Przetargi.pl
ZGK 7/2009 Sukcesywna dostawa paliw płynnych i olejów

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Krzywa 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6723481 , fax. 032 6721393
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Krzywa 3 3
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6723481, fax. 032 6721393
    REGON: 27019863600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkzawiercie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: podmiot, o którym mowa w art.3 pkt 4b PZP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZGK 7/2009 Sukcesywna dostawa paliw płynnych i olejów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywny zakup przez Zamawiającego: a) paliw płynnych tj. oleju napędowego ON i etyliny PB - 95 (benzyny bezołowiowej) poprzez tankowanie do zbiorników paliwowych pojazdów mechanicznych, transportu i sprzętu będącego własnością Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Zawierciu w ogólnodostępnej Stacji Paliw znajdującej się na terenie miasta Zawiercie. b) olejów silnikowych, przekładniowych i hydraulicznych poprzez dostarczanie zamawianych ilości tych produktów do siedziby Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Zawierciu przy ul. Krzywej 3. 2. Łączna ilość zakupionych paliw, olejów i nafty wyniesie szacunkowo: a) Olej napędowy - ON ok. 220.000 l b) Etylina Pb - 95 (benzyna bezołowiowa) - ok. 2.000 l c) Oleje silnikowe - ok. 2.000 l d) Oleje przekładniowe - ok. 1000 l e) Oleje hydrauliczne - ok. 1000 l
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe tj. Wykonawcy, którzy: a) Posiadają koncesję na obrót paliwami ciekłymi. b) zapewnią Zamawiającemu codzienne tankowanie paliwa całodobowo, poza kolejnością - w okresie trwania umowy. c) zapewnią Zamawiającemu dostawę - do warsztatu samochodowego przy ul. Krzywej 3 w Zawierciu - olejów silnikowych, hydraulicznych i przekładniowych wg zapotrzebowanej ilości i rodzajów na własny koszt w czasie do 1 godziny od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. d) dysponują stacją paliw położoną w granicach administracyjnych miasta Zawiercie, wyposażoną w min. 1 dystrybutor na olej napędowy i min. 1 dystrybutor na etylinę Pb - 95 (benzynę bezołowiową) oraz magazyn na oleje silnikowe. e) posiadają ważne Decyzje Urzędu Dozoru Technicznego o dopuszczeniu zbiorników paliwowych do eksploatacji f) posiadają aktualne badania okresowe zbiorników i osprzętu stacji paliw wykonane przez UDT g) posiadają ważną legalizację urządzeń pomiarowych stacji: - dystrybutory - odmierzacze paliw (liczydła) - zbiorniki, listwy pomiarowe i tabele odczytu h) posiadają ważne świadectwa z pomiarów rezystancji i uziomów urządzeń stacji paliw i) dysponują dobrym dojazdem do dystrybutorów dla samochodów ciężarowych (trzyosiowych) j) posiadają aktualne świadectwo jakości sprzedawanych paliw i olejów k) posiadają tytuł prawny do stacji paliw. 2. Ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 niniejszej specyfikacji. c) Parafowany przez Wykonawcę formularz postanowień umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 d) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych dokumentów wymaga się złożenia dokumentu (upoważnienie, pełnomocnictwo) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę. c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) Koncesję na obrót paliwami ciekłymi. b) Tytuł prawny do stacji paliw, znajdującej się na terenie miasta Zawiercie, w której wykonawca oferuje tankowanie. 4. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. a) Oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki. b) Wymienione dokumenty mogą być złożone wyłącznie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą(e) ofertę z umieszczoną klauzulą za zgodność z oryginałem . Powyższa klauzula i podpisy muszą się znajdować na każdej stronie dostarczonych kserokopii. 4. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze : a) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów winno być dołączone do oferty. b) Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione, w Rozdziale VI ust. 1 pkt. b i ust. 2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie. 4. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych a) wszystkie dokumenty złożone przez Wykonawcę są jawne za wyjątkiem informacji zastrzeżonych, które to należy wyszczególnić na druku formularza ofertowego w poz. Zastrzeżone dokumenty. b) po dokonaniu czynności otwarcia ofert Komisja Zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem niepodlegających ujawnieniu oraz za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. c) wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkzawiercie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach