Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania części budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Jadownikach z przeznaczeniem na trój-oddziałowe Przedszkole

Burmistrz Brzeska ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 68 63 100 , fax. 0-14 66 305 45
  • Data zamieszczenia: 2016-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Brzeska
    ul. Głowackiego 51 51
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
    tel. 0-14 68 63 100, fax. 0-14 66 305 45
    REGON: 00052390400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania części budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Jadownikach z przeznaczeniem na trój-oddziałowe Przedszkole
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Na wykonanie zadania: (Zmiana sposobu użytkowania części budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Jadownikach z przeznaczeniem na trój- oddziałowe Przedszkole). Zamówienie należy wykonać zgodnie z załączonymi do SIWZ przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi oraz projektem budowlanym i wykonawczym opracowanym w czerwcu 2016 r. przez: Prywatną Pracownię Projektową Alfred Budzioch, ul. Browarna 21/37, 32-800 Brzesko. Zakres rzeczowy do wykonania w tym zamówieniu obejmuje : W ramach zmiany sposobu użytkowania zachodniej części parteru budynku z przeznaczeniem na przedszkole przewiduje się wykonanie podstawowych robót jak poniżej: -wyburzenie schodów zewnętrznych od strony północnej budynku -demontaż balustrady schodów od strony zachodniej -demontaż krat okiennych na elewacji zachodniej -demontaż drzwi -demontaż posadzki z płytek PCV -skucie części okładziny schodów przy wejściu głównym do Szkoły -demontaż okienka podawczego/do powtórnego użycia/ -wyburzenie ścianek działowych -skucie tynków w pomieszczeniu byłej kotłowni -montaż nadproży na belkach stalowych -poszerzenie niektórych otworów drzwiowych -wyburzenie otworów drzwiowych i okienka podawczego oraz części ściany wewnętrznej -zamurowanie istniejących otworów drzwiowych -budowa kanału CO -likwidacja różnicy poziomu posadzki w kotłowni -wykonanie ścianek działowych -montaż drzwi, okna i okienek podawczych -wykonanie tynków części ścian i ścianek działowych -wykonanie posadzek i podług -powiększenie schodów przed wejściem głównym do Szkoły -wykonanie i montaż podjazdu dla osób niepełnosprawnych -wykonanie okładziny schodów zewnętrznych -wykonanie i montaż balustrady na schodach zewnętrznych -wykonanie termomodernizacji części elewacji zachodniej zachodniej i północnej. UWAGA 1: Zamawiający zastrzega ograniczenie zakresu rzeczowego do wysokości posiadanych środków i możliwości finansowych gminy. UWAGA 2: Jeżeli w projekcie, kosztorysach czy przedmiarach projektant użył nazwy producenta materiału, należy to traktować jedynie jako informację podaną przykładowo. Do wykonania zadania wykonawca ma prawo użyć materiały i wyroby dowolnego producenta pod warunkiem , że ich parametry nie będą gorsze pod względem jakości od tych, które są podane w dokumentacji projektowo- kosztorysowej.. Użycie znaków towarowych oraz nazw własnych w kosztorysie przedmiarze lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przypadkowo w opisie przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 29 ust.3 upzp skutkuje każdorazowo takiemu wskazaniu koniecznością zastosowania wobec takiego zapisu określenia -lub równoważny-
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości; 5.000,00 PLN ( słownie : pięć tysięcy złotych 00/100 PLN ) zgodnie z art. 45 i art 46 upzp oraz punktem 8 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji.
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzesko.pl - zakładka : PRZETARGI pozycja 10
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach