Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Krasnystaw w sezonie 2010/2011, 2011/2012, 2012/ 2013

Gmina Krasnystaw ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5763753 , fax. 082 5763046
  • Data zamieszczenia: 2010-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krasnystaw
    ul. M. Konopnickiej 4 4
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 082 5763753, fax. 082 5763046
    REGON: 11019796000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Krasnystaw w sezonie 2010/2011, 2011/2012, 2012/ 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Krasnystaw w sezonie 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013. Wykonanie usługi obejmuje odśnieżanie dróg na szerokości nie mniejszej niż 4 m. Jezdnia winna być odśnieżona na szerokości min. 4 m, najpóźniej do godz. 7:00. Miejsca szczególnie niebezpieczne dla ruchu tj. skrzyżowania dróg, strome wniesienia, zakręty itp. winny być posypywane mieszaniną solno - piaskową (mieszanka w stosunku 1:4). Pozostałe odcinki dróg w zakresie wskazanym przez zamawiającego będą posypywane piaskiem. Dobór właściwego sprzętu zapewniającego skuteczność odśnieżania należy do wykonawcy. Wskazanie kolejności odśnieżania poszczególnych dróg należy do upoważnionego pracownika urzędu. Wykonanie prac będzie każdorazowo wskazywane (telefonicznie) i potwierdzane przez przedstawiciela zamawiającego. Dowodem potwierdzającym wykonanie prac będzie karta pracy pojazdu potwierdzona przez sołtysa lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy. Pisemne potwierdzenie wykonanych prac będzie załącznikiem do wystawionej faktury VAT. Na podstawie informacji z lat poprzednich prognozuje się, iż przedmiot zamówienia w okresie obowiązywania umowy obejmie następujące ilości prac i materiałów: a. praca nośnika z piaskarką - posypywanie jezdni: 550 godz., b. praca nośnika z pługiem - odśnieżanie jezdni: 950 godz., c. ilość piasku: 150 ton, d. ilość mieszanki solno - piaskowej: 250 ton.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://krasnystawug.bip.e-zeto.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach