Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie wiaty edukacyjnej.

Nadleśnictwo Leżajsk ogłasza przetarg

  • Adres: 37-300 Leżajsk, ul. Tomasza Michałka 48
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2428894 , fax. 017 2426145
  • Data zamieszczenia: 2015-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Leżajsk
    ul. Tomasza Michałka 48 48
    37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie
    tel. 017 2428894, fax. 017 2426145
    REGON: 69002699900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lezajsk.krosno.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie wiaty edukacyjnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i wybudowanie wiaty edukacyjnej na działce budowlanej o nr ewidencyjnym 1193 o konstrukcji drewnianej z dachem wielospadowym, pokrytym gontem bitumicznym nie trwale związanej z gruntem o powierzchni zabudowy 118m2. Adres administracyjny: Województwo Podkarpackie/18, Powiat Łańcucki /10 Gmina Rakszawa /062 Obręb ewid. Wydrze /0106 Działka ewid. nr 1193 Adres leśny: Nadleśnictwo Leżajsk, Obręb Leżajsk Leśnictwo Szkółkarskie Oddział 62i. Zakres rzeczowy robót budowlanych i projektowych określa opis przedmiotu zamówienia zawarty w rozdziale 3 SIWZ (opis przedmiotu zamówienia), oraz w Programie funkcjonalno-użytkowym i Warunkach wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest po wykonaniu całości zakresu zamówienia do podpisania gwarancji jakości wg wzoru stanowiącego załącznik do Umowy. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: wykonanie dokumentacji projektowej i wybudowanie wiaty edukacyjnej na działce budowlanej o nr ewidencyjnym 1193 o konstrukcji drewnianej z dachem wielospadowym, pokrytym gontem bitumicznym nie trwale związanej z gruntem o powierzchni zabudowy 118m2. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej i zapoznać się wnikliwie z terenem pod budowę w stopniu pozwalającym na rzetelne sporządzenie oferty. Kompleksowy projekt należy przedłożyć Inwestorowi do akceptacji w terminie 14 dni przed wystąpieniem z wnioskiem o pozwolenie na budowę. Na dokumentację projektową będą się składać: projekt budowlany (5 egzemplarzy w wersji papierowej), projekt instalacji elektrycznej (3 egzemplarze w wersji papierowej), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, BIOZ, zbiorcze zestawienie kosztów, Dokumentacja powykonawcza w ilości 3 egzemplarzy w wersji papierowej. Dokumentacja ww. winna: zostać sporządzona zgodnie z ustawą Prawo budowlane z 7.07.1994 (Dz.U. 2015 poz. 443) i rozporządzeń z nią związanych oraz ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 (Dz.U. 2013 poz. 907 - tekst jednolity z późniejszymi zmianami) jak również z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego z dnia 2.09.2004 r. (Dz.U. 2013 poz. 1129 - tekst jednolity), musi być zaopatrzona w pisemne oświadczenie, że jest kompletna z punktu widzenia celu któremu ma służyć, zgodna z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, zostać opracowana również w formie elektronicznej na nośniku CD lub DVD w 2 egz: (rysunki zapisane w formatach: pdf i dwg; opisy techniczne projektów oraz BIOZ w formatach: doc. i pdf; kosztorys ofertowy w formatach: ath i pdf; wszystkie decyzje, opinie, dokumenty uzgadniające itp. zeskanowane i załączone w formatach pdf i jpg), jeżeli w trakcie realizacji robót zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, zajdzie konieczność wykonania dodatkowej dokumentacji uzupełniającej niezbędnej dla realizacji robót, Wykonawca wykona tę dokumentację na własny koszt i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji. Wiata pojedyncza, wolnostojąca, niezabudowana, nie trwale związana z gruntem o całkowitej powierzchni zabudowy 118m2 składająca się z dwóch części połączonych ze sobą w jedną całość. Pierwsza część o wymiarach 10m x 7m, druga o wymiarach 8m x 6m. Obie części połączone są ze sobą w taki sposób, że mniejsza część wiaty znajdująca się po prawej stronie (wschodniej) wysunięta jest 3 metry przed część większą. Główna konstrukcja wiaty wykonana jest z okrągłych bali o średnicy nie mniejszej niż 20 cm posadowionych na betonowych peckach z drewna jodłowego a konstrukcja dachu z drewna iglastego (ostruganego) - pokrycie dachu w postaci pełnego deskowania, drewno klasy C27, jego wilgotność nie powinna przekraczać 15%. Drewno pokryte środkami impregnacyjnymi, zabezpieczone przed korozją biologiczną środkami bakterio i grzybobójczymi oraz środkami ogniochronnymi. Dach wielospadowy (kopertowy) pokryty gontem bitumicznym w kolorze zielonym na papie termozgrzewalnej o kącie pochylenia połaci w przedziale od 30 do 45 stopni. Wysokość kalenicy w przedziale od 4,5 do 6 m. Podłoże wiaty zostanie wykonane z kostki brukowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej zakończone obrzeżami betonowymi o wymiarach 8x25x100. W wiacie wbudowany zostanie grill kamienny wyposażony w ruszt żeliwny o regulowanej wysokości i ustawione stoły, i ławki z oparciem wykonane w całości z drewna nie przytwierdzone na stałe do podłoża oraz kosze na śmieci (min. 2 szt.). Do wiaty doprowadzona zostanie energia elektryczna policznikowo kablem ziemnym od sąsiedniego budynku znajdującego się na tej samej działce i wykorzystywana będzie głównie do oświetlenia wiaty. Przedmiotem zamówienia objęte jest również przeniesienie autorskich praw majątkowych na dostarczoną dokumentację. Zaprojektowanie o którym mowa w pkt. 3.4. SIWZ obejmuje również następujące czynności: 1) Weryfikację kompletności wszystkich danych niezbędnych dla prawidłowego zaprojektowania i wykonania robót budowlanych. 2) uzyskanie materiałów niezbędnych do projektowania, w tym aktualnej mapy do celów projektowych, 3) wykonanie opisów, obliczeń technicznych oraz rysunków technicznych i schematów, 4) zapewnienie, udziału w opracowaniu projektu osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez te osoby opracowań zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki prac, 5) zastosowanie w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów, 6) wykonanie dodatkowej dokumentacji uzupełniającej na własny koszt, jeżeli w trakcie uzyskiwania pozwolenia na wykonanie robót budowlanych, zajdzie taka konieczność, 7) zapewnienie nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji umowy. Wykonywanie robót, o których mowa w pkt. 3.4 SIWZ obejmuje następujące czynności: 1) zapewnienie objęcia kierownictwa nad robotami budowlanymi przez kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane w specjalnościach objętych opracowaniem projektowym i będących członkami właściwej izby samorządu zawodowego, 2) wyznaczenie z pośród osób zobowiązanych do kierowania robotami budowlanymi koordynatora kierowników robót (kierownik budowy), 3) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do zawiadomienia organów nadzoru budowlanego o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, 4) prace przygotowawcze, 5) pełną obsługę geodezyjną, 6) organizację placu budowy, w tym czynności związane z wykonaniem zasilania w wodę i energię elektryczną oraz ponoszeniem kosztów ich zużycia, z przygotowaniem palców składowych, zaplecza budowy oraz jego dozoru, 7) organizację i koordynację robót budowlanych we wszystkich branżach, 8) dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych, 9) wykonanie robót zamiennych nie zmieniających istotnie zakresu wynikającego z oferty, 10) usuwanie zanieczyszczeń tym odpadów wytworzonych w wyniku prowadzenia robót budowlanych, 11) sporządzenie oraz prowadzenie dokumentacji budowy, 12) sporządzenie dokumentacji powykonawczej dla wykonanych robót budowlanych w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego, 13) uzyskiwanie opinii, deklaracji zgodności, atestów, zaświadczeń i innych wymaganych dokumentów, 14) usuwanie wad i usterek w trakcie realizacji robót oraz w okresie rękojmi i gwarancji, 15) ochronę i utrzymanie terenu budowy, 16) utrzymanie czystości i ewentualną naprawę nawierzchni ulic stanowiących drogi dojazdowe do terenu robót, 17) likwidację placu budowy po zakończeniu robót budowlanych, 18) przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego w organie nadzoru budowlanego zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych wraz z niezbędnymi dokumentami, a w razie takiej konieczności wniosku dotyczącego pozwolenia na użytkowanie wraz z wymaganymi dokumentami. Podstawę techniczno - prawną dla realizacji przedmiotu zamówienia stanowi opis przedmiotu zamówienia, zawarty w rozdziale 3 SIWZ, obejmujący Program funkcjonalno-użytkowy oraz Warunki wykonania i odbioru robót. W przypadku różnic pomiędzy SIWZ a załącznikami do SIWZ ustala się następującą hierarchię ważności dokumentów: 1. SIWZ 2. Umowa 3. Program Funkcjonalno-Użytkowy 4. Warunki Wykonania i Odbioru Robót Wszystkie wskazane w załącznikach znaki towarowe, patenty, i pochodzenie dotyczące materiałów i urządzeń należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy PZP, w odniesieniu do materiałów, wyrobów i urządzeń wskazanych z nazwy Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, wyrobów i urządzeń równoważnych, tj. o jakości i funkcjonalności nie gorszej niż opisane w SIWZ i załącznikach do SIWZ. Ponadto Zamawiający, w przypadku gdy w przedmiotowych opracowaniach zostały wskazane normy, za wyjątkiem Polskich Norm przenoszących normy europejskie oraz norm innych państw członkowskich EOG przenoszących te normy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. UWAGA: Wszelkim wskazaniom nazw materiałów, urządzeń, systemów należy przyjąć jako /lub równoważne/. Zamawiający będzie wymagał certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty higieniczne oraz aprobaty techniczne na wbudowane materiały.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości : 1600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych),które wnosi się przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 2,3 i 4 Ustawy). 12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.), art. 45 ust.6 Ustawy. 12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: BS Leżajsk nr 35918700012001000023520001, z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy (art. 45 ust.7 Ustawy). Potwierdzenie przelewu załączyć do oferty. 12.4. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt. 12.2 ppkt. 2-5 SIWZ, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego do dnia 27.07.2015 r., do godz. 14.00. 12.5. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 12.6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do dnia 27.07.2015 r., do godz. 14:00 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 12.7. Wykonawca, który nie wniesie wadium w terminie składania ofert w jednej z form, o których mowa w pkt. 12.2., zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą (art. 24 ust. 2 pkt. 2, art. 24 ust. 4 Ustawy). 12.8. Na podstawie art. 46 Ustawy, Zamawiający zwróci wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust. 4a 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego 12.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami (art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy), jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lezajsk.krosno.lasy.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach