Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2009/2010 w ilości 60 000 litrów w 5 dostawach po 12000 litrów

Zespół Szkół w Pilicy: Szkoła Podstawowa Nr 1 i Gimnazjum Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 42-436 Pilica, ul. 17 Stycznia 2a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 673 50 37 , fax. 0-32 673 50 37
  • Data zamieszczenia: 2009-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Pilicy: Szkoła Podstawowa Nr 1 i Gimnazjum Nr 1
    ul. 17 Stycznia 2a 2a
    42-436 Pilica, woj. śląskie
    tel. 0-32 673 50 37, fax. 0-32 673 50 37
    REGON: 24042243600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspilica.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2009/2010 w ilości 60 000 litrów w 5 dostawach po 12000 litrów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego spełniającego wymogi zawarte w PN/C - 96024:2001 dla L albo L1 dla Zespołu Szkół w Pilicy, ul. 17 Stycznia 2a transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy w okresie grzewczym 2009/2010 w ilości 60 000 litrów w 5 dostawach po ok. 12000 litrów. Wymagane parametry oleju są następu-jące: 1.1. minimalna wartość opałowa: 42,6 MJ/kg, 1.2. max zawartość siarki: 0,1%, 1.3. temperatura zapłonu powyżej: 55oC, 1.4. wartość zanieczyszczeń: 0,24 mg/kg. 2. Terminy płatności za dostawy - 30 dni. 3. Jednorazowa dostawa - ok.12000 l. Ilość dostaw uzależniona od warunków pogodowych. 3.1. Dostarczanie oleju opałowego własnym transportem Wykonawcy w terminie do 2 dni od daty pisemnego bądź telefonicznego zamówienia. 3.2. Wykonawcy powinni zapoznać się z systemem przelewu paliwa do zbiorników. 3.3. Autocysterna musi być wyposażona w legalizowany przyrząd pomiarowy do napeł-niania i opróżniania cysterny. 4. Dostawy będą realizowane po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym lub pisemnym na trzy dni przed każdą dostawą w godzinach pracy Zespołu Szkół. Nie zastosowanie się do wyznaczonych godzin dostaw przez Zamawiającego i przyjazd w innych godzinach spo-woduje przestój, za co Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091350004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art.22 ust.1 z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wyko-nawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ustawy prawo zamówień publicznych, 1.3. znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej umożliwiającej wykonanie zamó-wienia, 1.4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicz-nym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. VI SIWZ według for-muły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgło-szenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo-łecznego potwierdzające odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt.4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego z w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 mie-sięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Koncesję na obrót paliwami ciekłymi. 6. Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dzia-łalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością do-stawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. 7. Aktualne dokumenty legalizacji urządzeń pomiarowych zainstalowanych na jednostkach dostawczych Wykonawcy. 8. Oświadczenie Nr.1Wykonawcy, że dostarczany przez niego olej opałowy lekki spełnia określone wymogi zgodne z normami dotyczącymi tego produktu oraz że jest dopuszczo-ny do sprzedaży. 9. Oświadczenie Nr.2 Wykonawcy- o spełnieniu warunków zgodnych z art. 22 ust.1ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspilica.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach