Przetargi.pl
Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku Żłobka nr 3 przy ul. Łukasiewicza 4 w Słupsku

Zespół Żłobków Miejskich w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Ul. Gen. Andersa 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 842 67 49 , fax. 59 842 67 56
  • Data zamieszczenia: 2016-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Żłobków Miejskich w Słupsku
    Ul. Gen. Andersa 4 4
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 842 67 49, fax. 59 842 67 56
    REGON: 22158003770000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlobkislupsk.mojbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku Żłobka nr 3 przy ul. Łukasiewicza 4 w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest częściową wymiana w istniejącym budynku trzykondygnacyjnym (w tym jedna kondygnacja w piwnicy) instalacji wodnych i kanalizacji sanitarnych na instalacje.Opracowanie swym zakresem obejmuje: a) wymianę instalacji wodno - kanalizacyjnej b) instalację zimnej wody z rur stalowych ocynk. oraz rur PE -Xa, zasilaną z miejskiej sieci wodociągowej istniejącym przyłączem, c) instalację ciepłej wody użytkowej, wody zmieszanej i cyrkulacji z rur PE - Xa, zasilaną z istniejącego węzła cieplnego, d)instalację kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U przeznaczonych do kanalizacji wewnętrznej;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wartość wadium wynosi : 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wadium wniesione w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego - Zespół Żłobków Miejskich w Słupsku, Nr 54 1140 2118 0000 2197 9000 1004 do oferty zaleca się dołączyć kserokopię dowodu wpłaty potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; do oferty dołączyć oryginał dokumentu; 3) gwarancjach bankowych; do oferty dołączyć oryginał dokumentu; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; do oferty dołączyć oryginał dokumentu; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014r. poz. 1804) do oferty dołączyć oryginał dokumentu; 3. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp, w tym m.in.: 1) zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do złożenia dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub wymagań określonych przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w rozdz. XIII ust. 6 pkt 1 lit. c, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) także Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia. c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlobkislupsk.mojbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach