Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 57-100 Strzelin, ul. Kamienna 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3921981 , fax. 071 3921981
- Data zamieszczenia: 2009-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Kamienna 10 10
57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
tel. 071 3921981, fax. 071 3921981
REGON: 93212522000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pup.strzelin.ac.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/25/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu oraz oprogramowania do ewidencji i inwentaryzacji wszystkich składników majątku. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oprogramowanie do ewidencji i inwentaryzacji wszystkich składników majątku (48610000 - 7) Oprogramowanie na kolektorze danych (48600000 - 4) Przenośny kolektor danych z czytnikiem kodów kreskowych (30213500 - 0) Drukarka etykiet (30232120 - 1) Etykiety foliowe (30199761 - 2) Taśma barwiąca (44424200 - 0) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy, tj. którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń (zaświadczeń, certyfikatów), o których mowa w punkcie VI na zasadzie spełnia- nie spełnia. Niespełnienie powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty - załącznik nr 2 do SIWZ - zawierającego szczegółowy wykaz rozwiązań, m.in. nazwę producenta, markę, typ i model oraz specyfikację techniczną urządzenia- należy dołączyć poniższe zaświadczenia i oświadczenia: 1)Oświadczenie wykonawcy wynikające z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego (a w przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby) w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6)Wykaz wykonanych lub wykonywanych (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych), dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej jedno zamówienie, polegające na dostawie sprzętu oraz oprogramowania do ewidencji i inwentaryzacji wszystkich składników majątku, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 7)Parafowany na każdej stronie wzór umowy - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 8)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych łącznie z ofertą. 2.Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.strzelin.ac.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzęt komputerowy i peryferyjny dla Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-26 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA, znak postępowania: ZP-14/07/2016
Dodano: 2016-07-14 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, SIECIOWEGO I OPROGRAMOWANIA, znak postępowania: ZP-11/07/2016
Dodano: 2016-07-05 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NR 3, znak postępowania: ZP-10/06/2016
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wysokiej.
Dodano: 2016-06-23 - Dostawy zestawów komputerowych oraz drukarek.
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów
Dodano: 2016-06-08 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA, znak postępowania: ZP-9/05/2016
Dodano: 2016-05-30 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NR 2, znak postępowania: ZP-8/05/2016
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa wyposażenia multimedialnego do Pawilonu Czterech Kopuł wraz z montażem i uruchomieniem paneli informacyjnych
Dodano: 2016-05-12