Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych wg standardów Warunków Kontraktowych FIDIC (żółta książka) dla Kontraktu pn. Budowa ronda wraz z infrastrukturą przy ul. Wiejskiej w Lidzbarku Warmińskim

Powiat Lidzbarski ogłasza przetarg

  • Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, Kard. Stefana Wyszyńskiego 37
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. s0-89 767 7900 , fax. 0-89 767 7903
  • Data zamieszczenia: 2013-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lidzbarski
    Kard. Stefana Wyszyńskiego 37 37
    11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. s0-89 767 7900, fax. 0-89 767 7903
    REGON: 51074252800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlidzbarski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych wg standardów Warunków Kontraktowych FIDIC (żółta książka) dla Kontraktu pn. Budowa ronda wraz z infrastrukturą przy ul. Wiejskiej w Lidzbarku Warmińskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pod nazwą Budowa ronda wraz z infrastrukturą przy ulicy Wiejskiej w Lidzbarku Warmińskim. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie pozwolenia na budowę i wybudowanie obiektu umożliwiające uzyskanie zgodnie z przepisami prawa budowlanego pozwolenia na użytkowanie zgodnie z jego przeznaczeniem. II). Roboty będące przedmiotem niniejszego zamówienia będą wykonane zgodnie z Warunkami Kontraktowymi dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy DLA URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I MECHANICZNYCH ORAZ ROBÓT INŻYNIERYJNYCH I BUDOWLANYCH PROJEKTOWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ czwarte wydanie angielsko-polskie 2008 z erratą (tłumaczenie 1. wydania 1999). III). Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje: - Przebudowa ulicy Wiejskiej, sięgacza ul. Wiejskiej oraz włączenie drogi gminnej prowadzącej do Term Warmińskich wraz z budową ronda, budową zjazdów na posesje i chodników oraz ścieżki rowerowej; - Przebudowa uzbrojenia podziemnego i naziemnego i tak: budowa odwodnienia ulicy; przebudowa kolizji sieci wodociągowej; przebudowa kolizji sieci gazowej; oświetlenie ulicy; przebudowa kolizji energetycznej; przebudowa kolizji sieci telekomunikacyjnej; urządzenie zieleni w pasie ulicy. Zamontowanie na czas realizacji robót tablic informacyjnych - 1 szt., a po zakończeniu realizacji tablic pamiątkowych - 1 szt. (tablice muszą spełniać wymagania określone w dokumencie-Obowiązki Beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej 2007 - 2013, adres strony internetowej: http://www.rpo.warmia.mazury.pl). 4.Zakres rzeczowy robót obejmuje, m.in.: 1/. w zakresie nawierzchni: a/. Jezdnia KR3 z betonu asfaltowego 3 warstwowego -247,70m2, b/. Jezdnia KR3 z betonu asfaltowego do 3 warstw cm na istniejącej podbudowie - 1526,96m2,c/. Dywanik z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna (5 cm)- 323,44 m2, d/. Pierścień na wyspie z bruku rzędowego kamiennego (18 cm)-70,46 m2, e).Wjazdy bramowe z kostki betonowej (8 cm)- 152,45 m2, f).Wjazdy bramowe z kostki betonowej Behaton (8cm) na istniejącej podbudowie-77,91m2, g).Ścieżka rowerowa z asfaltu piaskowego czerwonego ( 3 cm)- 345,87m2, h). Chodniki i opaski z kostki betonowej 8 cm- 1068,61m2, i). Zieleń trawnikowa na warstwie humusu-1164,62m2; j)Regulacja studzienek. Razem powierzchnia projektowanych nawierzchni-4978,02m2. 2/. Odwodnienie nawierzchni ulicy: a/. Kanał deszczowy z rur z tworzywa sztucznego ? 500 SN8 (PP, PVC, PE)-ok. 20m, b/. Kanał deszczowy z rur z tworzywa sztucznego ? 315 SN8 (PP, PVC, PE)-ok. 130m,c/. Przykanaliki deszczowe z rur z tworzywa sztucznego ? 200 SN8-ok.120m, d/. Studnie rewizyjne systemowe ? 1,20m betonowe kl. B45 z kinetą. Przykrycie płytą żelbetową, pierścieniem odciążającym oraz włazem żeliwnym samozatrzaskowym ? 600 klasy D400 lub alternatywnie z tworzyw sztucznych - ok.9kpl., e).Wpusty uliczne betonowe ? 500mm z osadnikiem gł.1,0m, z pierścieniem odciążającym, płytą żelbetową. Krata wpustu ulicznego krawężnikowa lub tradycyjna klasy C250kN na zawiasach lub alternatywnie z tworzyw sztucznych - ok. 17kpl., f). Wpusty uliczne do demontażu - ok. 4szt.,g). Regulacja studni deszczowych + naprawa kręgów i wymiana płyt nastudziennych i włazów na nowe samozatrzaskowe z żeliwa sferoidalnego klasy DN 400 na wszystkich istniejących studniach - ok. 7 szt., h). Istniejący kanał do demontażu - ok. 30m. 3/. Przebudowa kolizji sieci wodociągowych: a/. Wodociąg z rur PE ? 315 - ok. 229m, b/. Wodociąg z rur PE ? 110 - ok. 60m, c/. Wodociąg z rur PE ? 150 - ok. 3m, d/. Zasuwy kołnierzowe z uszczelnieniem miękkim PN10 + obudowa + skrzynka uliczna w ilościach (DN300-ok. 3kpl, DN100-ok. 5kpl., DN80-ok. 2kpl., DN150-ok.1kpl.), e/. Studnia odwodnieniowa ? 0,8 m - 1 szt., f/. Hydranty DN 80-3kpl., g/. Regulacja skrzynek do zasuw, hydrantów na istniejących sieciach - ok. 2kpl., h/. Rury osłonowe na wszystkich przejściach wodociągów przez jezdnię DN 400, DN 150 - ok. 80m, i/. Rury osłonowe dwudzielne na kablach przy skrzyżowaniu z wodociągami - ok.15szt., j/. Demontaż kolidujących odcinków sieci - ok. 210m.k/. Kamerowanie sieci 4/. Przebudowa kolizji sieci gazowych: a/. Gazociąg n/c PE 180 SDR11 PE 100 - ok. 28m, b/. Gazociąg n/c PE 125 SDR11 PE 100 - ok. 9m, c/. Rury ochronne + wydmuch + płozy + manszety - ok. 20m, d/. Zasuwy - ok. 1szt., e/. Regulacja wysokościowa skrzynek do zasuw na istniejących gazociągach - ok. 15szt. 5/. Oświetlenie ulicy: a/. istniejące oświetlenie z zasilaniem kablowym, kable oświetleniowe, oprawy z linii napowietrznej N/N - należy zdemontować, b/. zainstalować nowe latarnie z pojedynczymi oprawami sodowymi - 13 szt., c/. ułożyć w ziemi nowe kable oświetleniowe zasilające latarnie, wyprowadzone z istniejącej szafki oświetleniowej, d/ nowoprojektowany połączyć z istniejącym, składającym się ze słupów WZ i biegnącym wzdłuż ulicy Wiejskiej. 6/. Przebudowa kolizji sieci energetycznej zgodnie z wydanymi warunkami. 7/. Przebudowa kolizji sieci telekomunikacyjnej: a/ budowa studni kablowych typu SK2 - 3 szt., b/. budowa kanalizacji teletechnicznej RHDPE 110/6,3 - 54,0 m, c/. budowa rury ochronnej RHDPE 110/6,3 - 10,0 m, d/. budowa rury ochronnej dwudzielnej A110PS - 6,0 m, e/. budowa rury ochronnej dwudzielnej A160PS - 33,0 m, f/. budowa kabla miedzianego XzTKMXpw 5x4x0,5 - 140,0 mb, g/. przebudowa słupa kablowego - 1 szt., h/. demontaż kolidujących odcinków sieci - 60,0 m. 8/. Zieleń: a/. ścinanie drzew z karczowaniem - 11szt., b/. nasadzenia krzewów i pnączy z zaprawą dołów - 157szt. 9/. Projekt stałej organizacji ruchu z niezbędnymi uzgodnieniami. IV). Dokumentację projektową należy wykonać w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy (TOM III) zgodnie z: a/. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133 z późń. zm), b/. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. (Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004 r. Nr 130, poz. 1389.), c/. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru. 1/. Dokumentacja, o której mowa składać się będzie z: a/. Dokumentacji budowlanej min. 6 egz. w wersji papierowej oraz na płycie CD wersja elektroniczna w formacie - *.dwg i *.pdf - 2 egz., Wersja elektroniczna w swojej zawartości musi odpowiadać wersji papierowej pod względem zawartości (treści) jak i kolejności ułożenia dokumentów oraz rysunków (UWAGA 1 - dokumentacja budowlana zawiera mapy do celów projektowych)., b/. Dokumentacji wykonawczej - min. 6 egz. w wersji papierowej oraz na płycie CD wersja elektroniczna w formacie - *.dwg i *.pdf - 2 egz., Wersja elektroniczna w swojej zawartości musi odpowiadać wersji papierowej pod względem zawartości (treści) jak i kolejności ułożenia dokumentów oraz rysunków, c/. Karta informacyjna przedsięwzięcia + wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,- jeżeli będzie konieczna) - min. 5 egz. oraz na płycie CD wersja elektroniczna w formacie - *.doc i *.pdf - 2 egz., Wersja elektroniczna w swojej zawartości musi odpowiadać wersji papierowej pod względem zawartości (treści) jak i kolejności ułożenia dokumentów. d/. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 3 egz. w wersji papierowej oraz na płycie CD wersja elektroniczna w formacie - *.doc i *.pdf - 2 egz., Wersja elektroniczna w swojej zawartości musi odpowiadać wersji papierowej pod względem zawartości (treści) jak i kolejności ułożenia dokumentów. e/. Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)- w ilości 6 egz. oraz na płycie CD wersja elektroniczna w formacie - *.doc i *.pdf - 2 egz., Wersja elektroniczna w swojej zawartości musi odpowiadać wersji papierowej pod względem zawartości (treści) jak i kolejności ułożenia dokumentów. f/. Przedmiary robót wszystkich branż w 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej. Wersja elektroniczna w swojej zawartości musi odpowiadać wersji papierowej pod względem zawartości (treści) jak i kolejności ułożenia. g/. Kosztorys inwestorski w 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej. Wersja elektroniczna w swojej zawartości musi odpowiadać wersji papierowej pod względem zawartości (treści) jak i kolejności ułożenia. h/. Uzyskanie decyzji na wycinkę drzew. V). Przedmiot zamówienia obejmuje także wykonanie innych prac, które będą wynikać z opracowanej przez Wykonawcę szczegółowej dokumentacji projektowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 35 000,00 zł, (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania Ofert. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Nr 64 2030 0045 1110 0000 0237 5550, W tytule przelewu należy umieścić informację: Wadium - przetarg - Budowa Ronda wraz z infrastrukturą przy ul. Wiejskiej w Lidzbarku Warmińskim, realizowana w systemie zaprojektuj i wybuduj. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do Oferty. Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania Ofert znajdzie się ono na koncie Zamawiającego 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej i poręczeniach udzielanych przez podmioty, należy dołączyć do Oferty w formie kopii, natomiast oryginał należy złożyć odrębnie w siedzibie Zamawiającego - w pok. 206 sekretariat. 4.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania Ofertą. 5.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze Oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego Oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 6.Wykonawcy, którego Oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7.Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał Ofertę przed upływem terminu składania Ofert. 8.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego Oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c)kwotę gwarancji/poręczenia, d)termin ważności gwarancji/poręczenia, e)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego Ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub -nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlidzbarski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach