Przetargi.pl
Zamiatanie ulic, koszenie trawników, odśnieżanie, zwalczanie śliskości oraz utrzymanie czystości na przyległych chodnikach na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Biała Podlaska - zadanie nr 1 na terenie miasta Stoczek Łukowski - zadanie nr 2 na terenie miasta Łuków - zadanie nr 3 na terenie miasta Międzyrzec Podlaski - zadanie nr 4 na terenie miasta Terespol

Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Warszawska 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3438188 , fax. 083 3438183
  • Data zamieszczenia: 2010-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej
    ul. Warszawska 14 14
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 083 3438188, fax. 083 3438183
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamiatanie ulic, koszenie trawników, odśnieżanie, zwalczanie śliskości oraz utrzymanie czystości na przyległych chodnikach na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Biała Podlaska - zadanie nr 1 na terenie miasta Stoczek Łukowski - zadanie nr 2 na terenie miasta Łuków - zadanie nr 3 na terenie miasta Międzyrzec Podlaski - zadanie nr 4 na terenie miasta Terespol
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1) odśnieżanie chodników, 2) zwalczanie śliskości na chodnikach, 3) oczyszczenie ulic po okresie zimowym, 4) zamiatanie ulic, 5) zamiatanie chodników, 6) opróżniane koszy na śmieci, 7) koszenie trawników. Usługa będzie wykonywana na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej na terenie miast: Stoczek Łukowski, Łuków, Międzyrzec Podlaski, Terespol w ilości i z częstotliwością podaną w przedmiarze robót. Podane w przedmiarze ilości usług są ilościami maksymalnymi jakie Zamawiający przewiduje do wykonania. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości wykonywania usługi. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane usługi. 1) Odśnieżanie chodników i zwalczanie śliskości na chodnikach Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na swój koszt wszystkie niezbędne do realizacji zamówienia środki transportowe i sprzęt oraz materiały uszorstniające potrzebne do zwalczania śliskości nawierzchni chodników. Ciągi piesze powinny być odśnieżone na całej szerokości i równomiernie posypywane warstwą piasku. Dopuszcza się stosowanie sprzętu ręcznego i mechanicznego. Wykonawcy będą telefonicznie informowani o konieczności przystąpienia do wykonywania określonych usług przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego. Wykonawca przystąpi do pracy w ciągu 2 godzin od powiadomienia przez Zamawiającego. 2) Zamiatanie ulic i chodników Usługę można wykonywać mechanicznie lub ręcznie z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu (zamiatarki, sprzęt ręczny do zamiatania), który zapewni warunki BHP oraz wymagania ochrony środowiska (dotyczące zapylenia i hałasu) przy wykonywaniu usługi. Sprzątanie powinno się wykonywać w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu. Jezdnia powinna być oczyszczona na szerokości 0,75 cm od każdej z dwóch krawędzi, chodnik na całej szerokości. Wykonawca przystąpi do pracy w ciągu 2 dni od powiadomienia przez Zamawiającego o konieczności wykonania usługi. 3) Opróżniane koszy na śmieci Wykonawca we własnym zakresie zapewni typowe kosze na śmieci i umieści je w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Utrzymanie koszy w należytym stanie technicznym i estetycznym będzie należało do Wykonawcy. Opróżnianie koszy odbywać się będzie 1 raz w tygodniu. 4) Koszenie trawników Przed przystąpieniem do każdego koszenia Wykonawca usunie z trawy kamienie, puszki, gałęzie i inne zanieczyszczenia. Wysokość trawy po skoszeniu nie powinna być większa niż 5 cm. Wykonawca przystąpi do pracy w ciągu 2 dni od powiadomienia przez Zamawiającego o konieczności wykonania usługi. Szacunkowa wartość zamówienia: 387.278,65 zł netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach