Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 2721733 , fax. 012 2721733
- Data zamieszczenia: 2009-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Słowackiego 82 82
32-400 Myślenice, woj. małopolskie
tel. 012 2721733, fax. 012 2721733
REGON: 35157174200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-myslenice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Powiatu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP-14/2009 Budowa chodnika przy drodze powiatowej K1936 Biertowice-Rudnik, długości 250m w km 0+012,5 -0+262,50 w miejscowości Rudnik. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa chodnika przy drodze powiatowej K1936 Biertowice-Rudnik, długości 250m w km 0+012,5 -0+262,50 w miejscowości Rudnik - roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne-kanalizacja, roboty ziemne - chodnik, odwodnienie, roboty wykończeniowe - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium wynosi: 3 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art. 24 ust.1 i 2 Ustawy). 2. Wykonawca winien wykazać że : - posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako wykonane przez Wykonacę w ciągu ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robot budowlanych polegających na budowie, przebudowie chodnika wraz z kanalizacją , odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości jednej budowy lub przebudowy chodnika, nie mniejszej niż 200 000 zł brutto, -dysponuje własnym lub będzie dysponować niezbędnym w pełni sprawnym sprzętem potrzebnym do wykonania przedmiotu zamówienia : - 1 koparka 0,25 m3 - 1 walec wibracyjny 0,6 t, - 2 samochody ciężarowe samowyład. 5-10 t, - 1 samochód skrzyniowy, - 1 równiarka samojezdna. Na Zadanie stanowiące przedmiot zamówienia, Wykonawca dysponować będzie co najmniej jedną osobą ( Kierownik Budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania robót drogowych i doświadczenie w kierowaniu takimi robotami oraz pracownikami budowlanymi w ilości co najmniej dziesięć osób w tym pięciu wykwalifikowanych; 3. Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności o wartości ubezpieczenia (suma gwarancyjna) co najmniej: 200 000,00 zł, na jedno i wszystkie zdarzenia Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznychWykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarcze, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub informacji o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek oraz opłat na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub informacji o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo składa zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postanowienia o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz należy dołączyć posiadane, referencje (listy polecające) potwierdzające, że wykazane roboty wykonane zostały należycie, o wartości jednej budowy lub przebudowy chodnika nie mniejszej niż 200 000 zł brutto, 2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca; Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie podanym w Zał. 3 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia ( sprzęt), którym będzie dysponował. 3.1 Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 3.2 Informację o pracownikach wykwalifikowanych oraz Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 3.3 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Zał. Nr 4 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty 1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności co najmniej na kwotę 200 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. W przypadku, gdy ważność ubezpieczenia uzależniona jest od zapłaty składki wraz z polisą Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument jej opłacenia. 2.Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych, bądź też pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub zawarcie umowy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kserokopii stwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Uchwałę wspólników upoważniającą Zarząd do rozporządzenia prawem lub zaciągnięcia zobowiązania o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego, jeżeli upoważnienie nie wynika z umowy spółki (w przypadku spółki z ograniczona odpowiedzialnością).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdp@zdp-myslenice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zadanie nr 1 - Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr K1935 i K1923: Zadanie nr 1.1 - Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr K1935 w miejscowości Myślenice Zadanie nr 1.2 - Przebudowa odcinków drogi powiatowej nr K1923 w miejscowości Stróża, Pcim i Poręba Zadanie nr 2 - Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr K1937 - ul. Ptasznica w Sułkowicach i K1932 Banowice - Brzezowa - Kornatka
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa oraz utwardzenie dróg w podziale na części
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi leśnej nr 40 (nr inw. 220/825) w L-ctwie Barnowiec
Dodano: 2016-07-27 - Utwardzenie pobocza w ciągu drogi powiatowej nr 1078K Olkusz - Osiek - Gorenice w miejscowości Osiek - etap III
Dodano: 2016-07-27 - Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Zabierzów - etap III
Dodano: 2016-07-27 - Usuwanie skutków klęsk żywiołowych w 2016 roku
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja drogi w Sułkowicach działka nr 1290 - etap II
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi powiatowej nr K1933 Osieczany - Trzemeśnia - Zasań w miejscowości Osieczany w km 0+000 - 0+400
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dróg rolniczych numer: 64 w Wołowicach i 137 w Zagaciu; 284 w Nowej Wsi Szlacheckiej; 802/2, 825/1, 854, 910/1 i 802/1 w Rybnej; 1179 w Rusocicach; 801 w Kamieniu; 1430 i 1401 w Czernichowie i 134/5 w Zagaciu
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja dróg gminnych nr 2477/35 w Kamieniu, 235/1 w Zagaciu; 415, 445 i 421 w Rusocicach; 843 w Czernichowie; 84/3 i 84/4 w Rusocicach; 184 w Wołowicach
Dodano: 2016-07-26