Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wybudowanie Systemu Zarządzania Infrastrukturą Techniczną w ramach Projektu HARF

Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne ogłasza przetarg

  • Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 694 45 06 , fax. 22 694 52 68
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne
    ul. Świętokrzyska 12 12
    00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 694 45 06, fax. 22 694 52 68
    REGON: 00000221700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mf.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wybudowanie Systemu Zarządzania Infrastrukturą Techniczną w ramach Projektu HARF
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego Zintegrowanego Systemu Zarządzania Infrastrukturą Techniczną (ZSZIT) w budynku Ministerstwa Finansów w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 12. 2. Realizacja Przedmiotu zamówienia podzielona będzie na 4 Etapy. 3. W ramach realizacji Etapu 1 Wykonawca zobowiązany jest wykonać: 1) dokumentację Projektową, którą stanowią m.in.: a) projekt budowlano-wykonawczy kompletnej instalacji ZSZIT zgodnie z Programem Funkcjonalno Użytkowym (PFU) stanowiącym Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy stanowiącym Załącznik D do SIWZ. b) projekty budowlano-wykonawcze rozbudowy, przebudowy, modernizacji istniejących instalacji technicznych i urządzeń należących do obszarów infrastruktury technicznej budynku, wymienionych w ust. 4, w zakresie dostosowania i integracji w systemie ZSZIT, c) inwentaryzacja budowlana oraz instalacje techniczne w zakresie niezbędnym do sporządzenia projektów, o których mowa w lit. a) i b), d) wymagane przepisami sprawdzenia, uzgodnienia, zatwierdzenia projektów, e) specyfikacja techniczna zastosowanych w projektach urządzeń i materiałów, f) informacja bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, g) przedmiary robót. 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zawierające m. in. opisy metodyki prowadzenia prac w poszczególnych obszarach infrastruktury technicznej budynku, o których mowa w ust. 4 z uwzględnieniem ciągłości zasilania w energię elektryczną i utrzymania wymagań bezpieczeństwa dla budynku oraz zawierające dokumenty odniesienia, wytyczne, scenariusze i kryteria testów, prób i metod sprawdzenia funkcjonalności zrealizowanego Przedmiotu zamówienia lub jego części. 4. W ramach realizacji Etapu 2 Wykonawca zobowiązany jest wykonać: 1) budowę instalacji Zintegrowanego Systemu Zarządzania Infrastrukturą Techniczną (ZSZIT) budynku z uwzględnieniem istniejących elementów tej instalacji (w tym podłączenie do ZSZIT wszystkich, uzgodnionych z Zamawiającym, istotnych dla zarządzania infrastrukturą budynku, sygnałów wymienionych w Załączniku nr 14 - Inwentaryzacja sygnałów możliwych do uzyskania z urządzeń infrastruktury budynku oraz urządzeń dostarczonych w ramach Umowy), oraz rozbudowa, przebudowa, modernizacja w celu zintegrowania i dostosowania do eksploatacji w systemie ZSZIT, istniejących instalacji i urządzeń należących do obszarów infrastruktury technicznej Ministerstwa Finansów zgodnie z poniższą tabelą określającą podstawowy zakres prac do wykonania: Wskazanie jednostki redakcyjnej PFU Nazwa zakresu 2.1 System ZSZIT 2.1.2 Moduł główny 2.1.3 Moduł infrastruktury 2.1.4 Platforma przetwarzania danych 2.1.5 Pomieszczenie obsługi i zarządzania systemem 2.1.6 2 ściany graficzne 2.2. Instalacje elektryczne 2.2.1 Zasilanie w energię elektryczną 2.2.1.1-2.2.1.8 Zasilanie w energie elektryczną budynku (Uwaga: pkt. 2.2.1.5 tylko w zakresie monitoringu parametrów - bez rozbudowy) 2.2.2 Systemy zasilania gwarantowanego 2.2.2.3 System zasilania gwarantowanego nr 2 2.2.2.4 System zasilania gwarantowanego nr 1 2.3 Instalacje sanitarne 2.3.1 System Klimatyzacji 2.3.1.3 Monitorowanie pracy systemów klimatyzacji w serwerowniach MF 2.3.1.4 Klimatyzacja serwerowni 0106 2.3.1.5 Monitorowanie i sterowanie pracą systemów klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych 2.3.2 System Wentylacji 2.3.2. Instalacje wentylacyjne 2.3.3 Instalacja klap przeciwpożarowych 2.3.3 Instalacja klap przeciwpożarowych 2.3.4 Instalacja wodociągowa 2.3.4 Instalacja wodociągowa 2.3.5 Instalacja hydrantowa 2.3.5 Instalacja hydrantowa - monitoring 2.4 Instalacje teletechniczne 2.4.1 System kontroli dostępu 2.4.1 System kontroli dostępu 2.4.1.3 Kontrola ruchu pojazdów 2.4.2 System alarmu pożarowego 2.4.2 System SSP 2.4.3 System gaszenia gazowego 2.4.3.3 System gaszenia 2.4.3.5 Monitoring detekcji wody 2.4.3.6 Monitoring temperatury 2.4.3.7 Detekcja CO i LPG w garażu 2.4.3.8 Detekcja wodoru w pomieszczeniach akumulatorowni 2.4.3.9 Monitoring parametrów środowiska pomieszczeń serwerowni 2.4.4 System sygnalizacji włamania i napadu 2.4.4 System sygnalizacji włamania i napadu 2.4.4.4. Monitorowanie sygnalizacji w toaletach dla niepełnosprawnych 2.4.5 System monitoringu wizyjnego CCTV 2.4.5 System monitoringu wizyjnego CCTV 2.4.6 Sieć LAN- ZSZIT- infrastruktura pasywna 2.4.6.2 Klimatyzacja i zasilanie szaf LAN-ZSZIT 2.4.7 Sieć LAN-ZSZIT- urządzenia aktywne 2.4.7.1 Urządzenie aktywne dla PPD1 i 2 oraz 26 szaf LAN-ZSZIT 2) sprawowanie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi na podstawie Dokumentacji Projektowej, 3) opracowanie Dokumentacji Powykonawczej składającej się m.in. z: a) kompletnej dokumentacji materiałowej w postaci: kart katalogowych, dokumentacji techniczno-ruchowej, instrukcji obsługi i eksploatacji, atestów, deklaracji lub certyfikatów materiałów i urządzeń, świadectw jakości dopuszczających je do stosowania w budownictwie, w zakresie zgodności ich wykonania z przepisami prawa w tym z dyrektywami europejskimi i normami zharmonizowanymi lub aprobatami technicznymi, b) kompleksowej instrukcji obsługi i serwisowania wykonanej instalacji ZSZIT w tym wybudowanego Centrum Zarządzania, c) instrukcji użytkowania i obsługi zainstalowanego oprogramowania, d) licencji lub sublicencji zainstalowanego oprogramowania, e) wszystkich haseł dostępu oraz kodów indywidualnych aplikacji zaimplementowanych do sterowników swobodnie programowanych wraz z informacją o typie i wersji programów narzędziowych, f) wszystkich haseł dostępu oraz stabelaryzowanych konfiguracji ustawionych parametrów dla sterowników i urządzeń sieciowych wyposażonych w oprogramowanie typu firmware, g) protokołów odbiorów częściowych, robót zanikowych. 5. W ramach realizacji Etapu 3 Wykonawca zobowiązany jest wykonać: 1) instruktaż stanowiskowy dla max. 15 osób z zakresu obsługi, oprogramowania i eksploatacji wykonanego sytemu ZSZIT. Instruktaż przeprowadzony będzie w siedzibie Zamawiającego i potwierdzony zostanie wydaniem zaświadczeń, które powinny zawierać: - datę instruktażu; - tematy i zakres prowadzonego instruktażu; - imię i nazwisko, podpis pracownika; - podpis lub podpisy prowadzących instruktaż wraz z pieczęcią firmy. 2) Odbiory końcowe Etapu 2 i Etapu 3, w tym testy i próby systemów. 6. Etap 4 będzie realizowany fakultatywnie w ramach Prawa opcji w zakresie niezależnych wariantów: wskazanie jednostki redakcyjnej PFU Nazwa zakresu prac Wariant 1 - PRAWO OPCJI nr 1 - 2.2. Instalacje elektryczne 2.2.1.5 Zasilanie w energię elektryczną budynku (w zakresie rozbudowy - przebudowy istniejących rozdzielni elektrycznych) Wariant 2 - PRAWO OPCJI nr 2 - 2.2. Instalacje elektryczne 2.2.3.3 Oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne Wariant 3 - PRAWO OPCJI nr 3 - 2.4.6 Sieć LAN- ZSZIT- infrastruktura pasywna 2.4.6.2 System monitorowania i paszportyzacji zgodny z wykorzystywanym przez Zamawiającego iTRACS CPIM tj. przygotowany do integracji bez konieczności modyfikacji fabrycznie wykonanych komponentów Wariant 4 - PRAWO OPCJI nr 4 - 2.5 Skanowanie 3D budynku z przygotowaniem dla BIM 2.5.2 Skanowanie budynku wraz z przygotowaniem planów budynku 2.5.2 Dokumentacja projektowa instalacji ZSZIT wykonana w oprogramowaniu podtrzymującym technologie BIM 2.5.3 Prywatna chmura bibliotek BIM wraz z obsługą aplikacji mobilnych 1) Zakres prac przedstawionych dla Prawa opcji nr 1-3 obejmuje również: a) przygotowanie i uzgodnienie z Zamawiającym Harmonogramu realizacji prac b) wykonanie Dokumentacji Powykonawczej zgodnej z zakresem, o którym mowa w ust 4 pkt 3) c) instruktaż stanowiskowy dla max. 15 osób z zakresu należącego do każdej zrealizowanej Opcji osobno. Instruktaż przeprowadzony będzie w siedzibie Zamawiającego i potwierdzony zostanie wydaniem zaświadczeń, które powinny zawierać: - datę instruktażu; - tematy i zakres prowadzonego instruktażu; - imię i nazwisko, podpis pracownika; - podpis lub podpisy prowadzących instruktaż wraz z pieczęcią firmy. d) odbiory końcowe prac zrealizowanych w ramach Prawa opcji, w tym testy i próby systemów. 2) Zakres prac przedstawionych dla Prawa opcji nr 4 obejmuje również: a) przygotowanie i uzgodnienie z Zamawiającym Harmonogramu realizacji prac b) instruktaż stanowiskowy dla max. 8 osób z zakresu należącego Opcji 4. Instruktaż przeprowadzony będzie w siedzibie Zamawiającego i potwierdzony zostanie wydaniem zaświadczeń, które powinny zawierać: - datę instruktażu; - tematy i zakres prowadzonego instruktażu; - imię i nazwisko, podpis pracownika; - podpis lub podpisy prowadzących instruktaż wraz z pieczęcią firmy. d) odbiory końcowe prac zrealizowanych w ramach Prawa opcji, w tym testy i próby. 7. Zamawiający będzie uprawniany do dowolnego wyboru jednego lub kilku wariantów wykonania prawa opcji. 8. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia, został zawarty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, który stanowi Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy stanowiącego Załącznik D do SIWZ. 9. W przypadku wskazania przez Zamawiającego norm technicznych, Zamawiający dopuszcza, aby oferowany produkt spełniał inne normy pod warunkiem zapewnienia spełnienia wszystkich cech, parametrów, wydajności i funkcjonalności, które określa Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy stanowiącego Załącznik D do SIWZ. 10. Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji Przedmiotu zamówienia do zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy 2 (dwóch) osób bezrobotnych, spełniającą przesłanki art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415, z późn. zm.). Zatrudnienie będzie obejmować cały czas realizacji Umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę bezrobotną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby bezrobotnej. Wykonawca przy wykonywaniu Przedmiotu zamówienia, przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie osoby bezrobotnej. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji tj. zgłoszenia ofert pracy przedstawione urzędowi pracy, odpis skierowania bezrobotnych przez urząd pracy do pracodawcy oraz dokumenty potwierdzające zatrudnienie osoby bezrobotnej, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić je Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 15 roboczych dni licząc od dnia wystąpienia Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP przedstawia zgłoszenie ofert pracy przedstawione odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w kraju pochodzenia Wykonawcy lub kraju, w którym Wykonawca ma swoją siedzibę, odpis wystawionego przez ten organ dokumentu kierującego bezrobotnego do pracy oraz dokumenty potwierdzające zatrudnienie bezrobotnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 300 000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: BGK 78-1130-1017-0200-0000-0013-7228 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach