Przetargi.pl
Wymiana nawierzchni płyty Rynku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Wymiana nawierzchni płyty Rynku wraz z wymianą sieci wodno-kanalizacyjnej i przyłączami

Gmina Jawor ogłasza przetarg

  • Adres: 59-400 Jawor, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8702021
  • Data zamieszczenia: 2009-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jawor
    ul. Rynek 1 1
    59-400 Jawor, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8702021
    REGON: 39064739200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jawor.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana nawierzchni płyty Rynku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Wymiana nawierzchni płyty Rynku wraz z wymianą sieci wodno-kanalizacyjnej i przyłączami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana nawierzchni płyty Rynku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Wymiana nawierzchni płyty Rynku wraz z wymianą sieci wodno-kanalizacyjnej i przyłączami. Przedmiotem zamówienia jest: -wymiana nawierzchni płyty Rynku - wykonanie nawierzchni z kostki granitowej brukowej o powierzchni ok. 7.400,0 m2, -wymiana oświetlenia ulicznego - wykonanie nowej linii zasilającej (kabel YAKXS 4x35 mm2 i YKY 3x2,5 mm2 ), montaż nowych opraw oświetleniowych na słupach (31 szt.) oraz systemu opraw oświetleniowych najazdowych (123 szt.), -budowa 11 sztuk klombów z zielenią niską, -wykonanie nasadzeń drzewami - 20 szt. drzewek Klon pospolity, -wykonanie elementów małej architektury: ławki, kosze na śmieci, miejsca postojowe dla rowerów, itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 50000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych; 5) posiadają uprawnienia budowlane, potwierdzone aktualnymi zaświadczeniami wydanymi przez właściwą izbę samorządu zawodowego, w specjalnościach techniczno-budowlanych: a) konstrukcyjno-inżynieryjna w zakresie dróg, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, oraz wykażą się co najmniej 2 - letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych. 6) wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Minimalne wymagania Zamawiającego to: a) wykonanie roboty za łączną kwotę brutto 2 500 000 zł, b) za robotę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej o powierzchni 5 000 m2 łącznie z wykonaniem oświetlenia ulicznego. 7) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 8) posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 750 000 zł. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonywana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dowód wniesienia wadium, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 9) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 10) oświadczenie dotyczące podwykonawców, 11) kosztorys ofertowy. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, posiadających wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, 2) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: 1) informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 750.000,00zł., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.jawor.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach