Powiat Oleśnicki z siedzibą w Oleśnicy ogłasza przetarg
- Adres: 56-400 Oleśnica, ul. J. Słowackiego 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3140107 , fax. 071 3140110
- Data zamieszczenia: 2014-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Oleśnicki z siedzibą w Oleśnicy
ul. J. Słowackiego 10 10
56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
tel. 071 3140107, fax. 071 3140110
REGON: 93193469600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Założenie i modernizacja szczegółowej osnowy poziomej dla obszaru gminy Dobroszyce w powiecie oleśnickim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja szczegółowej osnowy poziomej 3 klasy gminy Dobroszyce na terenie powiatu oleśnickiego, w województwie dolnośląskim. Na obszarze opracowania przewiduje się konieczność założenia i modernizacji łącznie 395 punktów szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej. 1.1. Zakres prac geodezyjnych: a. realizacja projektu technicznego modernizacji, w tym: - stabilizacja nowych punktów lub adaptowanie (ewentualnie wymiana lub uzupełnienie) stabilizacji istniejących punktów, - pomiar metodą statyczną GNSS oraz wykonanie wcięć metodą klasyczną, - obliczenie współrzędnych i wysokości w państwowym systemie odniesień przestrzennych, - sporządzenie opisów topograficznych, - zawiadomienie właścicieli nieruchomości o umieszczeniu punktów, - wykonanie plików wsadowych zgodnie z uzgodnieniami z PODGiK; b. wykonanie dokumentacji z wykonania osnowy poziomej zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów; Szczegółowy opis zakresu opracowania przedmiotu zamówienia zawierają warunki techniczne oraz projekt osnowy stanowiące- załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do: wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 7. Wymagania stawiane wykonawcy: 7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7.4 Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1500 zł, słownie: tysiąc pięćset złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 90 9584 0008 2001 0000 9999 0004 z adnotacją: wadium - założenie i modernizacja osnowy 2014 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku: 90 9584 0008 2001 0000 9999 0004 z adnotacją: założenie i modernizacja osnowy 2014 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-olesnicki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie bazy danych ewidencji gruntów i budynków do zgodności z modelem pojęciowym, określonym w rozporządzeniu w sprawie ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Lądek Zdrój - obszar wiejski.
Dodano: 2016-06-29 - Obsługa systemu pomiarowo - rozliczeniowego energii cieplnej oraz kosztów związanych z dostawą wody i odprowadzeniem ścieków wraz z wymianą urządzeń pomiarowych w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu przy ul. Syjamskiej nr 4, przy ul. Wileńskiej nr 2 - 24 i nr 1 - 37, przy ul. Pionierów nr 4 - 8 i nr 5 - 9, przy ul. Cedrowej nr 2 - 28 i nr 1 - 23 oraz przy ul. Topolowej nr 3 - 5.
Dodano: 2015-12-16 - Zbudowanie bazy dokumentów zgromadzonych w ZGKiKM
Dodano: 2015-05-22 - PRZENIESIENIE i KONWERSJA DANYCH DO SYSTEMU TELEINFORMATYCZNEGO do prowadzenia PZGiK i EGiB
Dodano: 2014-07-30 - modernizacja zasobu geodezyjnego i kartograficznego polegająca na przeniesieniu danych zawartych w dotychczasowych bazach danych i rejestrach cyfrowych Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Trzebnicy do struktur jednolitej, obiektowej i w pełni zintegrowanej bazy danych systemu informatycznego EWID 2007.
Dodano: 2014-04-04 - Obsługa systemu pomiarowo-rozliczeniowego energii cieplnej oraz kosztów związanych z dostawą wody i odprowadzeniem ścieków wraz z wymianą urządzeń pomiarowych w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu przy ul. Kasztelańskiej 13-19, ul. Kasztelańskiej 21, ul. Bytomskiej 1 i ul. Bytomskiej 3-5.
Dodano: 2013-10-24 - Przekształcenie do postaci numerycznej 18 000 stron dokumentacji geodezyjnej wchodzacej w skład państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, umożliwiającej prowadzenie zasobu w technologii numerycznej
Dodano: 2013-10-02 - Przekształcenie do postaci numerycznej 34 000 stron dokumentacji geodezyjnej wchodzącej w skład państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, umożliwiającej prowadzenie zasobu w technologii numerycznej
Dodano: 2013-09-20 - Założenie i modernizacja szczegółowej osnowy poziomej dla obszaru gminy Oleśnica w powiecie oleśnickim
Dodano: 2013-09-12 - Montaż podzielników ciepła i prowadzenie obsługi systemu pomiarowo - rozliczeniowego energii cieplnej oraz kosztów związanych z dostawą wody i odprowadzeniem ścieków w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu przy ul. Rodzynkowej 1-14, ul. Daktylowej 1- 5 i ul. Wojanowskiej 2- 84
Dodano: 2013-03-22