Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 58-330 Jedlina-Zdrój, ul. Piastowska 11
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8455356 , fax. 074 8455356
- Data zamieszczenia: 2009-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Piastowska 11 11
58-330 Jedlina-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 074 8455356, fax. 074 8455356
REGON: 00581109700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.jedlina.pl e-mail opsjedlina@go2.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zapewnienie gorącego posiłku dla dzieci, młodzieży,osób dorosłych i niepełnosprawnych w Stołówce należącej do Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedlinie-Zdroju w budynku przy ul. Piastowskiej 11 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia 1)Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie (przygotowanie i podanie) w Stołówce Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedlinie-Zdroju w budynku przy ul. Piastowskiej 11 przez Wykonawcę przez pięć dni w tygodniu jednego gorącego posiłku dla dzieci, młodzieży, osób dorosłych i niepełnosprawnych objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedlinie-Zdroju; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Szacunkowa ilość dzieci,młodzieży, osób dorosłych i niepełnosprawnych, dla których będzie usługa wynosi około 80 osób. Ilość osób podczas trwania umowy może ulec zmianie. Dodatkowe informacje niezbędne do przygotowania oferty:1)Wartość jednego posiłku wynosi maksymalnie 4,49 złotych netto plus VAT.2)Przygotowanie i podanie posiłków winno odbywać się w Stołówce zajmującej parter budynku należącego do Ośrodka Pomocy Społecznej, ul. Piastowska 11, Jedlina-Zdrój.3)Posiłek powinien składać się z jednego gorącego dania, tj. zupy z pieczywem na przemian z drugim daniem np.poniedziałek - drugie danie,wtorek - zupa z pieczywem itd.4)Posiłki będą wydawane na podstawie listy osób, którym przyznano gorący posiłek decyzją administracyjną. Dodatkowo Wykonawca zobligowany jest do prowadzenia imiennej ewidencji osób korzystających z posiłków w każdym dniu miesiąca rozliczeniowego z uwzględnieniem nieobecności danej osoby.5)Posiłki będą wydawane przez jedenaście miesięcy w roku, jeden miesiąc w roku jest miesiącem wakacyjnym ( lipiec lub sierpień,po wcześniejszym ustaleniu z Wykonawcą). W razie konieczności przygotowywania posiłków w Stołówce Ośrodka Pomocy Społecznej Zamawiający zobowiązuje się udostępnić w formie dzierżawy Wykonawcy pomieszczenie kuchenne,stołówkę wraz z zapleczem i wyposażeniem.W przypadku cateringu Zamawiający zobowiązuje się udostępnić w formie najmu Wykonawcy pomieszczenia Stołówki do wydawania posiłków. Szacunkowa wartość zamówienia przy uwzględnieniu zamówień uzupełniających wynosi netto 260779,20 złotych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium. Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj. oświadczą i udokumentują, że : 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.2.Spełniają warunki szczególne : 1)wykonali co najmniej jedną usługę o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, 2)za zamówienie o podobnym charakterze Zamawiający uważać będzie usługę żywienia lub dożywiania dla około 50 dzieci. 3. ocena spełniania ww.warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia ,w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale V SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany Formularz oferty wykonania wg wzoru-Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu przesłanek zawartych w art.22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, Załącznik Nr 4 do SIWZ. 3. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Załącznik Nr 4.1 do SIWZ. 4. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest obowiązany przedłożyć: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Wykonawcy zagraniczni- Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają wymagane dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz.605 z późniejszymi zmianami), 3) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie z podaniem ich wartości przedmiotu,terminów prowadzonej działalności i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały dokonane należycie - wg wzoru - Załącznik Nr 2 4) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości,potwierdzającego, że wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług, jeśli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia. 5)Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z udokumentowaniem posiadanych kwalifikacji ( kserokopie), a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru- Załącznik Nr 3. 6)Tygodniowa propozycja jadłospisu, zgodnie z wymogami określonymi przez Sanepid ( kaloryczność i zasady zbiorowego żywienia dzieci i młodzieży). 7)Dodatkowy program działalności Stołówki (proponowany program dodatkowych imprez dla dzieci,młodzieży, osób dorosłych i niepełnosprawnych, np. Wigilia, Śniadanie Wielkanocne). 8)Oryginał lub kserokopia polisy lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku, gdy termin obowiązania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 5.Zaakceptowany i zaparafowany projekt umowy- wg wzoru - Załącznik Nr 5.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowy program działalności Stołówki
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.jedlina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie, dowiezienie i wydanie gorącego posiłku jednodaniowego osobom skierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Bogatyni
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przygotowywania i wydawania posiłków. Usługa obejmuje przygotowywanie i wydawanie wyżywienia całodziennego (trzech posiłków).
Dodano: 2016-07-26 - Zakup usług polegających na przygotowaniu gorących posiłków jednodaniowych z komponentów zakupionych przez Wykonawcę wraz z dowozem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
Dodano: 2016-07-21 - świadczenie usług przygotowywania i wydawania posiłków profilaktycznych w jednym okresie zimowym 2016/2017 dla pracowników i policjantów KPP Jawor ul. Armii Krajowej 2.
Dodano: 2016-07-05 - Przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków dla dzieci uczęszczających do przedszkola i szkoły podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Świerzawie, Szkole podstawowej w Sokołowcu oraz Gimnazjum w Świerzawie
Dodano: 2016-07-04 - Przygotowanie uroczystego obiadu z okazji święta Wrocławia dla maksymalnie 40 osób, gości Prezydenta - laureatów Nagrody Wrocławia oraz Nagrody Prezydenta Wrocławia w dniu 24 czerwca 2016 r.
Dodano: 2016-06-08 - Świadczenie usług żywienia chorych tj. przygotowanie i dostarczenie posiłków dla pacjentów Zakładu Lecznictwa Odwykowego dla osób Uzależnionych od Alkoholu w Czarnym Borze w okresie od 01-07-2016r. do 30-06-2017r.
Dodano: 2016-06-08 - Przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków dla dzieci przedszkolnych i uczniów w Gminnym Zespole Szkół w Bielanach Wrocławskich ul. Akacjowa1, 55-040 Bielany Wrocławskie
Dodano: 2016-06-06 - Usługa przygotowywania i wydawania posiłków dla zatrzymanych w Komendzie Miejskiej Policji we Wrocławiu KP Krzyki ul. Ślężna 115-129,
Dodano: 2016-05-25 - Przygotowywanie i dostarczanie gorących dwudaniowych posiłków dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzelinie, w okresie od 01.07.2016 r. do 31.12.2016 r.
Dodano: 2016-05-24