Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych Gminy Krasnobród w sezonie zimowym 2009/2010.

Urząd Miejski w Krasnobrodzie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-440 Krasnobród, ul. 3 Maja 36
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6607691/92 , fax. 084 6607691/92
  • Data zamieszczenia: 2009-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Krasnobrodzie
    ul. 3 Maja 36 36
    22-440 Krasnobród, woj. lubelskie
    tel. 084 6607691/92, fax. 084 6607691/92
    REGON: 00053531000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnobrod.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych Gminy Krasnobród w sezonie zimowym 2009/2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego utrzymania dróg gminnych Gminy Krasnobród na okres zimy 2009/2010 w rejonie I oraz w rejonie II. Zamawiający ustala dwa rejony działania. Każdy z rejonów będzie stanowił oddzielnie zadanie na które należy składać oddzielne oferty. 1.Rejon I - prowadzenie robót przy użyciu n/w sprzętu w celu zwalczania śliskości i odśnieżania dróg na długości 16 850 mb: a) ciągnik ciężki z pługiem oraz piaskarka szt. 1 b) ładowarka do załadunku środków do zwalczania śliskości zabezpieczenia przez Wykonawcę materiałów uszarstniających i obniżających temperaturę zamarzania: - piasek - chlorek sodu - mieszanka piasku i chlorku sodu (10 %) W przybliżeniu będzie to około 150 godzin pracy sprzętu przy odśnieżaniu i usuwaniu oblodzenia oraz 70 ton materiałów uszorstniających (mieszanki piasku i chlorku sodu (10 %)) 2. Rejon II - prowadzenie robót przy użyciu n/w sprzętu w celu zwalczania śliskości i odśnieżania dróg na długości 16 800 mb: a) ciągnik ciężki z pługiem oraz piaskarka szt. 1 b) ładowarka do załadunku środków do zwalczania śliskości zabezpieczenia przez Wykonawcę materiałów uszarstniających i obniżających temperaturę zamarzania: - piasek - chlorek sodu - mieszanka piasku i chlorku sodu (10 %) W przybliżeniu będzie to około 160 godzin pracy sprzętu przy odśnieżaniu i usuwaniu oblodzenia oraz 70 ton materiałów uszorstniających (mieszanki piasku i chlorku sodu (10 %))
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: Spełnia warunki wynikające z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych to jest: - Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) Akceptuje warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie, na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń, metodą zero-jedynkową w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca dysponował przynajmniej: Dla rejonu 1 - minimum dwoma operatorami do ciągników, Dla rejonu 2 - minimum dwoma operatorami do ciągników, Jeśli wykonawca nie dysponuje wymaganymi przez Zamawiającego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełni warunek udziału w postępowaniu, jeśli przedstawi: Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; Wykonawca musi dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami: Dla rejonu 1 1) Ciągnikiem o mocy co najmniej 80 KM z pługiem minimum 1 szt. 2) Piaskarka do ciągnika - minimum 1 szt. Dla rejonu 2 1) Ciągnikiem o mocy co najmniej 80 KM z pługiem minimum 1 szt. 2)Piaskarka do ciągnika - minimum 1 szt. Jeśli wykonawca nie dysponuje wymaganym przez Zamawiającego potencjałem technicznym do wykonania zamówienia spełni warunek udziału w postępowaniu, jeśli przedstawi: Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 4) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. (W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zobowiązany jest załączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000 zł. Przedmiotem ubezpieczenia ma być odpowiedzialność cywilna wykonawcy z tytułu szkód, jakie wyrządzi osobom trzecim w związku z prowadzoną działalnością lub posiadaniem mienia. Okres ubezpieczenia w polisie powinien obejmować co najmniej czas obejmujący datę składania ofert. W/w dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca obowiązany jest ponadto do przedłożenia w oryginale: 5) Oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wyżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo poświadczonej kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii musza być opatrzone klauzula ZA ZGODNOSC Z ORYGINAŁEM i podpisane (wraz z pieczęciami imiennymi oraz pieczęcią firmową) przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnobrod.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach