Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: kurs gastronomiczny z elementami cateringu.

Powiatowy Urząd Pracy we Włodawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, ul. Niecała 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-82 5725240, 5725094 , fax. 0-82 5724043
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy we Włodawie
    ul. Niecała 2 2
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 0-82 5725240, 5725094, fax. 0-82 5724043
    REGON: 11025935900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pup.wlodawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: kurs gastronomiczny z elementami cateringu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szkoleniem objętych będzie 10 osób bezrobotnych. Liczba godzin szkolenia - 150. Zajęcia teoretyczne i praktyczne. W ramach szkolenia wykonawca powinien zapewnić: 1) Zajęcia odbywające się w dni powszednie od godziny 08:00 do 17:00; 2) Dzienną liczbę godzin zajęć szkoleniowych nie mniej niż 6 nie więcej niż 8; 3) Odpowiednie warunki lokalowe we Włodawie; 4) Materiały dydaktyczne; 5) Sprzęt do zajęć praktycznych i warunki pracy kursantów zgodne z przepisami BHP; 6) Poczęstunek dla uczestników szkolenia w dniach zajęć szkoleniowych; 7) Ubezpieczenie uczestników szkolenia w zakresie NW; 8) Program szkolenia dostosowany do potrzeb rynku pracy; 9) Prowadzenie szkolenia przez wykładowców posiadających kwalifikacje i uprawnienia zgodne z programem szkolenia; 10) Wydanie po egzaminie końcowym stosownych zaświadczeń, dyplomów bądź certyfikatów; 11) Zwrot kosztów dojazdów lub zakwaterowania uprawnionym uczestnikom szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp (Dz.U. z r. 2007 nr 223, poz. 1655 z późn. zm.); b) nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp (j.w); c) spełniają warunki określone w art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz. 415 z późn zm.); d) dysponują lokalem oraz miejscem do zajęć praktycznych w miejscu przeprowadzania szkolenia; e) dysponują doświadczeniem w przeprowadzaniu podobnych szkoleń. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, których wykaz został podany w siwz. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy powinni przedłożyć n/w dokumenty: 1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Pzp i że, nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz, że nie zalega w opłacaniu podatków i w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne (wzór stanowi załącznik nr 2 siwz). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 3) Zaświadczenie o wpisie wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych. 4) Wykaz kadry angażowanej do przeprowadzania szkolenia (wzór wg załącznik nr 3 do siwz). 5) Referencje o wykonywaniu wcześniej podobnych zamówień. 6) Informacja o dysponowaniu lokalem do zajęć teoretycznych i zapleczem do zajęć praktycznych. 7) Oświadczenie o aktualności posiadanych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Program szkolenia i metody nauczania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pup.wlodawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach