Przetargi.pl
Zaprojektowanie i modernizacja II piętra budynku PPZOL w Brzesku na potrzeby hospicjum w ramach projektu pn. Poprawa dostępności deficytowych usług opieki hospicyjnej poprzez modernizację i wyposażenie II piętra PPZOL w Brzesku na potrzeby hospicjum.

Starostwo Powiatowe w Brzesku ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2010-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Brzesku
    ul. Głowackiego 51 51
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i modernizacja II piętra budynku PPZOL w Brzesku na potrzeby hospicjum w ramach projektu pn. Poprawa dostępności deficytowych usług opieki hospicyjnej poprzez modernizację i wyposażenie II piętra PPZOL w Brzesku na potrzeby hospicjum.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i modernizacja II piętra budynku PPZOL w Brzesku na potrzeby hospicjum w ramach projektu pn. Poprawa dostępności deficytowych usług opieki hospicyjnej poprzez modernizację i wyposażenie II piętra PPZOL w Brzesku na potrzeby hospicjum. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (program funkcjonalno - użytkowy, szczegółowy wykaz sprzętu medycznego, pomocniczego i wyposażenia oraz dostępna w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego inwentaryzacja II p. budynku przy ul. Kościuszki 33, Ekspertyza techniczna p.poż budynku ul. Kościuszki 33). 2. Zadanie obejmuje: 1) Faza projektowa -opracowanie na podstawie posiadanego przez Zamawiającego programu funkcjonalno-użytkowego, inwentaryzacji budowlanej oraz opisu wskazanego w pkt 2.2: a) projektu budowlano-wykonawczego modernizacji inwestycji pn. Poprawa dostępności deficytowych usług opieki hospicyjnej poprzez przebudowę, modernizację i wyposażenie II pietra budynku PPZOL w Brzesku na potrzeby hospicjum - po 5 egzemplarzy każdej branży w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF, b) przedmiarów, kosztorysów szczegółowych z uwzględnieniem także niezbędnych robót rozbiórkowych - 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF, c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla każdej branży - po 2 egzemplarze każdej branży w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF, d) informacji o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia -5 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF, e) uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji oraz dokumentów upoważniających do rozpoczęcia robót budowlanych. 2) Faza wykonawcza obejmuje: a) Wykonanie robót remontowo - budowlanych Roboty ogólno budowlane. Wymiana stolarki okiennej na poziomie II piętra z dostosowaniem otworów wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi, według stolarki z osadzeniem jak na niższych kondygnacjach. Wymiana stolarki wewnętrznej drzwiowej z dostosowaniem otworów wraz z ościeżnicami na ościeżnice stalowe, skrzydła drzwiowe płytowe pełne o wymiarach 90, 100, 110 cm. Demontaż okładzin ściennych (płytki ceramiczne). Montaż drzwi przeciwpożarowych, odporność ogniowa 30min.godz. (wg. ekspertyzy przeciwpożarowej). Demontaż posadzek z PCV oraz wykonanie nowych podkładów wraz ułożeniem wykładziny termozgrzewalnej homogenicznej Gamrat Specjal 43 plus lub innego producenta o parametrach technicznych i użytkowych równoważnych z wywinięciem na ścianę do wysokości 10 cm, łączenie wykładziny poprzez spawanie. Kolor do uzgodnienia z inwestorem - wykładzina podłogowa PCV musi posiadać Atest do stosowania w Służbie Zdrowia. Częściowe wyburzenie ścian działowych i postawienie nowych, zamurowanie i zaprawienie bruzd po robotach instalacyjnych. Uzupełnienie tynków na ścianach i sufitach. Malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną (kolor do uzgodnienia z Inwestorem). Malowanie olejne lamperii do wysokości 200 cm (kolor do uzgodnienia z Inwestorem). Ułożenie okładzin z płytek ceramicznych w pomieszczeniach: WC, kuchnia, pomieszczenie pro Morte, izolatka, gabinet zabiegowy, brudownik oraz fartuchów przy umywalkach (kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem). Osadzenie 2 sztuk drzwi wejściowych aluminiowych z ochroną przeciwpożarową odporność ogniowa 30 min, oraz 2 sztuki naświetli aluminiowych nad drzwiami wejściowymi o parametrach przeciwpożarowych jw. z klatek schodowych. b) Modernizacja szybu wraz z wymianą dźwigu, ma polegać na dostosowaniu otworów do nowych drzwi, nowa winda ma obsługiwać poziomy od piwnic aż do II piętra (5 przystanków). W celu likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych, należy wyrównać poziomy (windy i klatki schodowej) na poziomie zero, przewidzieć podjazd dla osób niepełnosprawnych. Winda powinna posiadać napęd elektryczny z górną maszynownią, drzwi kabiny i ściany ze stali nierdzewnej o udźwigu 1400 kg. Wykonać wymianę zasilania elektrycznego dźwigu towarowego wraz z instalacją sterującą. c) Roboty instalacyjne, mają polegać na wymianie instalacji wodno-kanalizacyjnej, zamontowaniu niezbędnych zaworów odcinających. Montaż łazienek dla osób niepełnosprawnych z niezbędnym wyposażeniem (poręcza, baterie na fotokomórkę, krzesełko do natrysku itp.) Montaż umywalek, muszli, baterii, natrysków. W instalacji c. o. należy przewidzieć wymianę grzejników na grzejniki płytowe stosowane w służbie zdrowia wraz z zaworami odcinającymi (zasilanie i powrót). Wymiana skrzynek hydrantowych wraz z wyposażeniem, d) Roboty elektryczne: Instalacja oświetleniowa. W pomieszczeniach oraz na klatkach schodowych dokonać wymiany przewodów elektrycznych z aluminiowych na miedziane wraz z orurowaniem, puszkami elektrycznymi oraz osprzętem łącznikowym, zastosować osprzęt łączeniowy kolor biały w ramkach. Zdemontować istniejące oprawy oświetleniowe, zainstalować nowe oprawy oświetleniowe w remontowanych pomieszczeniach. Oprawy należy zamocować na zawieszkach o długości 70 cm, przy użyciu metalowych kołków kotwiących. Instalacja gniazd wtykowych: dokonać wymiany przewodów elektrycznych z aluminiowych na miedziane wraz z orurowaniem, puszkami elektrycznymi, gniazdami wtykowymi. Dla instalacji jednofazowej zastosować gniazda wtykowe w ramkach o modułach wielokrotnych, kolor biały z zestykiem ochronnym. Wewnętrzna Linia Zasilająca: dokonać wymiany przewodów elektrycznych z aluminiowych na miedziane wraz z orurowaniem oraz puszkami elektrycznymi, zastosować przewód elektrycznych typ LGY. Rozdzielnice bezpiecznikowe: wykonać wymianę rozdzielnic elektrycznych wraz z wyposażeniem. Zastosować rozdzielnice elektryczne podtynkowe wykonane w II klasie ochronności zamykane zamkiem patentowym. Instalacja ppoż. oraz systemu odymiania klatek schodowych (zgodnie z zaleceniami w dokumentacji do wglądu u Inwestora). Rozdzielnice elektryczne wyposażyć w wyłączniki różnicowo - prądowe, wyłączniki nadmiarowo prądowe, rozłączniki bezpiecznikowe R303, lampki sygnalizacyjne, wyłączniki bistabine. Instalacje wymiany przewodów teletechnicznych oraz przewodów sieci informatycznej (UTP 4 x 2 x 0,5 kat 5 wraz z orurowaniem, puszkami instalacyjnymi i gniazdami. Zastosować gniazda teletechniczne i informatyczne (RJ 45 kat.5). Instalacja przyzywowa: dokonać wymianę przewodów instalacji przyzywowej wraz z urządzeniami. Instalację wykonać w oparciu o system przyzywowy. W skład systemu wchodzą: panel sterujący, zasilacz 240V AC 24 V DC, wskaźnik pomieszczenia 20102, gniazdo HKJ104. Wymianę instalacji elektrycznej wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz normami. Po wykonaniu robót elektrycznych należy opracować dokumentację powykonawczą, która zostanie przekazana zamawiającemu w dniu odbioru robót oraz pomiary instalacji elektrycznej stanu izolacji ochrony przeciwpożarowej. Protokoły z pomiarów instalacji elektrycznej należy sporządzić w trzech egzemplarzach w tym dwa dla Zamawiającego. e) Dostawa i montaż wyposażenia hospicjum, sprzętu medycznego i pomocniczego zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, f) Wyposażenie w sprzęt p.poż. wraz z oznakowaniem. 3) Faza powykonawcza obejmuje: a) odbiór końcowy inwestycji wraz z przekazaniem inwestycji do eksploatacji oraz uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie. 3. Uwagi ogólne: 1) Zamawiający posiada: a) Program funkcjonalno-użytkowy, b) Decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, c) Ekspertyza techniczna p.poż budynku ul. Kościuszki 33, d) Projekt wykonawczy instalacji sygnalizacji alarmu pożarowego i systemu oddymiania klatki schodowej budynku ul. Kościuszki 33 w Brzesku, e) Inwentaryzacja II p. budynku przy ul. Kościuszki 33. 2) Uwagi do zakresu dokumentacji projektowej. W dokumentacji projektowej należy uwzględnić: a) dokumentację architektoniczno - konstrukcyjną, b) instalacje elektryczną, wodno - kanalizacyjną i c.o. c) aranżację wnętrz (wyposażenia) 4. Opracowując dokumentację należy na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym przyjęte rozwiązania projektowe. Po opracowaniu całości dokumentacji należy ją przedstawić Zamawiającemu do akceptacji. 5. Zaproponowane rozwiązania architektoniczno-budowlane powinny spełniać wymagania zawarte w przepisach wykonawczych do ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej (t. j. Dz. U. z 2007r., Nr 14, poz. 89 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994r., Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn zm.). Forma i charakter zastosowanych rozwiązań funkcjonalno-użytkowych i przestrzennych powinna odpowiadać wymaganiom sformułowanym w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r., w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 213, poz. 1568 z późn. zm.), a ich wykonanie powinno uwzględniać wymagania przepisów branżowych i sztuki budowlanej. 6. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zagwarantować ciągłość pracy jednostek mieszczących się w modernizowanym budynku oraz zapewnić bezpieczeństwo i właściwe warunki pracy dla jego użytkowników i interesantów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbrzeski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach