Przetargi.pl
zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. - technolog robót wykończeniowych w budownictwie

Zakład Karny w Garbalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 99-100 Łęczyca,
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 024 3880000, 3880032 , fax. 024 3880008
  • Data zamieszczenia: 2012-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Garbalinie
    99-100 Łęczyca, woj. łódzkie
    tel. 024 3880000, 3880032, fax. 024 3880008
    REGON: 00032123000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. - technolog robót wykończeniowych w budownictwie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. - technolog robót wykończeniowych w budownictwie dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Garbalinie. Kurs jest finansowany z Funduszu Pomocy Postpenitencjarnej. 2. Zajęcia odbywać się będą na terenie Zakładu Karnego w Garbalinie. Zamawiający zapewni miejsca do nauki teoretycznej i zajęć praktycznych zgodnie z przepisami ppoż., bezpieczeństwa i higieny pracy oraz narzędzia niezbędne do prowadzenia zajęć. W celu praktycznego zapoznania się uczestnika kursu z tematyką szkolenia, Zamawiający przygotuje dla jednego kursanta ok. 15 m2 ścian i posadzek. 3. Celem kursu przyuczającego do zawodu technolog robót wykończeniowych w budownictwie jest nauczenie uczestników kursu: 1) określania właściwości materiałów do robót wykończeniowych w celu ich właściwego zastosowania, transportowania i składowania; 2) przygotowania materiałów do robót wykończeniowych; 3) organizowanie stanowiska pracy do wykonywania robót wykończeniowych; 4) wykonywania robót murarskich zgodnie z projektem budowlanym; 5) wykonywanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, desek, płyt i paneli; 6) wykonywanie podłóg z tworzyw sztucznych, płytek ceramicznych, deszczułek podłogowych, płyt mozaikowych i paneli; 7) malowanie ścian techniką emulsyjną, klejową i olejną; 8) wykonywanie remontów i konserwacji pomieszczeń; 9) stosowanie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska oraz stosowania odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej odpowiednich do poszczególnych robót wykończeniowych. 4. Program szkolenia winien zawierać wiadomości: 1) BHP - szkolenie wstępne i stanowiskowe, 2) rodzaje podstawowego sprzętu i narzędzi; 3) materiałoznawstwo; 4) organizacja stanowiska pracy, czytanie rysunku technicznego; 5) zajęcia praktyczne; 6) egzamin końcowy. 5. Zakres zamówienia: 1) liczba osób objętych szkoleniem - 12. 2) liczba godzin dydaktycznych - nie mniej niż 130 i nie więcej niż 135. Liczba godzin zajęć teoretycznych nie może być większa niż 1/3 całości szkolenia; 3) dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin (1godzina zajęć teoretycznych = 45 minut; 1 godzina zajęć praktycznych = 55 min.); 4) szkolenie odbywać się będzie w dni powszednie w godz. 8.30 - 15.00; 5) przy prowadzeniu zajęć teoretycznych wymaga się od Wykonawcy przygotowania materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie multimedialnej (w postaci prezentacji multimedialnych). Zajęcia winny być prowadzone z wykorzystaniem laptopa i rzutnika; 6) Wykonawca zapewnia w ramach zajęć teoretycznych uprawnionych wykładowców, a w ramach zajęć praktycznych uprawnionych instruktorów praktycznej nauki zawodu. Wykonawca przed rozpoczęciem kursu dostarczy Zamawiającemu kopie dokumentów potwierdzające - zgodnie z obowiązującymi przepisami - uprawnienia osób prowadzących zajęcia do nauczania zawodu zarówno w części teoretycznej jak i praktycznej. 6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt: 1) zakup ubrań roboczych, butów i rękawic dla każdego uczestnika kursu; 2) zakup materiałów niezbędnych do nauki m. in. skrypty, podręczniki, materiały papiernicze, przybory do pisania; 3) ubezpieczy w niezbędnym zakresie (NNW) uczestników kursu, a przed rozpoczęciem zajęć kopie polisy przekaże Zamawiającemu (na kwotę min. 10000,00 zł); 4) zakupu materiałów niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych w wysokości nie większej niż 40% kosztu ogólnego usługi szkoleniowej. 7. Kurs zakończy się egzaminem sprawdzającym wiadomości i umiejętności z zakresu kursu. Osoba, która uzyska oceny wyższe od niedostatecznej otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. Egzamin sprawdzający przeprowadzi komisja powołana przez Wykonawcę. Do składu komisji Wykonawca powoła jednego przedstawiciela Zamawiającego. Czas trwania egzaminu nie wlicza się do czasu trwania kursu. Wykonawca pokryje koszty egzaminu końcowego. 8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację przebiegu szkolenia. Dokumentację stanowią: 1) program nauczania, 2) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający: imienną listę obecności podpisywaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego lub zielonego, wymiar godzin zajęć edukacyjnych, tematy zajęć edukacyjnych, 3) protokół z egzaminu; 4) rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia. 9. Po zakończeniu kursu Wykonawca przekaże protokolarnie Zamawiającemu kopię dokumentacji szkoleniowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną. 10. Zamawiający zobowiązuje się do posiadania listy rezerwowej uczestników kursów umożliwiającej łatwe wprowadzenie nowej osoby na miejsce osoby rezygnującej z uczestnictwa w kursie, lub która zostanie skreślona z listy uczestników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach