Przetargi.pl
Zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Czeladź w schronisku w 2010r.

Gmina Czeladź reprezentowana przez Burmistrza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-250 Czeladź, ul. Katowicka 45
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7637923 , fax. 032 7633694
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czeladź reprezentowana przez Burmistrza
    ul. Katowicka 45 45
    41-250 Czeladź, woj. śląskie
    tel. 032 7637923, fax. 032 7633694
    REGON: 00051572100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czeladz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Czeladź w schronisku w 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kod CPV - 98.39.00.00-3 Inne usługi Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest usługa polegająca na przyjmowaniu do schroniska oraz zapewnieniu opieki bezpańskim zwierzętom dostarczonym z terenu gminy Czeladź. Maksymalna odległość schroniska od granic miasta Czeladź nie może być większa niż 60 km. Zadanie będzie obejmować: a) Zapewnienie opieki polegającej między innymi na: prowadzeniu kwarantanny zwierząt nowoprzybyłych, karmieniu zwierząt, znakowaniu zwierząt, prowadzeniu szczepień przeciw wściekliźnie, badaniu zwierząt przez lekarza weterynarii, leczeniu chorych zwierząt. b) Prowadzenie w schronisku obserwacji w kierunku wścieklizny zwierząt bezdomnych, które pogryzły człowieka. c) Prowadzenie sterylizacji i kastracji zwierząt bezdomnych przyjętych do schroniska. d) Oddawanie bezdomnych zwierząt do adopcji. e) Uśmiercanie i uśpienie zwierząt w uzasadnionych okolicznościach wynikających z obowiązujących przepisów prawnych (wraz z utylizacją). f)Prowadzenie ewidencji zwierząt przyjętych do schroniska, padłych, poddanych uśpieniu oraz oddanych do adopcji. Przewidywana ilość bezpańskich zwierząt dostarczona do schroniska w 2010r: 56 szt. psów i 12 szt. kotów. Jest to ilość zwierząt przyjęta do celów przetargowych. Rzeczywista ilość może ulec zmianie w zależności od wysokości cen ofertowych przedstawionych w najkorzystniejszej ofercie. Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2010r. do 31.12.2010r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983900003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24 i spełniają warunki art. 22 ust. 1 Ustawy. Wykonawca powinien spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. tekst jedn. Dz. U. 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami), tj.: Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca winien posiadać: zezwolenie na prowadzenia schroniska wydane zgodnie z art. 7 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. Nr 236 z 2005r. poz. 2008 z późń. zm.) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca powinien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie lub wykonuje, co najmniej 1 usługę polegającą na przyjmowaniu bezpańskich zwierząt do schroniska oraz sprawowaniu nad nimi opieki o wartości minimum 100.000,00 zł brutto za jeden rok trwania umowy. Wykonawca powinien ponadto załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca winien dysponować osobami do wykonania przedmiotu zamówienia osobami posiadającymi wykształcenie średnie lub wyższe weterynaryjne, osobami do sprawowania opieki nad zwierzętami przebywającymi w schronisku. Dla potwierdzenia wymaganych kwalifikacji w/w osób wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające wykształcenie średnie lub wyższe weterynaryjne. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnione jak poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Zezwolenie na prowadzenie schroniska dla bezpańskich zwierząt wydane zgodnie z art. 7 ust.1 pkt 4 Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. Nr 236 z 2005r. poz. 2008 z późń. zm.) 4. Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług polegających na przyjmowaniu bezpańskich zwierząt do schroniska oraz sprawowaniu nad nimi opieki. Wymagane jest wykazanie co najmniej jednej umowy o wartości minimum 100.000,00 zł. brutto za jeden rok trwania umowy. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające wykształcenie średnie lub wyższe weterynaryjne. 6. Polisa ubezpieczeniowa, a przypadku jej braku dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. UWAGI: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt:2., składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem termu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć dokumenty wymienione w punktach od 1.1 do 1.2 odrębnie dla poszczególnych podmiotów. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument, którym ustanowiono pełnomocnika należy dołączyć do oferty. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu albo terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czeladz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach