Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych położonych wzdłuż dróg wojewódzkich na terenie miast: Puławy, Nałęczów, Dęblin i Opole Lubelskie

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Składowa 1A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8863163, 8864103 , fax. 081 8863163
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach
    ul. Składowa 1A 1A
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8863163, 8864103, fax. 081 8863163
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych położonych wzdłuż dróg wojewódzkich na terenie miast: Puławy, Nałęczów, Dęblin i Opole Lubelskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Zakres prac obejmuje mechaniczne i ręczne odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej nawierzchni chodników i ścieżek rowerowych, na całej szerokości przy użyciu materiałów uszorstniających (piasek), z uwzględnieniem odcinków stanowiących dojścia do przejść dla pieszych na terenie: Zadanie nr 1 - miasta Puławy na łącznej powierzchni: 32 586,4 m2 Zadanie nr 2 - miasta Nałęczów na łącznej powierzchni: 10 938 m2 Zadanie nr 3 - miasta Dęblin na łącznej powierzchni: 13 634 m2 Zadanie nr 4 - miasta Opole Lubelskie na łącznej powierzchni: 16 844 m2 Szczegółowy wykaz odcinków chodników objętych zamówieniem zawiera załącznik Nr 1 do Umowy - Wykaz i lokalizacja chodników objętych zimowym utrzymaniem na terenie miast: Puławy, Nałęczów, Dęblin i Opole Lubelskie. Zamawiający, w zależności od warunków atmosferycznych zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu usługi poprzez zmniejszenie ilości dni jej realizacji. 2)Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a)odśnieżanie chodników w taki sposób aby warstwa pozostawionego śniegu nie przekraczała 2-3-ech centymetrów; b)równomierne posypywanie piaskiem odśnieżonych powierzchni. Niedopuszczalne jest rozsypywanie piasku zbrylonego oraz występowanie nieciągłości w posypywaniu; c)wykonanie czynności opisanych w pkt. a i b, w ciągu 2 godzin od momentu ustania opadów śniegu. Po tym czasie na chodnikach winna być utrzymywana równomierna cienka warstwa piasku, zapobiegająca śliskości zimowej d)niezwłoczne przystępowanie, w szczególności w godzinach 5.00 - 7.00 i 14.00 - 16.00 do posypywania nawierzchni chodników w przypadku wystąpienia śliskości zimowej lub uzasadnionego podejrzenia co do możliwości jej wystąpienia niezależnie od opadów; e)zabezpieczenie i utrzymanie w gotowości sprzętu i maszyn wraz z obsługą przewidzianych do realizacji zamówienia; f)zapewnienie we własnym zakresie obsługi naprawczo - remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług; g)zabezpieczenie we własnym zakresie materiałów do zwalczania śliskości zimowej; h)załadunek materiałów własnym sprzętem i na swój koszt; i)niezwłoczne przekazywanie upoważnionym pracownikom Zamawiającego, za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt informacji o aktualnym stanie chodników, czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach oraz zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi 3)Warunki realizacji zamówienia: a)decyzję o rozpoczęciu i zakończeniu sezonu wykonywania usług objętych zamówieniem podejmować będzie Kierownik Rejonu Dróg Wojewódzkich w Puławach. b)zamawiający zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia wykonywania usług bez prawa do wynagrodzenia w tym okresie; c)informacja o czasowym zawieszeniu usługi przekazywana będzie w formie faxu lub telefonicznie i potwierdzona pisemnie; d)przerwanie wykonywania usługi następuje w dniu następnym po dniu, w którym Wykonawca otrzyma wiadomość o czasowym zawieszeniu; e)czasowe zawieszenie usługi nie może nastąpić na okres krótszy niż 3 dni; f)wykonawca zobowiązany jest wznowić wykonywanie usługi po 2 godzinach od momentu powiadomienia o odwołaniu czasowego zawieszenia; 4)Warunki zapłaty: a)Fakturowanie wykonanych usług będzie się odbywało nie częściej niż raz w miesiącu. b)Podstawą wyliczenia wartości fakturowanych usług będzie cena jednostkowa - stawka dziennego ryczałtu (zgodnie z ofertą), uwzględniającego zarówno akcję czynną jak i bierną oraz ilość dni świadczenia usługi (zarówno czynnie jak i biernie); c)Zamówienie będzie realizowane maksymalnie do cen umownych - zgodnie z cenami ofert wybranego (-ych) Wykonawcy (-ców) - za wykonanie poszczególnych zadań. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 6.Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji 2)Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia)nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2)Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć: 1)Ofertę przetargową ( z ceną netto i z podatkiem VAT) wraz z załącznikiem do oferty zgodnie ze wzorem w SIWZ. 2)W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3)W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę)osoby podpisujące ofertę. 3. Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób opisany w SIWZ. Pozostałe dokumenty mogą być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej (za zgodność z oryginałem) przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach