Przetargi.pl
zapewnienie wykwalifikowanej organizacji łącznie 48 szkoleń dla przedsiębiorców, realizowanych w ramach projektu Gildia Aniołów Biznesu

Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 90-002 Łódź, ul. Tuwima 22/26
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6643751 , fax. 0-42 6643750
  • Data zamieszczenia: 2010-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    ul. Tuwima 22/26 22/26
    90-002 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6643751, fax. 0-42 6643750
    REGON: 47056924000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.larr.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zapewnienie wykwalifikowanej organizacji łącznie 48 szkoleń dla przedsiębiorców, realizowanych w ramach projektu Gildia Aniołów Biznesu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    organizacja łącznie 48 szkoleń w 3 województwach- łódzkie, mazowieckie, pomorskie, realizowanych w ramach projektu Gildia Aniołów Biznesu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 3.3 Tworzenie systemu ułatwiającego inwestowanie w MŚP Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, zwanego dalej Projektem w trzech cyklach: a. szkolenie pt. Kapitał na Rozwój łącznie 18 szkoleń, w tym: - 9 szkoleń w okresie od 1 stycznia do 30 czerwca 2011; - 9 szkoleń w okresie od 1 lipca do 31 grudnia 2011; b. seminarium pt. Poznaj Swojego Anioła łącznie 12 seminariów, w tym: - 6 seminariów w okresie 1 stycznia do 30 czerwca 2011; - 6 seminariów w okresie od 1 lipca do 31 grudnia 2011; c. szkolenie pt. Akademia Aniołów Biznesu łącznie 18 szkoleń, w tym: - 9 szkoleń w okresie od 1 stycznia do 30 czerwca 2011; - 9 szkoleń w okresie od 1 lipca do 31 grudnia 2011; Obejmujących rekrutację, przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń oraz usługę cateringową dla ww. cykli. Zamawiający wyodrębnił w przedmiocie zamówienia dwie grupy czynności: I grupa: usługa szkoleniowa a. Zapewnienie wykwalifikowanej kadry wykładowców i trenerów prowadzących poszczególne bloki merytoryczne zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego zakresem merytorycznym, uwzględniającym poniższe zagadnienia: a.1 Kapitał na Rozwój - proces nawiązania współpracy z aniołem biznesu/organizacje aniołów biznesu; - opis projektu inwestycyjnego i dokumentacja inwestycyjna; - proces inwestowania; - elementy analizy finansowej; - strategie wyjścia; Minimalna liczba uczestników szkolenia Kapitał na Rozwój- 10 osób a.2 Poznaj Swojego Anioła - idea aniołów biznesu - profil, motywy działania; - business angels na polskim rynku; - zasady prowadzenia rozmów z Aniołami Biznesu; - ocena profilu planowanej spółki portfelowej; - jak przygotować ofertę inwestycyjną ze strony pomysłodawcy; - jak zabezpieczyć pomysł; Minimalna liczba uczestników szkolenia Poznaj Swojego Anioła- 20 osób a.3 Akademia Aniołów Biznesu - zewnętrzne źródła finansowania przedsięwzięć biznesowych; - inwestycje kapitałowe- zarządzanie portfelem inwestycyjnym, modele wejścia i wyjścia, ryzyka dla inwestora; - przygotowanie dokumentacji inwestycyjnej i umowa inwestycyjna; - budowanie relacji z pomysłodawcą - obawy i oczekiwania inwestora i pomysłodawcy; - organizacje aniołów biznesu - czego oczekiwać? Minimalna liczba uczestników szkolenia Akademia Aniołów Biznesu -10 osób Każdy z proponowanych cykli szkoleń powinien zawierać pogłębioną analizę wybranych przypadków rynkowych (business case-y). Zakres tematyczny jednostkowego szkolenia w ramach danego cyklu jest powtarzalny. Szkolenia w każdym z wymienionych cykli to szkolenia jednodniowe. b. opracowanie szczegółowego programu szkoleń i seminariów; c. przygotowanie i przeprowadzenie autorskich programów szkoleń i seminariów; d. opracowanie i zapewnienie merytorycznych materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń i seminariów, zgodnych z przygotowanym programem; e. obsługa organizacyjna szkoleń i seminariów (m.in. prowadzenie działań administrujących szkolenia i seminaria (tj rekrutacja i rejestracja uczestników, prowadzenie list obecności, kontrole szkoleń), ewaluacja spotkań (w formie ankiety), zapewnienie zaplecza technicznego gwarantującego odpowiednie warunki dla przeprowadzenia szkoleń i cateringu (tj. sal konferencyjnych/ szkoleniowych oraz sprzętu multimedialnego i nagłaśniającego potrzebnego do sprawnej realizacji szkolenia), oraz dbałość o prawidłowy przebieg szkolenia; II grupa: usługa o charakterze restauracyjnym dla każdego uczestnika szkoleń i seminariów: - 2 przerwy kawowe (kawa, herbata, zimne napoje- woda,soki, owoce, ciastka) - lunch obejmujący minimum 2 ciepłe posiłki do wyboru
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ nie zostanie zamieszczona na stronie internetowej
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach