Przetargi.pl
zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu zamojskiego 2010/2011

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Szczebrzeska 69
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6396332 , fax. 0846396332
  • Data zamieszczenia: 2010-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Szczebrzeska 69 69
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6396332, fax. 0846396332
    REGON: 95037174900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.zamosc.pl, www.bip.zdp.zamosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu zamojskiego 2010/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem przetargu na zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu zamojskiego na okres zimy 2010/2011 będzie : A. Wynajem sprzętu specjalistycznego oraz nośników do niego i sprzętu budowlanego do zimowego utrzymania dróg oraz prowadzenie robót przy użyciu n/w sprzętu w celu zwalczania śliskości i odśnieżania dróg: a. 8 nośników piaskarek z pługami lekkimi w tym: -trzy piaskarki Zamawiającego -trzy pługi lekkie Wykonawcy -pozostała liczba nośników wraz z piaskarkami i pługami lekkimi Wykonawcy b. 2 nośniki pługów ciężkich z pługami w tym : -jeden pług Zamawiającego , nośnik Wykonawcy -jeden nośnik wraz z pługiem Wykonawcy c. 8 nośników pługów średnich wraz z pługami Wykonawcy d. 2 równiarki e. 2 spycharki f. 2 ładowarki o poj. łyżki 2,50 m? g. samochód samowyładowczy ład. 6-10t B. Zabezpieczenie przez Wykonawców materiałów uszarstniających i obniżających temperaturę zamarzania : - piasek - żużel - chlorek sodu - mieszanka piasku i chlorku sodu ( 10% i 30% ) 2. Zamawiający ustala dwa rejony działania oznaczone na dołączonych mapach. Każdy z rejonów będzie stanowił oddzielne zadanie na które należy składać oddzielne oferty. 3. Dla pługów ciężkich nie będą wprowadzane rejony działania (rejonem działania będzie teren całego powiatu) - każdy z pługów stanowi oddzielne zamówienie na które należy składać oddzielne oferty. Rejon Nr I - drogi powiatowe o łącznej długości 316,634 km(wg załączonego wykazu) dla którego Zamawiający ustala: - wynajem dwóch nośników piaskarek z pługami lekkimi - piaskarki Zamawiającego - wynajem dwóch nośników piaskarek wraz z piaskarkami i pługami lekkimi Wykonawcy - wynajem czterech nośników pługa średniego dwustronnego wraz z pługiem Wykonawcy - wynajem jednej równiarki - wynajem jednej spycharki - wynajem jednej ładowarki Rejon II - drogi powiatowe o łącznej długości 368,950 km (wg załączonego wykazu) dla którego Zamawiający ustala: - wynajem trzech nośników piaskarek wraz z piaskarkami i pługami lekkimi Wykonawcy - wynajem jednego nośnika piaskarki z pługiem lekkim - piaskarki Zamawiającego - wynajem czterech nośników pługa średniego dwustronnego wraz z pługiem Wykonawcy - wynajem jednej równiarki - wynajem jednej spycharki - wynajem jednej ładowarki - wynajem samochodu samowyładowczego ład. 6-10t Wykonawcy pobierający sprzęt od Zamawiającego zobowiązani będą do wyremontowania go na własny koszt przed rozpoczęciem sezonu zimowego 2010/2011 w zakresie pozwalającym na sprawność jego działania przez cały sezon co należy wkalkulować w ceny jednostkowe oferty.W związku z tym Wykonawcy powinni przed złożeniem oferty zapoznać się ze stanem sprzętu który zostanie im przekazany przez Zamawiającego. Przed rozpoczęciem sezonu zimowego 2010/2011 w/w naprawy zgłosi Zamawiającemu do odbioru do dnia 15.10.2010r. Po przygotowaniu sprzętu i nośników należy dokonać próby sprzętu z udziałem Zamawiającego , podczas którego należy sprawdzić (najpóźniej do 15.10.2010r.) : w rozsypywarkach -dopasowanie rozsypywarki do nośnika (w przypadku rozsypywarek nakładanych-zamocowanie ich do nośnika), -działanie układu napędowego oraz układu dozującego i rozsypującego, -działanie urządzeń regulacyjnych, -zamontowanie tachografów w środkach transportowych. w pługach -działanie układu napędowego oraz hydraulicznego, -działanie urządzeń regulacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium nie później niż do dnia 20.08.2010r. w formie przewidzianej ustawą Prawo zamówień publicznych w wysokości : 6000,00zł. W przypadku składania ofert częściowych 2500,00zł na każdy rejon. Na pługi ciężkie wadium w wysokości 500,00zł na każdą szt. sprzętu. Wadium uważa się za wniesione w terminie jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium należy wnieść w pieniądzu na konto Zamawiającego - PKO BP S.A. Zamość Nr 81 1020 5356 0000 1802 0007 7784 z dopiskiem : zimowe utrzymanie dróg. Zamawiający nie będzie przyjmował wpłaty wadium gotówką w kasie ZDP Zamość. 3. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest przez Zamawiającego na rachunku bankowym i podlega oprocentowaniu. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż gotówka należy wprowadzić zapis umożliwiający zatrzymanie wadium przez Zamawiającego na podstawie art. 46 ust . 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych . W przypadku braku takiego zapisu oferta zostanie potraktowana jak w przypadku braku wpłaty wadium - zostanie odrzucona 4. Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium odpowiadającemu powyższym wymaganiom, zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 5. Wadium można wnieść w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą tj. 30 dni licząc od daty składania ofert. 7. W ofercie należy złożyć potwierdzenie przelewu lub innej formy wniesienia wadium w postaci oryginału lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii. 8. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego jeżeli : a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w SIWZ (wzór umowy), c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d) nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w niniejszej Instrukcji , lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie art.46 ust.4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z zapisami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych oprócz przypadku opisanego w art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.zamosc.pl, www.bip.zdp.zamosc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach