Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ogłasza przetarg
- Adres: 00-930 Warszawa, ul. Wspólna 30
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 623 19 23 , fax. 22 623 19 09
- Data zamieszczenia: 2013-02-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA
ul. Wspólna 30 30
00-930 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 623 19 23, fax. 22 623 19 09
REGON: 01156286700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.fapa.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zapewnienie usług towarzyszących konferencji pt.: Dobre praktyki w zakresie przetwórstwa produktów ekologicznych - omówienie wyników prac badawczych w 2012 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonawca zapewni usługi towarzyszące konferencji pt. Dobre praktyki w zakresie przetwórstwa produktów ekologicznych - omówienie wyników prac badawczych w 2012 r. odbywającej się w Radomiu w dniach 27-28 luty 2013 r. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zorganizuje Biuro Obsługi, zwane dalej Biurem, odpowiedzialne za całość prac związanych z realizacją usług towarzyszących konferencji pt. Dobre praktyki w zakresie przetwórstwa produktów ekologicznych - omówienie wyników prac badawczych w 2012 r. odbywającej się w Radomiu w dniach 27-28 luty 2013 r. W celu sprawnego funkcjonowania Biura Wykonawca zapewni: a) zespół składający się z osób zapewniających prawidłową i terminową realizację usług towarzyszących konferencji, w tym co najmniej jedną osobę z biegłą znajomością języka angielskiego w dniach od 25 lutego do 1 marca 2013 r. b) minimum jeden numer telefonu stacjonarnego, numer telefonu komórkowego, numer faksu oraz adres mailowy i korespondencyjny, c) organizację pracy, która umożliwi łatwy kontakt z przedstawicielami Biura Zamawiającemu i uczestnikom konferencji, w językach polskim i angielskim, w dniach od 25 lutego do 1 marca 2013 r. Czas odpowiedzi na zapytanie mailowe nie może przekroczyć jednego dnia roboczego. Przedstawiciele Biura będą ściśle współpracować z Zamawiającym i na bieżąco dostarczać wszelkich informacji o realizacji przedmiotu zamówienia. Podstawowe zadania Biura: 1. Kontakt z uczestnikami w terminie od dnia 25.02.2013 do dnia 01.03.2013 r. z podaniem numeru telefonu komórkowego i adresu mailowego do kontaktu z przedstawicielami Biura, w tym potwierdzanie zgłoszeń na konferencję, rejestracja uczestników i przekazanie szczegółowych informacji w języku angielskim na temat sposobu organizacji transportu, o którym mowa w pkt. 2. Uczestnikami konferencji będą osoby z różnych krajów. Listę uczestników Zamawiający przekaże wykonawcy w ciągu trzech dni od podpisania umowy. 2. Transport uczestników konferencji zgodnie z poniższymi wymaganiami: Transport uczestników w dniu 26.02.13. o godzinie 10:30 - zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) ilość osób: 8, b) trasa: Warszawa lotnisko Chopina - ul. Chorzowska 16/18 w Radomiu, c) środek transportu: bus - wiek pojazdu nie może przekraczać 5 lat (8 os. + kierowca), Transport uczestników w dniu 26.02.13. o godzinie 15:30 - zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) ilość osób: 8, b) trasa: Warszawa lotnisko Chopina - ul. Chorzowska 16/18 w Radomiu, c) środek transportu: bus - wiek pojazdu nie może przekraczać 5 lat (8 os. + kierowca), Transport uczestników w dniu 27.02.13. odjazd w godz. 6:00-8:00 - zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) ilość osób: 6, b) trasa: Warszawa lotnisko Chopina - ul. Chorzowska 16/18 w Radomiu, c) środek transportu: bus - wiek pojazdu nie może przekraczać 5 lat (8 os. + kierowca), Transport uczestników w dniu 28.02.13. o godzinie 14:00 - zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) ilość osób: 8, b) trasa: Warszawa lotnisko Chopina - ul. Chorzowska 16/18 w Radomiu, c) środek transportu: bus - wiek pojazdu nie może przekraczać 5 lat (8 os. + kierowca), Transport uczestników w dniu 28.02.13. o godzinie 18:30 - zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) ilość osób: 6, b) trasa: Warszawa lotnisko Chopina - ul. Chorzowska 16/18 w Radomiu, c) środek transportu: bus - wiek pojazdu nie może przekraczać 5 lat (8 os. + kierowca), Transport uczestników w dniu 01.03.13. o godzinie 7:00 - zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) ilość osób: 8, b) trasa: Warszawa lotnisko Chopina - ul. Chorzowska 16/18 w Radomiu, c) środek transportu: bus - wiek pojazdu nie może przekraczać 5 lat (8 os. + kierowca), 3. Zakwaterowanie uczestników konferencji Zakwaterowanie uczestników od dnia 26.02.2013 (przyjazd) do dnia 01.03.2013 (wyjazd) - zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) ilość osób: 6, b) miejsce: w granicach administracyjnych miasta Radom. W przypadku gdy miejsce zakwaterowania będzie w odległości większej niż 1 km od sali konferencyjnej (adres sali konferencyjnej: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie oddział w Radomiu, ul. Chorzowska 16/18, 26-600 Radom), wykonawca zapewni transport autokarowy/bus/samochód osobowy, maksymalnie 30 uczestników konferencji z miejsca zakwaterowania do sali konferencyjnej w dniu 27 lutego 2013 r. oraz w dniu 28 lutego 2013 r. i z powrotem. c) wymagania minimalne miejsca zakwaterowania: pokój jednoosobowy z pełnym węzłem sanitarnym i TV. Zakwaterowanie uczestników od dnia 26.02.2013 (przyjazd) do dnia 28.02.2013 (wyjazd) - zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) ilość osób: 13b) miejsce: w granicach administracyjnych miasta Radom. W przypadku gdy miejsce zakwaterowania będzie w odległości większej niż 1 km od sali konferencyjnej (adres sali konferencyjnej: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie oddział w Radomiu, ul. Chorzowska 16/18, 26-600 Radom), wykonawca zapewni transport autokarowy/bus/samochód osobowy, maksymalnie 30 uczestników konferencji z miejsca zakwaterowania do sali konferencyjnej w dniu 27 lutego 2013 r. oraz w dniu 28 lutego 2013 r. i z powrotem. c) wymagania minimalne miejsca zakwaterowania: pokój jednoosobowy z pełnym węzłem sanitarnym z TV. Zakwaterowanie uczestników od dnia 27.02.2013 (przyjazd) do dnia 28.02.2013 (wyjazd) - zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) ilość osób: 4b) miejsce: w granicach administracyjnych miasta Radom. W przypadku gdy miejsce zakwaterowania będzie w odległości większej niż 1 km od sali konferencyjnej (adres sali konferencyjnej: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie oddział w Radomiu, ul. Chorzowska 16/18, 26-600 Radom), wykonawca zapewni transport autokarowy/bus/samochód osobowy, maksymalnie 30 uczestników konferencji z miejsca zakwaterowania do sali konferencyjnej w dniu 27 lutego 2013 r. oraz w dniu 28 lutego 2013 r. i z powrotem. c) wymagania minimalne miejsca zakwaterowania: pokój jednoosobowy z pełnym węzłem sanitarnym z TV. Zakwaterowanie uczestników od dnia 27.02.2013 (przyjazd) do dnia 01.03.2013 (wyjazd) - zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) ilość osób: 2b) miejsce: w granicach administracyjnych miasta Radom. W przypadku gdy miejsce zakwaterowania będzie w odległości większej niż 1 km od sali konferencyjnej (adres sali konferencyjnej: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie oddział w Radomiu, ul. Chorzowska 16/18, 26-600 Radom), wykonawca zapewni transport autokarowy/bus/samochód osobowy, maksymalnie 30 uczestników konferencji z miejsca zakwaterowania do sali konferencyjnej w dniu 27 lutego 2013 r. oraz w dniu 28 lutego 2013 r. i z powrotem. c) wymagania minimalne miejsca zakwaterowania: pokój jednoosobowy z pełnym węzłem sanitarnym z TV. 4. Wyżywienie uczestników konferencji Wyżywienie uczestników w dniu 26.02.2013. w godzinach: 15.00. - obiad- zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) ilość osób: 8, b) miejsce: ul. Chorzowska 16/18 w Radomiu, c) wymagania minimalne wyżywienia: min. 50% produktów ekologicznych i min. dwa ciepłe dania+ deser, Wyżywienie uczestników w dniu 26.02.2013. w godzinach: 19.30. -kolacja - zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) ilość osób: 19, b) miejsce: ul. Chorzowska 16/18 w Radomiu, c) wymagania minimalne wyżywienia: min. 50% produktów ekologicznych i min. jedno ciepłe danie, Wyżywienie uczestników w dniu 27.02.2013.w godzinach: 8.30. -śniadanie - zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) ilość osób: 19, b) miejsce: ul. Chorzowska 16/18 w Radomiu, c) wymagania minimalne wyżywienia: min. 50% produktów ekologicznych i min. jedno ciepłe danie, Wyżywienie uczestników w dniu 27.02.2013. w godzinach: 13.50 -obiad - zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) ilość osób: 25, b) miejsce: ul. Chorzowska 16/18 w Radomiu, c) wymagania minimalne wyżywienia: min. 50% produktów ekologicznych i min. dwa ciepłe dania+ deser, Wyżywienie uczestników w dniu 27.02.2013. w godzinach: 19.20 -kolacja - zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) ilość osób: 25, b) miejsce: ul. Chorzowska 16/18 w Radomiu, c) wymagania minimalne wyżywienia: min. 50% produktów ekologicznych i min. jedno ciepłe danie, Wyżywienie uczestników w dniu 28.02.2013. w godzinach: 08.00 -śniadanie - zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) ilość osób: 25, b) miejsce: ul. Chorzowska 16/18 w Radomiu, c) wymagania minimalne wyżywienia: min. 50% produktów ekologicznych i min. jedno ciepłe danie, Wyżywienie uczestników w dniu 28.02.2013. w godzinach: 12.30 -obiad - zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) ilość osób: 25, b) miejsce: ul. Chorzowska 16/18 w Radomiu, c) wymagania minimalne wyżywienia: min. 50% produktów ekologicznych i min. dwa ciepłe dania+ deser, Wyżywienie uczestników w dniu 28.02.2013. w godzinach: 17.45 -kolacja - zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) ilość osób: 14, b) miejsce: ul. Chorzowska 16/18 w Radomiu, c) wymagania minimalne wyżywienia: min. 50% produktów ekologicznych i min. jedno ciepłe danie, Wyżywienie uczestników w dniu 01.03.2013.w godzinach: 6.00 -śniadanie - zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) ilość osób: 8, b) miejsce: ul. Chorzowska 16/18 w Radomiu, c) wymagania minimalne wyżywienia: min. 50% produktów ekologicznych i min. jedno ciepłe danie. 5. Tłumaczenie symultaniczne - zgodnie z poniższymi wymaganiami: Tłumaczenie symultaniczne z jęz. polskiego na jęz. angielski w dniu 27.02.2013 od godz. 11:00 do godz. 19:15 w miejscu: ul. Chorzowska 16/18 w Radomiu, Tłumaczenie symultaniczne z jęz. polskiego na jęz. angielski w dniu 28.02.2013 od godz. 9:00 do godz. 12:30 w miejscu: ul. Chorzowska 16/18 w Radomiu. 6. Zapewnienie koordynatora/pilota ze znajomością języka angielskiego na lotnisku Warszawa lotnisko Chopina na dwie godziny przed odjazdem pierwszego busa w dniu 26 lutego 2013 r. do odjazdu ostatniego busa w dniu 27.02.2013 r. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fapa.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa hotelarska, w tym: zapewnienie sal, cateringu oraz zakwaterowania części uczestników konferencji Zachodniopomorski Dzień Instrumentów Inżynierii Finansowej w Szczecinie, 26 października 2016 r.
Dodano: 2016-07-27 - Zakup usług gastronomicznych, hotelarskich i konferencyjnych na potrzeby realizacji projektu: nr 10/NMF PL15/14 pn. Nowe wyzwania dla użytkowników SIS związane z wdrożeniem SIS II współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014 w ramach Programu PL15., sprawa nr 165/BF/16/EZ
Dodano: 2016-07-22 - Organizacja wydarzeń na rzecz Ministerstwa Środowiska, na terenie Rzeczpospolitej Polskiej lub poza jej granicami
Dodano: 2016-07-18 - Organizacja spotkań w Gdańsku/Polska, w Szwecji oraz w Niemczech lub Danii w 2016 i 2017 roku dla WS PB
Dodano: 2016-07-07 - Zakup usługi gastronomicznej, hotelowej i konferencyjnej dla uczestników warsztatów nt. Postępowanie kwalifikacyjne do służby w Policji, sprawa nr 143/BF/16/EZ
Dodano: 2016-07-05 - Organizacja i obsługa VI-tej edycji Akademii Menedżera Zrównoważonego Rozwoju
Dodano: 2016-06-04 - WYBÓR WYKONAWCY USŁUG HOTELOWO-KONFERENCYJNYCH I GASTRONOMICZNYCH NA 1 (JEDNĄ) DWUDNIOWĄ KONFERENCJĘ, postępowanie znak: ZZP-145/16
Dodano: 2016-06-01 - Kompleksowa organizacja trzech dwudniowych spotkań wyjazdowych dla przedstawicieli IZ, IP i IW
Dodano: 2016-05-18 - organizacja i obsługa dwudniowego spotkania Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska - regionalne dyrekcje ochrony środowiska w celu szkolenia z centralnego rejestru form ochrony przyrody (CRFOP), systemów informacji przestrzennej (GIS), aktów prawnych dotyczących FOP oraz wytycznych w sprawie powoływania rezerwatów. Postępowanie nr 4/GDOŚ/2016
Dodano: 2016-04-29 - ORGANIZACJA 2 DWUDNIOWYCH KONFERENCJI/ SPOTKAŃ, CZĘŚĆ 1 - 2, postępowanie znak ZZP-141/16
Dodano: 2016-04-28