Przetargi.pl
Dostowa elementów umundurowania dla Służby Leśnej w 2009r.

Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Międzyrzec ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 53
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3714206 , fax. 083 3714206
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Międzyrzec
    ul. Warszawska 53 53
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 083 3714206, fax. 083 3714206
    REGON: 03001102600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostowa elementów umundurowania dla Służby Leśnej w 2009r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania leśnika określona na 4358 punktów, ustalonych w oparciu o zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 28 czerwca 1999 r. oraz zarządzenia nr 34 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 07 czerwca 2000 r. Szczegółowa ilość elementów umundurowania w poszczególnych asortymentach zawarta jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 180000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymogi art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych, b) prowadzą działalność w zakresie dostaw objętych przedmiotem zamówienia, c) wykonywali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem (dostawy umundurowania dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, policji, Straży Pożarnych lub innych służb mundurowych) i odpowiadające wartością przedmiotowi zamówienia ( nie mniej niż 80% ceny ofertowej), odpowiednio potwierdzone, że zostały wykonane należycie, 2. w przypadku oferty wspólnej postawione w pkt 1a) warunki musi spełniać oddzielnie każdy Wykonawca ubiegający się o zamówienie, pozostałe warunki łącznie. Ocena spełnienia wykonania warunków zamówienia zostanie dokonana na podstawie dokumentów opisanych niżej zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny, oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia, wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz wykonanych dostaw o podobnym rozmiarze i charakterze w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania wraz z potwierdzeniem należytego wykonania zrealizowanych dostaw, 5) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty określone w paragrafie 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich można żądać od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. , nr 87, poz. 605 z późn. zm.). W przypadku składania oferty wspólnej: 6) wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie muszą złożyć każdy oddzielnie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymienione w pkt 2 i 3..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/miedzyrzec
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach