Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 2721733 , fax. 012 2721733
- Data zamieszczenia: 2009-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Słowackiego 82 82
32-400 Myślenice, woj. małopolskie
tel. 012 2721733, fax. 012 2721733
REGON: 35157174200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-myslenice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Powiatu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP-16/2009- Remont odcinka drogi powiatowej Siepraw- Kawęciny K-1947 polegający na budowie chodnika, remoncie nawierzchni wraz z remontem odwodnienia, długości 150m w miejscowości Siepraw. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont odcinka drogi powiatowej Siepraw- Kawęciny K-1947 polegający na budowie chodnika, remoncie częściowym nawierzchni wraz z remontem odwodnienia, długości 150m w miejscowości Siepraw. Asortyment robót: 1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe. 2. Roboty ziemne. 3. Kanalizacja opadowa. 4. Przekop pod przykanalik. 5. Chodnik. 6. Nawierzchnia - parking+zatoki autobusowe 7. Roboty pozostałe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium wynosi: 2 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163), spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ oraz w art. 22 ustawy Pzp. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) kryterium oceny dla ofert ważnych jest najniższa cena (brutto) = 100 % 2) ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie ; spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1/ oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub informacji o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3/ aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek oraz opłat na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub informacji o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo składa zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1/ informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w tym informacja o pracownikach wykwalifikowanych, 2/ wykaz sprzętu i pojazdów oraz wyposażenie techniczne niezbędne do wykonania zamówienia, którym dysponuje Wykonawca. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie podanym do oferty Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia ( sprzęt ), którym będzie dysponował. 3/ Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, a w przypadku kierownika budowy na temat jego doświadczenia zawodowego. Kwalifikacje, wykształcenie i uprawnienie należy wykazać właściwym dokumentem potwierdzającym ich posiadanie. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 4/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robot budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, polegających na budowie, przebudowie chodnika wraz z kanalizacją , o wartości jednej budowy lub przebudowy chodnika, nie mniejszej niż 150 000 zł brutto oraz należy dołączyć posiadane, referencje (listy polecające) potwierdzające, że wykazane roboty wykonane zostały należycie. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w ramach, której wykonywał będzie zamówienie publiczne o wartości ubezpieczenia co najmniej na kwotę 150 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. W przypadku, gdy ważność ubezpieczenia uzależniona jest od zapłaty składki wraz z polisą Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument jej opłacenia. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych, bądź też pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub zawarcie umowy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kserokopii stwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Uchwałę wspólników upoważniającą Zarząd do rozporządzenia prawem lub zaciągnięcia zobowiązania o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego, jeżeli upoważnienie nie wynika z umowy spółki (w przypadku spółki z ograniczona odpowiedzialnością).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-myslenice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zadanie nr 1 - Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr K1935 i K1923: Zadanie nr 1.1 - Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr K1935 w miejscowości Myślenice Zadanie nr 1.2 - Przebudowa odcinków drogi powiatowej nr K1923 w miejscowości Stróża, Pcim i Poręba Zadanie nr 2 - Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr K1937 - ul. Ptasznica w Sułkowicach i K1932 Banowice - Brzezowa - Kornatka
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa oraz utwardzenie dróg w podziale na części
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi leśnej nr 40 (nr inw. 220/825) w L-ctwie Barnowiec
Dodano: 2016-07-27 - Utwardzenie pobocza w ciągu drogi powiatowej nr 1078K Olkusz - Osiek - Gorenice w miejscowości Osiek - etap III
Dodano: 2016-07-27 - Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Zabierzów - etap III
Dodano: 2016-07-27 - Usuwanie skutków klęsk żywiołowych w 2016 roku
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja drogi w Sułkowicach działka nr 1290 - etap II
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi powiatowej nr K1933 Osieczany - Trzemeśnia - Zasań w miejscowości Osieczany w km 0+000 - 0+400
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dróg rolniczych numer: 64 w Wołowicach i 137 w Zagaciu; 284 w Nowej Wsi Szlacheckiej; 802/2, 825/1, 854, 910/1 i 802/1 w Rybnej; 1179 w Rusocicach; 801 w Kamieniu; 1430 i 1401 w Czernichowie i 134/5 w Zagaciu
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja dróg gminnych nr 2477/35 w Kamieniu, 235/1 w Zagaciu; 415, 445 i 421 w Rusocicach; 843 w Czernichowie; 84/3 i 84/4 w Rusocicach; 184 w Wołowicach
Dodano: 2016-07-26