Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych, cateringowych i turystycznych oraz przeprowadzenie szkoleń zawodowych i organizacja staży

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzezinach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-060 Brzeziny, ul. św. Anny 57
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-46 874 12 95 , fax. 0-46 874-02-80
  • Data zamieszczenia: 2013-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzezinach
    ul. św. Anny 57 57
    95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 0-46 874 12 95, fax. 0-46 874-02-80
    REGON: 00528101500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsbrzeziny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych, cateringowych i turystycznych oraz przeprowadzenie szkoleń zawodowych i organizacja staży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych, cateringowych i turystycznych oraz przeprowadzenie szkoleń zawodowych i organizacja staży dla uczestników projektu: Aktywność- mój atut współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie obejmuje 2 części podzielone na zadania: Część I. ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE INSTRUMENTÓW AKTYWNEJ INTEGRACJI ORAZ DZIAŁAŃ O CHARAKTERZE ŚRODOWISKOWYM, Zadanie nr 1:Indywidualne sesje motywacyjne z psychologiem.W indywidualnych sesjach wezmą udział 22 osoby. Łącznie zadanie nr 1 obejmuje 110 godzin zegarowych dla wszystkich uczestników projektu. Dla każdego uczestnika zaplanowano 5 godzin zegarowych indywidualnego wsparcia. Sesje te mają na celu rozbudzanie motywacji i pobudzanie aktywności zawodowej i społecznej oraz rozwiązywanie istniejących problemów. Zadanie nr 2:Trening umiejętności psychospołecznych W treningu wezmą udział 22 osoby, które zostaną podzielone na dwie grupy po 11 osób. Trening powinien trwać co najmniej 30 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna 45 min.) dla każdej z grup. Łącznie co najmniej 60 godzin dla dwóch grup. Trening powinien zawierać następujące zagadnienia: motywowanie do działania, określenie warunków efektownej zmiany, ustalenie najważniejszych ról społecznych i podstawowych umiejętności przydatnych w radzeniu sobie w codziennym życiu i ich rozwijanie. Zajęcia obejmować będą również tematykę komunikacji interpersonalnej oraz rozwiązywania konfliktów. Zadanie nr 3 : Warsztaty z doradcą zawodowym. W warsztatach wezmą udział 22 osoby, które zostaną podzielone na 2 grupy po 11 osób. Warsztaty powinny trwać co najmniej 30 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna 45 min.) dla każdej z grup. Łącznie co najmniej 60 godzin dla dwóch grup. Warsztaty z doradcą zawodowym będą zawierały tematykę: korzyści płynące z zatrudnienia, przygotowanie CV i listu motywacyjnego. Zadanie nr 4 : Indywidualne spotkania z doradcą zawodowym. W indywidualnych spotkaniach wezmą udział 22 osoby. Łącznie obejmuje 110 godzin zegarowych dla wszystkich uczestników projektu. Dla każdego uczestnika zaplanowano 5 godzin zegarowych indywidualnego doradztwa zawodowego. Spotkania mają na celu badanie słabych i mocnych stron każdego z uczestników. Zadanie Nr 5 : Wyjazd do kina. 2 wyjazdy do kina dla 22 uczestników projektu, 22 osób towarzyszących (sierpień - grudzień 2013 r.). W ramach zadania należy uwzględnić koszty biletów do kina, dojazdu, poczęstunku (zestaw popcorn + napój). Zadanie Nr 6 : Przygotowanie spotkania wigilijno - podsumowującego i paczek dla uczestników projektu.W ramach spotkania zaplanowano organizację spotkania wigilijnego, dla 22 uczestników projektu i 22 osób towarzyszących, które będzie miało również charakter podsumowania udziału uczestników w projekcie. Uczestnikom projektu należy zapewnić paczki, które będą zawierały artykuły spożywcze, i chemiczne co najmniej w następujących ilościach i asortymencie: herbata ekspresowa 100 szt., cukier biały 5 kg, olej 1l,konserwy mięsne po 300 g po 2 szt., konserwy rybne po 170 g po 2 szt.,konserwy - pasztet po 250g po 2 szt., wędlina 2kg, makaron nitki 2 kg, proszek do prania 2 kg, szampon do włosów 400ml 1 szt., mydło w kostce po 90g po 5 szt. Wykonawca na okres trwania działań z zakresu aktywnej integracji oraz działań środowiskowych zobowiązany jest do: informowania uczestników projektu o źródle finansowania projektu,zapewnienia uczestnikom projektu materiałów szkoleniowych w postaci długopisów i notatników zawierających loga Unii Europejskiej, zapewnienia sal szkoleniowych znajdujących się na terenie miasta Brzeziny, wyposażonych w odpowiedni sprzęt dydaktyczny, prowadzenia działań z zakresu aktywnej integracji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00,zapewnienia uczestnikom projektu skryptów będących rozwinięciem tematyki poruszanej na szkoleniach,zapewnienia warunków zgodnych z przepisami BHP w trakcie trwania szkolenia,zapewnienia uczestnikom projektu cateringu podczas szkoleń: obiad (drugie danie), woda mineralna 0,5l dziennie, zapewnienia uczestnikom projektu niezbędnych badań lekarskich potrzebnych do wykonywania zawodów np. książeczka do celów sanitarno- epidemiologicznych, badania lekarskie przeprowadzone przez lekarza medycyny pracy,zapewnienia uczestnikom projektu ubezpieczenia NW,zapewnienia zwrotów kosztów dojazdu na szkolenie (jeżeli będzie taka konieczność),zapewnienia opieki nad osobami zależnymi (w razie potrzeby),prowadzenia list obecności dokumentujących obecność uczestników na szkoleniu i potwierdzających skorzystanie z cateringu, a także otrzymanie materiałów szkoleniowych,systematycznego badania postępów uczestników projektu poprzez ankiety ewaluacyjne przed i po szkoleniach,prowadzenia dzienniczków trenerskich, które będą zawierały konspekty szkoleń i raporty poszkoleniowe,wydawania certyfikatów/zaświadczeń potwierdzających ukończenie danego szkolenia,prowadzenia przez psychologa i doradcę zawodowego rejestru indywidualnych rozmów,prowadzenia dokumentacji fotograficznej,informowania koordynatora projektu o nieobecności uczestnika projektu w danym instrumencie aktywnej integracji,przekazania Zamawiającemu raportu zbiorczego na koniec realizacji zamówienia. Część II. Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i organizacja staży zawodowych. Szkolenia będą zgodne z zapotrzebowaniem lokalnego rynku pracy oraz z predyspozycjami uczestników. Zamawiający przewiduje zorganizowanie szkoleń zawodowych w poszczególnych zawodach: Kurs: Opiekun osób starszych. Kurs powinien trwać minimum 100 h (zegarowych) i obejmować następujące zagadnienia:Fizjologiczne i psychologiczne aspekty starzenia się.Organizacja opieki nad osobami starszymi i chorymi.Pielęgnacja osoby starszej.Pierwsza pomoc. Program kursu powinien składać się z części teoretycznej jak i praktycznej.Firma szkoleniowa musi zapewnić warunki kursu zgodnie z przepisami BHP. Kurs: Wykończenia wnętrz z elementami malarstwa, posadzkarza,glazurnika. Kurs powinien trwać minimum 200 godzin (zegarowych) i obejmować następujące zagadnienia:Zasady BHP i ppoż. przy pracach malarskich i posadzkarskich.Posługiwanie się dokumentacją techniczną.Ogólna charakterystyka posadzek, wykonywanie posadzek z płytek i z tworzyw sztucznych. Ogólna charakterystyka metod malowania. Techniki malarskie.Program kursu powinien składać się z części teoretycznej jak i praktycznej.Firma szkoleniowa musi zapewnić warunki kursu zgodnie z przepisami BHP. Kurs: Florysta - bukieciarstwa Kurs powinien trwać minimum 100 h (zegarowych) i obejmować następujące zagadnienia:Znajomość różnych gatunków roślin ozdobnych i specyfika ich uprawy. Podział roślin, Narzędzia i środki techniczne, galanteria florystyczna,Układanie bukietów,Komponowanie bukietów na różne okazje.Program kursu powinien składać się z części teoretycznej jak i praktycznej. Firma szkoleniowa musi zapewnić warunki kursu zgodnie z przepisami BHP. Kurs: Konserwator zieleni Kurs powinien trwać minimum 100 h (zegarowych) i obejmować następujące zagadnienia:Pielęgnacja terenów zielonych Formowanie drzew, Ściółkowanie, pielenie,Zabezpieczenie roślin przed zimą, nawożenie Program kursu powinien składać się z części teoretycznej jak i praktycznej. Firma szkoleniowa musi zapewnić warunki kursu zgodnie z przepisami BHP. Kurs: Magazynier - sprzedawca . Kurs powinien trwać minimum 102 h (zegarowych) i obejmować następujące zagadnienia:Wymagania techniczne w obrocie żywnością,Obsługa kasy fiskalnej i programu handlowo-magazynowego Standardy obsługi klienta,Przyjmowanie towaru handlowego na stan magazynowy Zapoznanie z procedurami przyjmowania reklamacji. Program kursu powinien składać się z części teoretycznej jak i praktycznej. Firma szkoleniowa musi zapewnić warunki kursu zgodnie z przepisami BHP. W przypadku części praktycznej firma szkoleniowa winna jest zapewnić dla każdego uczestnika niezbędne narzędzia do nauki zawodu, a także ubrania robocze.Zakwalifikowanie na poszczególne szkolenia zawodowe dokonywane będzie na podstawie indywidualnych predyspozycji określonych w pierwszej części zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość rozszerzenia lub zmiany objętych szkoleniem zawodów w sytuacji kiedy konieczność taka wynikać będzie z określonych predyspozycji uczestników programu. Na szkolenia zostaną skierowane osoby, które nie mają przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku zgodnym z kierunkiem szkolenia (badania lekarza medycyny pracy).Zorganizowanie 3 miesięcznych staży dla 20 osób, które najlepiej zdadzą egzamin zawodowy, w tym dla 2 osób w wieku od 15-30 lat, w okresie wrzesień-grudzień 2013r. Staż zostanie zorganizowany zgodnie z wytycznymi WUP. (na stronie www.wup.lodz.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsbrzeziny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach