Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie chodników dla pieszych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie w sezonie 2013/2014

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie ogłasza przetarg

  • Adres: 23-100 Bychawa, ul. Antoniego Budnego 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5661393 w. 28 , fax. 081 5660256
  • Data zamieszczenia: 2013-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie
    ul. Antoniego Budnego 5 5
    23-100 Bychawa, woj. lubelskie
    tel. 081 5661393 w. 28, fax. 081 5660256
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie chodników dla pieszych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie w sezonie 2013/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zamówienie obejmuje: Zadanie Nr I -Nr 747 Chodel - Konopnica w m. Bełżyce i na odc. Kozubszczyzna - Konopnica -Nr 830 Lublin - Nałęczów m. Kol. Dąbrowica Zadanie Nr II -Nr 833 Chodel - Kraśnik w m. Kraśnik przy ul. Urzędowskiej i Lubelskiej Zadanie Nr III -Nr 834 Bełżyce - Stara Wieś w m. Kajetanówka i Bychawa Zadanie Nr IV -Nr 822 Lublin - Port Lotniczy Świdnik w m. Świdnik 2. Usługi polegać będą na: a)odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni chodników, b)utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z ich obsługą, c)zapewnieniu przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług. 3.Materiały do zwalczania śliskości zabezpiecza Wykonawca. 4.Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy na jego koszt. 5. Termin wykonania zamówienia ustala się: a)chodniki, dojścia do przejść dla pieszych, azyle - od dnia 15.11.2013 r. do dnia 14 kwietnia 2014 r. tj. przez 151 dni, b)ścieżka rowerowa w lokalizacji zgodnej z przedmiarem - od dnia 15.11.2013 r. do dnia 14 kwietnia 2014 r., w każdy piątek danego tygodnia tj. 22 + 8 raz w razie potrzeby na wezwanie Zamawiającego - razem 30 dni. 6.Usługi w zakresie zimowego utrzymania chodników będą świadczone w zależności od występujących warunków atmosferycznych. a)Wykonawca ma obowiązek przystąpienia do pracy nie później niż 2 godziny od wezwania do pracy przez Zamawiającego. b)W razie opóźnienia w rozpoczęciu usług przekraczającego 1 godzinę, Zamawiający ma prawo powierzyć wykonywanie usług innym osobom. c)Okresowe powierzenie wykonywania usług objętych niniejszą umową innym wykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z zapłaty kar umownych. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia wykonywania usługi bez prawa wynagrodzenia w tym okresie. 8. Informacja o czasowym zawieszeniu usługi przekazywana będzie w formie faxu lub telefonicznie i potwierdzona pisemnie. 9. Przerwanie wykonywania usługi następuje w dniu następnym po dniu w którym Wykonawca otrzyma wiadomość o czasowym zawieszeniu. 10. Ustala się, że czasowe zawieszenie usługi winno nastąpić na okres nie krótszy niż 3 dni. 11.Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć wykonywanie usługi po 2 godzinach od momentu powiadomienia go przez Zamawiającego o odwołaniu czasowego zawieszenia. 12. W okresie ustabilizowanych warunków pogodowych Wykonawca zobowiązany jest do zamiatania chodników w każdy piątek danego tygodnia. 13. Zimowe utrzymanie chodników należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną. 14.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych prac objętych umową. 15.Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia. 16.Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych - wymagana suma ubezpieczenia nie mniej niż 50 tys. zł. na jedno zdarzenie. 17.Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania miejsca wykonania zamówienia i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia zamówienia. 18.W przypadku niewykonania obowiązku, o którym mowa w pkt. 17, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 19.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wskazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wielkość lub zakres zamówienia: 309074,31 zł. netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: - zadanie nr I - 1 000,00 zł. (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100), - zadanie nr II - 1 000,00 zł. (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100), - zadanie nr III - 300,00 zł. (słownie złotych: trzysta 00/100), - zadanie nr IV - 700,00 zł. (słownie złotych: siedemset 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1.Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2002 Nr 72 poz. 665 j. t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2.Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach