Przetargi.pl
Wynajem samochodu ciężarowego z termosem dla potrzeb Obwodu Drogowego w Sulimowie, w podziale na 2 zadania.

Starostwo Powiatowe we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki 131
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
  • Data zamieszczenia: 2014-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu
    ul. Kościuszki 131 131
    50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
    REGON: 93195012300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem samochodu ciężarowego z termosem dla potrzeb Obwodu Drogowego w Sulimowie, w podziale na 2 zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wynajem samochodu ciężarowego z termosem do przewozu masy mineralno - asfaltowej na gorąco dla potrzeb Obwodów Drogowych w Sulimowie, w podziale na 2 zadania: Zadanie 1 - Wynajem samochodu ciężarowego z termosem do przewozu masy mineralno - asfaltowej na gorąco, w ilości do 175 godzin, dla potrzeb Obwodu Drogowego w Sulimowie na terenie gmin: Żórawina i Czernica,Zadanie 2 - Wynajem samochodu ciężarowego z termosem do przewozu masy mineralno - asfaltowej na gorąco, w ilości do 175 godzin, dla potrzeb Obwodu Drogowego w Sulimowie na terenie gmin: Długołęka i Czernica,2.Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: teren działania Obwodu Drogowego w Sulimowie, obejmujący gminy: Czernica, Długołęka, Siechnice i Żórawina. 3.Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia:1)Ustalenia i decyzje dotyczące pełnienia nadzoru, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.3)Usługi będą zlecane przez kierownika Obwodu Drogowego w Sulimowie, dla zadania 1 i 2 który poda dokładną datę i godzinę zlecenia z co najmniej 16 godzinnym wyprzedzeniem. 4.Wymagania stawiane Wykonawcy:1)Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi na terenie wyznaczonym przez Zamawiającego zgodnie z opisem znajdującym się w materiałach przetargowych.2)Za ewentualne szkody w terenie powstałe w czasie wykonywania usługi odpowiada Wykonawca. 3) Wykonawca zobowiązany jest do: a)utrzymania sprzętu w stałej gotowości technicznej,b)pokrycia wszelkich kosztów naprawy sprzętu, kosztów paliwa i eksploatacji.4)Wykonawca wyposaży w telefon komórkowy operatora jednostki sprzętowej. 5)Wykonanie usług na wniosek Zamawiającego będzie podlegało monitoringowi za pomocą specjalistycznego urządzenia do rejestracji parametrów pracy sprzętu. 6)Na wniosek Zamawiającego Wykonawca dostosuje (na swój koszt w ramach umowy), jednostkę sprzętową do montażu ww. urządzenia do monitorowania sprzętu. 7)Zamawiający zamontuje w pojeździe Wykonawcy sprawne urządzenie, które podlega zwrotowi w terminie 7 dni od dnia zakończenia realizacji niniejszej umowy w stanie nie pogorszonym. 8)Wykonawca po zamontowaniu urządzenia monitorującego zobowiązuje się, do: a)używania go zgodnie z jego przeznaczeniem, b)utrzymania w należytym stanie, c)nie udostępniania osobom trzecim, d)zgłaszania wszelkich usterek urządzenia. 9) Koszt naprawy ewentualnych usterek urządzenia powstałych z winy Wykonawcy ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601810000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach