Przetargi.pl
ZP-2380-421-84/2011 Kompleksowy remont, przebudowa i termomodernizacja Hali Sportowej- bud. nr 2, na terenie OPP KWP w Katowicach przy ul. Koszarowej 17

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2011-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-2380-421-84/2011 Kompleksowy remont, przebudowa i termomodernizacja Hali Sportowej- bud. nr 2, na terenie OPP KWP w Katowicach przy ul. Koszarowej 17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty związane z: - przebudową zaplecza socjalno - administracyjnego, - wymianą i remontem posadzek oraz elementów wykończenia ścian i sufitów w pomieszczeniach zaplecza, - wymianą instalacji wod-kan, elektrycznej i wentylacji, - wymianą stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej, - ociepleniem ścian zewnętrznych oraz wykonaniem elewacji i przebudowie zadaszeń przed wejściami, - remoncie opasek i nawierzchni utwardzonych przy budynku oraz koryt odwadniających 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w: 2.1. Dokumentacji technicznej - załącznik nr 3 do SIWZ 2.2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 4 do SIWZ 2.3. Przedmiar robót - załącznik nr 5 do SIWZ 3. Remont będzie się odbywał na obiekcie czynnym i Zamawiający zastrzega sobie prawo typowania kolejności robót do wykonania w uzgodnieniu z Wykonawcą i Użytkownikiem. 4. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty wynosiła minimum 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego. Dokumenty gwarancyjne Wykonawca przedkłada w dniu odbioru końcowego. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wykazanie równoważności (zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy PZP) spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego Wykonawca musi w ofercie przedstawić oferowaną technologię/ system/ materiały, z określeniem typu zastosowanych materiałów oraz dołączyć materiały dokumentujące parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do projektowanych. Analiza porównawcza powinna uwzględniać również strukturę i kolorystykę warstwy fakturowej elewacji. Zaproponowane systemy i materiały zamienne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia do stosowania w budownictwie, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Na formularzu ofertowym wykonawca składa oświadczenie wskazując zakres robót, jaki będzie realizował przy udziale podwykonawcy/ów. Wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia należy wskazać w ofercie wg wzoru załącznika nr 11 do SIWZ 7. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w ofercie, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach