Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 90-002 Łódź, ul. Tuwima 22/26
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-42 6643751 , fax. 0-42 6643750
- Data zamieszczenia: 2010-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
ul. Tuwima 22/26 22/26
90-002 Łódź, woj. łódzkie
tel. 0-42 6643751, fax. 0-42 6643750
REGON: 47056924000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.larr.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zapewnienie wykwalifikowanej organizacji łącznie 48 szkoleń dla przedsiębiorców, realizowanych w ramach projektu Gildia Aniołów Biznesu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
organizacja łącznie 48 szkoleń w 3 województwach- łódzkie, mazowieckie, pomorskie, realizowanych w ramach projektu Gildia Aniołów Biznesu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 3.3 Tworzenie systemu ułatwiającego inwestowanie w MŚP Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, zwanego dalej Projektem w trzech cyklach: a. szkolenie pt. Kapitał na Rozwój łącznie 18 szkoleń, w tym: - 9 szkoleń w okresie od 1 stycznia do 30 czerwca 2011; - 9 szkoleń w okresie od 1 lipca do 31 grudnia 2011; b. seminarium pt. Poznaj Swojego Anioła łącznie 12 seminariów, w tym: - 6 seminariów w okresie 1 stycznia do 30 czerwca 2011; - 6 seminariów w okresie od 1 lipca do 31 grudnia 2011; c. szkolenie pt. Akademia Aniołów Biznesu łącznie 18 szkoleń, w tym: - 9 szkoleń w okresie od 1 stycznia do 30 czerwca 2011; - 9 szkoleń w okresie od 1 lipca do 31 grudnia 2011; Obejmujących rekrutację, przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń oraz usługę cateringową dla ww. cykli. Zamawiający wyodrębnił w przedmiocie zamówienia dwie grupy czynności: I grupa: usługa szkoleniowa a. Zapewnienie wykwalifikowanej kadry wykładowców i trenerów prowadzących poszczególne bloki merytoryczne zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego zakresem merytorycznym, uwzględniającym poniższe zagadnienia: a.1 Kapitał na Rozwój - proces nawiązania współpracy z aniołem biznesu/organizacje aniołów biznesu; - opis projektu inwestycyjnego i dokumentacja inwestycyjna; - proces inwestowania; - elementy analizy finansowej; - strategie wyjścia; Minimalna liczba uczestników szkolenia Kapitał na Rozwój- 10 osób a.2 Poznaj Swojego Anioła - idea aniołów biznesu - profil, motywy działania; - business angels na polskim rynku; - zasady prowadzenia rozmów z Aniołami Biznesu; - ocena profilu planowanej spółki portfelowej; - jak przygotować ofertę inwestycyjną ze strony pomysłodawcy; - jak zabezpieczyć pomysł; Minimalna liczba uczestników szkolenia Poznaj Swojego Anioła- 20 osób a.3 Akademia Aniołów Biznesu - zewnętrzne źródła finansowania przedsięwzięć biznesowych; - inwestycje kapitałowe- zarządzanie portfelem inwestycyjnym, modele wejścia i wyjścia, ryzyka dla inwestora; - przygotowanie dokumentacji inwestycyjnej i umowa inwestycyjna; - budowanie relacji z pomysłodawcą - obawy i oczekiwania inwestora i pomysłodawcy; - organizacje aniołów biznesu - czego oczekiwać? Minimalna liczba uczestników szkolenia Akademia Aniołów Biznesu -10 osób Każdy z proponowanych cykli szkoleń powinien zawierać pogłębioną analizę wybranych przypadków rynkowych (business case-y). Zakres tematyczny jednostkowego szkolenia w ramach danego cyklu jest powtarzalny. Szkolenia w każdym z wymienionych cykli to szkolenia jednodniowe. b. opracowanie szczegółowego programu szkoleń i seminariów; c. przygotowanie i przeprowadzenie autorskich programów szkoleń i seminariów; d. opracowanie i zapewnienie merytorycznych materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń i seminariów, zgodnych z przygotowanym programem; e. obsługa organizacyjna szkoleń i seminariów (m.in. prowadzenie działań administrujących szkolenia i seminaria (tj rekrutacja i rejestracja uczestników, prowadzenie list obecności, kontrole szkoleń), ewaluacja spotkań (w formie ankiety), zapewnienie zaplecza technicznego gwarantującego odpowiednie warunki dla przeprowadzenia szkoleń i cateringu (tj. sal konferencyjnych/ szkoleniowych oraz sprzętu multimedialnego i nagłaśniającego potrzebnego do sprawnej realizacji szkolenia), oraz dbałość o prawidłowy przebieg szkolenia; II grupa: usługa o charakterze restauracyjnym dla każdego uczestnika szkoleń i seminariów: - 2 przerwy kawowe (kawa, herbata, zimne napoje- woda,soki, owoce, ciastka) - lunch obejmujący minimum 2 ciepłe posiłki do wyboru - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ nie zostanie zamieszczona na stronie internetowej
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu pn.: AKADEMIA MISTRZÓW ZAWODU
Dodano: 2016-07-27 - Zorganizowanie i przeprowadzenie superwizji dla asystentów rodziny współpracujących z rodzinami biologicznymi przeżywającymi trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo - wychowawczej, realizowanego w ramach projektu Razem z Rodziną współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania IX.2.1. Regionalnego Programu Operacyjnego.
Dodano: 2016-07-06 - Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej oraz obsługi automatycznego defibrylatora zewnętrznego w ramach projektu Żyjesz dla siebie i innych - zadbaj o zdrowie
Dodano: 2016-06-23 - Przeprowadzenie zajęć z podstaw obsługi komputera i praktycznego wykorzystania Internetu dla pensjonariuszy Domów Dziennego Pobytu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi oraz wyłonienie wśród uczestników zajęć minimum jednego lidera do przekazywania wiedzy na temat wykorzystania technik informatycznych innym seniorom.
Dodano: 2016-06-16 - Zorganizowanie i przeprowadzenie superwizji pracy socjalnej dla terenowych pracowników socjalnych realizujących zadania z zakresu ustawy o pomocy społecznej w bezpośrednim kontakcie z klientem.
Dodano: 2016-06-06 - zorganizowanie i przeprowadzenie superwizji dla asystentów rodziny.
Dodano: 2016-06-03 - Warsztaty zdrowego gotowania w ramach projektu Żyjesz dla siebie i innych - zadbaj o zdrowie
Dodano: 2016-06-01 - Zaawansowane operacje komputerowe
Dodano: 2016-05-06 - Bukieciarstwo z obsługą kasy fiskalnej
Dodano: 2016-05-06 - Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia dla koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej, realizowanego w ramach projektu Razem z Rodziną współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania IX.2.1. Regionalnego Programu Operacyjnego.
Dodano: 2016-05-05