Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania parteru budynku segment D byłego internatu na pomieszczenia administracyjne oraz modernizacja budynku PZP - pracownie gastronomiczne

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Brzesku ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Piastowska 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6631603 , fax. 014 6863007
  • Data zamieszczenia: 2011-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Brzesku
    ul. Piastowska 2 2
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
    tel. 014 6631603, fax. 014 6863007
    REGON: 00018807300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp2.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania parteru budynku segment D byłego internatu na pomieszczenia administracyjne oraz modernizacja budynku PZP - pracownie gastronomiczne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: 1. modernizacji części budynku PZP na pracownie gastronomiczne. a. roboty budowlane murarskie i wykończeniowe b. instalacje wodno-kanalizacyjne, c. instalacje gazowe, d. roboty instalacyjne elektryczne, wentylacyjne 2. zmianie sposobu użytkowania parteru budynku segment D byłego internatu na pomieszczenia administracyjne: a. roboty budowlane i wykończeniowe zgodnie z projektem. b. instalacje wodno-kanalizacyjne, c.c.w. i demontażu instalacji gazowej - instalacje sanitarne należy połączyć z istniejącymi w zakresie budynku. c. roboty instalacyjne elektryczne d. roboty w zakresie instalacji teletechnicznych - należy wyprowadzić instalacje teletechniczne na I piętro. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ tj. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik 1a) oraz dokumentacja projektowa. (załącznik 1 b) W pierwszej kolejności należy wykonać prace związane z modernizacją pomieszczeń budynku PZP na pracownie gastronomiczne. Prace w dwóch budynkach nie mogą być wykonywane równocześnie gdyż całkowity dostęp do parteru budynku będzie możliwy po przeniesieniu pracowni gastronomicznej do budynku Pracowni Zajęć Praktycznych. Wyposażenie pracowni gastronomicznej nie uwzględnione w dokumentacji projektowej pozostaje w gestii Zamawiającego - nie jest objęte przedmiotem tego zamówienia. Wyposażenie pracowni gastronomicznych w budynku byłego internatu należy zdemontować i przenieść do wyremontowanych pomieszczeń w budynku PZP. Wszystkie użyte do prac modernizacyjnych materiały budowlane powinny posiadać stosowne deklaracje zgodności, a w przypadku doboru materiałów o ściśle określonym przeznaczeniu należy jako kryterium ich zastosowania stosować atesty PZH. Wszystkie prace remontowo - budowlano - instalacyjne należy wykonać zgodnie z przepisami prawa budowlanego i p. poż., przepisami i wytycznymi branżowymi mającymi zastosowanie w przebiegu prac instalacyjnych oraz sztuką budowlaną. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zagwarantować ciągłość pracy jednostki mieszczącej się w remontowanych budynkach oraz zapewnić bezpieczeństwo i właściwe warunki pracy dla jego użytkowników i interesantów. Wykonawca ma obowiązek wyznaczyć koordynatora sprawującego nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy na podstawie art. 208 § 1 pkt 2. Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy. Zaleca się wykonawcy wykonanie wizji lokalnej w budynków na własny koszt oraz uzyskania na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich istotnych informacji, które mogą być mu konieczne do przygotowania oferty i należytego wykonania zamówienia. Wizję lokalną wykonawca wykonuje na własny koszt, po uzgodnieniu telefonicznym z Zamawiającym. Zakres zamówienia: powyżej 14 000 euro i poniżerj 4 845 000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp2.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach