Przetargi.pl
zawarcie umowy ramowej na naprawcze roboty hydrauliczne do wykonania na terenie Zespołu Zamkowego w Malborku i Zamku w Kwidzynie.Znak sprawy Zp 14/2012

Muzeum Zamkowe w Malborku ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, ul. Starościńska 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2012-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Zamkowe w Malborku
    ul. Starościńska 1 1
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    REGON: 00027607328111
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek.malbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytuvja kultury. Muzeum

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zawarcie umowy ramowej na naprawcze roboty hydrauliczne do wykonania na terenie Zespołu Zamkowego w Malborku i Zamku w Kwidzynie.Znak sprawy Zp 14/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na naprawcze roboty hydrauliczne do wykonania na terenie Zespołu Zamkowego w Malborku i Zamku w Kwidzynie. 2. Celem umowy ramowej jest określenie warunków dla przyszłych zamówień na wykonanie niżej wymienionych robót, jakie Zamawiający będzie udzielał Wykonawcom na podstawie umów wykonawczych, w szczególności cen jednostkowych za wykonanie poszczególnych asortymentów robót hydraulicznych. Orientacyjne ilości robót przewidywanych do wykonania w oparciu o umowę ramową zawarte są w Ramowym Przedmiarze Robót stanowiącym załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ. Dla zamówienia zostanie zawarta umowa ramowa, na postawie której Zamawiający będzie mógł udzielić Wykonawcy/Wykonawcom zamówień jednostkowych (wykonawczych). Umowa ramowa zostanie zawarta maksymalnie z trzema Wykonawcami, którzy złożą najkorzystniejsze oferty, chyba że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców. Aby udzielić zamówienia wykonawczego (jednostkowego) w oparciu o umowę ramową Zamawiający będzie każdorazowo przeprowadzał procedurę ofertową w przypadku zawarcia umowy ramowej z dwoma lub trzema Wykonawcami lub negocjacyjną (w przypadku zawarcia umowy ramowej z jednym Wykonawcą). Szczegółowe zakresy robót wykonawczych na podstawie umów wykonawczych będą ustalane każdorazowo przed udzieleniem konkretnego zamówienia jednostkowego. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu. W okresie trwania umowy ramowej, Zamawiający przewiduje do wykonania: a) roboty naprawcze instalacji wodociągowej, b) roboty naprawcze instalacji gazowej, c) roboty naprawcze instalacji kanalizacyjnej, d) roboty naprawcze instalacji odprowadzenia wód opadowych. Szczegółowy przedmiot zamówienia, wyliczona stawka robocizny brutto i warunki wykonania wynikające z umowy ramowej, określane będą w umowach wykonawczych zawieranych odrębnie dla każdego zamówienia, na czas określony, nie dłużej niż do upływu terminu ważności umowy ramowej. Roboty będą rozliczane z Zamawiającym na podstawie złożonej oferty, zlecane odrębną umową wykonawczą. Oferty Wykonawcy przygotowane będą w oparciu o katalogi norm kosztorysowych typu: KNR, KNNR, KSNR, KNKRB, KNK, KNCK, KNP, TZKNBK, KPRR. W przypadku braku możliwości skosztorysowania oferty na podstawie ww. katalogów dopuszcza się możliwość opracowania pozycji kosztorysowych według innych katalogów lub wyceny indywidualnej. 3.Wymagania stawiane Wykonawcy: 3.1. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę rękojmi za wady na wykonane roboty, użyte materiały, zainstalowany sprzęt i urządzenia - min. 12 miesięcy. Bieg terminu rozpocznie się w dniu następnym od dnia odbioru końcowego poszczególnych robot zamówienia. 3.2.Zamawiający wymaga od Wykonawcy szybkiej realizacji zamówienia, tzn. przystąpienia do robót mających na celu usunięcie ewentualnych awarii w czasie nie dłuższym niż 60 minut licząc od zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby ich wykonania w formie telefonicznej lub na numer fax. 3.3.Pracownicy Wykonawcy podlegają obowiązkowi udziału w szkoleniu p.poż. i bhp zorganizowanym przez Zamawiającego. 4.Wymagania organizacyjne: 4.1.Zamawiający zaleca Wykonawcy zapoznanie się z terenem objętym przedmiotem zamówienia w ramach wizji lokalnej, po uprzednim uzgodnieniu terminu z osobami wyznaczonymi do porozumiewania się z Wykonawcami (pkt. 7.7 SIWZ). 4.2.wszelkie prace transportowe oraz inne blokujące ciągi komunikacyjne dla turystów, należy wykonywać wyłącznie do godziny otwarcia terenu Muzeum dla zwiedzających tj. do godziny 9.00. 4.3.pracownicy winni na terenie MZM nosić ubrania robocze z logo firmy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 2. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca wpłaca wadium, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. O/Malbork Nr 55 2030 0045 1110 0000 0039 2450 z dopiskiem: Wadium - umowa ramowa na naprawcze roboty hydrauliczne. Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 3. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 1. muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 4. Zasady zwrotu wadium określa art. 46 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek.malbork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach