Przetargi.pl
Wymiana szyb w wiatach przystankowych wraz z malowaniem

Miasto Gliwice, Wydział Przedsięwzięć Gospodarczych i Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 032 2391111 , fax. +48 032 2385421
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Przedsięwzięć Gospodarczych i Usług Komunalnych
    ul. Zwycięstwa 21 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. +48 032 2391111, fax. +48 032 2385421
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana szyb w wiatach przystankowych wraz z malowaniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi w zakresie wymiany szyb wiążą się z awaryjną naprawą wiat typu AA, BB, GG i równoważnych na terenie Miasta Gliwice i polegają na wstawieniu lub wymianie do dnia 31.12.2010 r. niżej wymienionych elementów w następujących ilościach (określonych szacunkowo) wraz z malowaniem wiat oraz cotygodniowym monitoringiem stanu technicznego: Wstawienie lub wymiana 180 szt.(+-20%) szyb hartowanych z nadrukiem lub bez nadruku o wym: 8 x 1920 x 855mm Wstawienie lub wymiana 50 szt. (+- 20%) szyb hartowanych z nadrukiem lub bez nadruku o wym: 6 x 1920 x 855mm Wstawienie lub wymiana 40 szt. (+-20%) szyb hartowanych o wym. 8 x 1920 x 225mm Wstawienie lub wymiana 20 szt. (+-20%) szyb hartowanycho wym: 6 x 1920 x 225mm Wstawienie lub wymiana 10szt. (+-20%) szyb hartowanych o wym: 6 x 1920 x 1245mm Wstawienie lub wymiana 40szt (+-20%) elementów dachu z poliwęglanu przyciemnianego Wstawienie lub wymiana 10 szt. (+-20%) szyb półokrągłych Wstawienie lub wymiana 15 szt. (+-20%) blatu ławki z laminatu o długości 2 mb. Wstawienie lub wymiana 25 szt. (+-20%) krzesełek Wstawienie lub wymiana 10 szt. (+-20%) wsporników Wstawienie lub wymiana 3 szt. (+-20%) blachy osłonowej o wym: 90 x 855mm Wstawienie lub wymiana 3 szt. (+-20%) blachy osłonowej o wym: 90 x 255mm Wstawienie lub wymiana 40 szt. (+-20%) płaskowników mocujących elementy dachu 1000 km (+-20%) transportu elementów Malowanie 5 szt. (+-20%) wiat dł. 3m Malowanie 5 szt. (+- 20%) wiat dł.4m Malowanie 5 szt. (+-20%) wiat dł. 6m Monitorowanie stanu wiat ( objazd raz w tygodniu)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501121200
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określa art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp); w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, o którym mowa powyżej, muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie. 2) Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;. 3) Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumenty, jakie należy złożyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, 2) dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej: jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. a. składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA! Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów żądanych przez zamawiającego, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. 3) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia z następującym zastrzeżeniem: wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu (lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej musi precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie i każdy z nich musi podpisać się pod tym dokumentem, 4) wypełniony i podpisany druk oferty - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 1 do specyfikacji, 5) wypełniony i podpisany formularz cenowy - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3, UWAGA! W przypadku, gdy sposób reprezentacji nie jest określony w dokumentach rejestrowych zamawiający będzie stosował odpowiednio przepisy Kodeksu spółek handlowych lub Kodeksu cywilnego dotyczące sposobu reprezentacji. UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej musi pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach