    ul. Lwowska 28a 28a
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 13 47 43 312, fax. 13 47 43 312
    REGON: 00052698900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZSP nr 2, ul. Szpetnara - modernizacja elewacji budynku - projekt
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej remontu elewacji Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Krośnie, ul. Ks. Stanisława Szpetnara, 38-400 Krosno, na podstawie wytycznych WUOZ w Przemyślu znak: UOZ-K-1.5183.7.2012 z 17 lutego 2012r. oraz zakresu prac przewidzianych do wykonania podczas remontu elewacji budynku. Zakres dokumentacji projektowej Dokumentacja projektowa będąca przedmiotem zamówienia winna zawierać w zależności od potrzeb wynikających z otrzymanych warunków, uzgodnień oraz przyjętych rozwiazań projektowych następujące opracowania: 1. Projekt budowlany sporządzony w 4 egz., na który składa się: 1) Część rysunkowa zawierająca: a) przedstawienie obiektów na kopii mapy zasdniczej, b) inwentaryzację elewacji budynku przewidzianych do remontu (bez elewacji frontowej wyremontowanej w okresie wcześniejszym), c) projektowane rozwiązania. 2) Część opisowa zawierająca: a) zwięzły opis techniczny zawierający podstawowe informacje na temat przyjętych rozwiązań stanowiący uzupełnienie treści przedstawionych na rysunkach, b) dane powierzchniowe, dane konstrukcyjno-materiałowe, instalacyjne, itd., 2. Uzyskanie kopii mapy zasadniczej, wymaganych wypisów, wyrysów, zgód właścicieli, zarządców itp. 3. Przeprowadzenie ewentualnych badań potrzebnych do opracowania projektu (inwentaryzacja obiektu w zakresie koniecznym do prac projektowych, eksperyzy) itp. 4. Przygotowanie wniosków wraz z wymaganymi dokumentami i opracowaniami w celu uzyskania warunków, uzgodnień oraz wymaganych aktualnymi przepisami pozwoleń. 5. Opracowanie projektu budowlanego we wszystkich branżach wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami (zgodnie z art. 34 Prawa Budowlanego) wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 4 egz. 6. Przygotowanie materiałów i uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwtorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działąń przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. 11.165.987 - Dz.U. z dnia 11 sierpnia 2011r. 7. Przygotowanie materiałów do wniosku oraz wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę wraz z wymaganymi dokumentami (art. 33 Prawa budowlanego) - 2 egz. 8. Opracowanie projektu wykonawczego - 4 egz. 9. Opracowanie przedmiarów robót - 2 egz. 10. Opracowanie kosztorysów inwestorskich - 2 egz. 11. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz. 12. Pozostałe inne opracowania niezbędne w celu wykonania zamówienia wynikające z wymagań jednostek opiniujących i uzgadniających bądź wynikające z przyjętych rozwiązań projektowych. Wszystkie przygotowane wnioski o uzyskanie warunków oraz wymaganych decyzji należy wcześniej przedstawić Zamawiającemu celem ich sprawdzenia. W/w opracowania winny być wykonane i dostarczone również na nośniku elektronicznym z zapisem na CD w formacie ogólnodostępnym np. pdf, doc. itp.). Dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych winny być opracowane w oparciu rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.), jak również w oparciu o rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133 z późn. zm.). Kosztorysy inwestorskie winny być opracowane w oparciu o rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389). Dokumentacja projektowa winna być sporządzona w sposób, aby przyjęte rozwiązania projektowe nie utrudniały uczciwej konkurencji przy opisywaniu przedmiotu zamówienia w postępowaniu na wykonawstwo robót wykonywanych na podstawie w/w dokumentacji, zgodnie z wymaganiami art. 29 oraz art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. z 2010r. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759). Dokumentacja powinna być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz zawierać potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych, a także opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów. Opracowana dokumentacja musi być przygotowana w sposób umożliwiający uzyskanie pozwolenia na budowę i ogłoszenie przetargu na wykonawstwo. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej dla w/w zakresu prac projektowych przed złożeniem oferty. Projektant jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach