Przetargi.pl
Zapewnienie gorącego posiłku dla dzieci, młodzieży,osób dorosłych i niepełnosprawnych w Stołówce należącej do Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedlinie-Zdroju w budynku przy ul. Piastowskiej 11

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 58-330 Jedlina-Zdrój, ul. Piastowska 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8455356 , fax. 074 8455356
  • Data zamieszczenia: 2009-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Piastowska 11 11
    58-330 Jedlina-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8455356, fax. 074 8455356
    REGON: 00581109700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.jedlina.pl e-mail opsjedlina@go2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zapewnienie gorącego posiłku dla dzieci, młodzieży,osób dorosłych i niepełnosprawnych w Stołówce należącej do Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedlinie-Zdroju w budynku przy ul. Piastowskiej 11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1)Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie (przygotowanie i podanie) w Stołówce Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedlinie-Zdroju w budynku przy ul. Piastowskiej 11 przez Wykonawcę przez pięć dni w tygodniu jednego gorącego posiłku dla dzieci, młodzieży, osób dorosłych i niepełnosprawnych objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedlinie-Zdroju; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Szacunkowa ilość dzieci,młodzieży, osób dorosłych i niepełnosprawnych, dla których będzie usługa wynosi około 80 osób. Ilość osób podczas trwania umowy może ulec zmianie. Dodatkowe informacje niezbędne do przygotowania oferty:1)Wartość jednego posiłku wynosi maksymalnie 4,49 złotych netto plus VAT.2)Przygotowanie i podanie posiłków winno odbywać się w Stołówce zajmującej parter budynku należącego do Ośrodka Pomocy Społecznej, ul. Piastowska 11, Jedlina-Zdrój.3)Posiłek powinien składać się z jednego gorącego dania, tj. zupy z pieczywem na przemian z drugim daniem np.poniedziałek - drugie danie,wtorek - zupa z pieczywem itd.4)Posiłki będą wydawane na podstawie listy osób, którym przyznano gorący posiłek decyzją administracyjną. Dodatkowo Wykonawca zobligowany jest do prowadzenia imiennej ewidencji osób korzystających z posiłków w każdym dniu miesiąca rozliczeniowego z uwzględnieniem nieobecności danej osoby.5)Posiłki będą wydawane przez jedenaście miesięcy w roku, jeden miesiąc w roku jest miesiącem wakacyjnym ( lipiec lub sierpień,po wcześniejszym ustaleniu z Wykonawcą). W razie konieczności przygotowywania posiłków w Stołówce Ośrodka Pomocy Społecznej Zamawiający zobowiązuje się udostępnić w formie dzierżawy Wykonawcy pomieszczenie kuchenne,stołówkę wraz z zapleczem i wyposażeniem.W przypadku cateringu Zamawiający zobowiązuje się udostępnić w formie najmu Wykonawcy pomieszczenia Stołówki do wydawania posiłków. Szacunkowa wartość zamówienia przy uwzględnieniu zamówień uzupełniających wynosi netto 260779,20 złotych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium. Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj. oświadczą i udokumentują, że : 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.2.Spełniają warunki szczególne : 1)wykonali co najmniej jedną usługę o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, 2)za zamówienie o podobnym charakterze Zamawiający uważać będzie usługę żywienia lub dożywiania dla około 50 dzieci. 3. ocena spełniania ww.warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia ,w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale V SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany Formularz oferty wykonania wg wzoru-Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu przesłanek zawartych w art.22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, Załącznik Nr 4 do SIWZ. 3. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Załącznik Nr 4.1 do SIWZ. 4. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest obowiązany przedłożyć: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Wykonawcy zagraniczni- Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają wymagane dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz.605 z późniejszymi zmianami), 3) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie z podaniem ich wartości przedmiotu,terminów prowadzonej działalności i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały dokonane należycie - wg wzoru - Załącznik Nr 2 4) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości,potwierdzającego, że wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług, jeśli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia. 5)Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z udokumentowaniem posiadanych kwalifikacji ( kserokopie), a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru- Załącznik Nr 3. 6)Tygodniowa propozycja jadłospisu, zgodnie z wymogami określonymi przez Sanepid ( kaloryczność i zasady zbiorowego żywienia dzieci i młodzieży). 7)Dodatkowy program działalności Stołówki (proponowany program dodatkowych imprez dla dzieci,młodzieży, osób dorosłych i niepełnosprawnych, np. Wigilia, Śniadanie Wielkanocne). 8)Oryginał lub kserokopia polisy lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku, gdy termin obowiązania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 5.Zaakceptowany i zaparafowany projekt umowy- wg wzoru - Załącznik Nr 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowy program działalności Stołówki
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.jedlina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach