Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 90-002 Łódź, ul. Tuwima 22/26
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-42 6643751 , fax. 0-42 6643750
- Data zamieszczenia: 2012-01-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
ul. Tuwima 22/26 22/26
90-002 Łódź, woj. łódzkie
tel. 0-42 6643751, fax. 0-42 6643750
REGON: 47056924000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.larr.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zapewnienie wykwalifikowanej organizacji łącznie 33 szkoleń dla przedsiębiorców, realizowanych w ramach projektu Gildia Aniołów Biznesu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
organizacja łącznie 33 szkoleń w 3 województwach- łódzkie, mazowieckie, pomorskie, realizowanych w ramach projektu Gildia Aniołów Biznesu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 3.3 Tworzenie systemu ułatwiającego inwestowanie w MŚP Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, w tym: a. szkolenie pt. Kapitał na Rozwój: - 12 szkoleń w okresie od 1 stycznia do 31 lipca 2012; b. seminarium pt. Poznaj Swojego Anioła: - 9 seminariów w okresie 1 stycznia do 31 lipca 2012; c. szkolenie pt. Akademia Aniołów Biznesu: - 12 szkoleń w okresie od 1 stycznia do 31 lipca 2012; obejmujących rekrutację, przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i seminariów oraz usługę cateringową dla ww.cykli. Zamawiający wyodrębnił w przedmiocie zamówienia dwie grupy czynności: I grupa: usługa szkoleniowa 1.Zapewnienie wykwalifikowanej kadry wykładowców i trenerów prowadzących poszczególne bloki merytoryczne zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego zakresem merytorycznym, uwzględniającym poniższa zagadnienia: 1.a) Cykl Kapitał na Rozwój: proces nawiązania współpracy z aniołem biznesu/organizacje aniołów biznesu; - opis projektu inwestycyjnego i dokumentacja inwestycyjna; - proces inwestowania; - elementy analizy finansowej; - strategie wyjścia; minimalna liczba uczestników szkolenia Kapitał na Rozwój- 10 osób 1.b) Cykl Poznaj Swojego Anioła: - idea aniołów biznesu - profil, motywy działania; - business angels na polskim rynku; - zasady prowadzenia rozmów z Aniołami Biznesu; - ocena profilu planowanej spółki portfelowej; - jak przygotować ofertę inwestycyjną ze strony pomysłodawcy; - jak zabezpieczyć pomysł; minimalna liczba uczestników szkolenia Poznaj Swojego Anioła- 30 osób 1.c) Cykl Akademia Aniołów Biznesu: - zewnętrzne źródła finansowania przedsięwzięć biznesowych; - inwestycje kapitałowe- zarządzanie portfelem inwestycyjnym, modele wejścia i wyjścia, ryzyka dla inwestora; - przygotowanie dokumentacji inwestycyjnej i umowa inwestycyjna; - budowanie relacji z pomysłodawcą - obawy i oczekiwania inwestora i pomysłodawcy; - organizacje aniołów biznesu - czego oczekiwać? minimalna liczba uczestników szkolenia Akademia Aniołów Biznesu- 10 osób Każdy z proponowanych cykli szkoleń powinien zawierać pogłębioną analizę wybranych przypadków rynkowych (business case-y). Zakres tematyczny jednostkowego szkolenia w ramach danego cyklu jest powtarzalny. Szkolenia w każdym z wymienionych cykli to szkolenia jednodniowe w wymiarze minimum 6 godzin lekcyjnych. 2.opracowanie szczegółowego autorskiego programu szkoleń; 3.przeprowadzenie autorskich programów szkoleń i seminariów; 4.opracowanie i przekazanie materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń, zgodnych z przygotowanym programem szkoleń; 5. obsługa organizacyjna szkoleń poprzez prowadzenie działań administrujących szkolenia i seminaria (tj rekrutacja i rejestracja uczestników, prowadzenie list obecności, ewaluacja spotkań (w formie ankiety);zapewnienie zaplecza technicznego gwarantującego odpowiednie warunki dla przeprowadzenia szkoleń, seminariów i Usługi Cateringowej (tj. klimatyzowanych sal konferencyjnych/ szkoleniowych oraz sprzętu multimedialnego i nagłaśniającego potrzebnego do sprawnej realizacji szkolenia) oraz dbałość o prawidłowy przebieg szkolenia; II grupa: usługa o charakterze restauracyjnym dla każdego uczestnika szkoleń i seminariów: - 2 przerwy kawowe (kawa, herbata, zimne napoje- woda/soki, owoce, ciastka) - lunch obejmujący minimum 2 ciepłe posiłki do wyboru - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ nie zostanie zamieszczona na stronie internetowej
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu pn.: AKADEMIA MISTRZÓW ZAWODU
Dodano: 2016-07-27 - Zorganizowanie i przeprowadzenie superwizji dla asystentów rodziny współpracujących z rodzinami biologicznymi przeżywającymi trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo - wychowawczej, realizowanego w ramach projektu Razem z Rodziną współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania IX.2.1. Regionalnego Programu Operacyjnego.
Dodano: 2016-07-06 - Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej oraz obsługi automatycznego defibrylatora zewnętrznego w ramach projektu Żyjesz dla siebie i innych - zadbaj o zdrowie
Dodano: 2016-06-23 - Przeprowadzenie zajęć z podstaw obsługi komputera i praktycznego wykorzystania Internetu dla pensjonariuszy Domów Dziennego Pobytu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi oraz wyłonienie wśród uczestników zajęć minimum jednego lidera do przekazywania wiedzy na temat wykorzystania technik informatycznych innym seniorom.
Dodano: 2016-06-16 - Zorganizowanie i przeprowadzenie superwizji pracy socjalnej dla terenowych pracowników socjalnych realizujących zadania z zakresu ustawy o pomocy społecznej w bezpośrednim kontakcie z klientem.
Dodano: 2016-06-06 - zorganizowanie i przeprowadzenie superwizji dla asystentów rodziny.
Dodano: 2016-06-03 - Warsztaty zdrowego gotowania w ramach projektu Żyjesz dla siebie i innych - zadbaj o zdrowie
Dodano: 2016-06-01 - Zaawansowane operacje komputerowe
Dodano: 2016-05-06 - Bukieciarstwo z obsługą kasy fiskalnej
Dodano: 2016-05-06 - Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia dla koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej, realizowanego w ramach projektu Razem z Rodziną współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania IX.2.1. Regionalnego Programu Operacyjnego.
Dodano: 2016-05-05