Przetargi.pl
zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych w sezonie zimowym 2009/2010

Burmistrz Toszka ogłasza przetarg

  • Adres: 44-180 Toszek, ul. Bolesława Chrobrego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2378020 , fax. 032 2334141
  • Data zamieszczenia: 2009-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Toszka
    ul. Bolesława Chrobrego 2 2
    44-180 Toszek, woj. śląskie
    tel. 032 2378020, fax. 032 2334141
    REGON: 00052900200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.toszek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych w sezonie zimowym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych w sezonie zimowym 2009/2010 - drogi powiatowe w ilości 74,405 km - drogi gminne w ilości 72,588 km pozostałe powierzchnie gminne (chodniki, parkingi) w ilosci 9560 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)złożą ofertę zgodnie z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2)znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3)posiadają lub podpiszą umowę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem zamówienia nie później niż w dniu podpisania umowy 4)potencjał kadrowy: 10 osób posiadających umiejętności sprawnego posługiwania się sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia; 1 osobę do organizacji odśnieżania z doświadczeniem min. 3 letnim 5)zrealizowali jako Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia 6)potencjał techniczny: pługopiaskarki 2 szt.; ładowarki 3 szt.; pługi średnie lub ciężkie z nośnikiem 5 szt.; sprzęt ciężki gąsienicowy lub pługi wirnikowe 3 szt.;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem 2. aktualne zaświadczenie właściwego z urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3. aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłatami składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 4. oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych 5. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób Wykonawca wykazał osoby którymi będzie dysponował 7.wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia jakimi dysponuje wykonawca 8. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie sprzętu Wykonawca wykazał sprzęt którym będzie dysponował 9. wykaz wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnie 3 lata usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 10. dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane ww. załączniku zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.toszek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach