Przetargi.pl
Wynajem środków transportowych wraz z kierowcami oraz sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską na potrzeby LPGK Sp. z o. o. - TP/TO/4/2016

Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Nowodworska 60
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 8566350 , fax. 76 8566355
  • Data zamieszczenia: 2016-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Nowodworska 60 60
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 76 8566350, fax. 76 8566355
    REGON: 39008153600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpgk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem środków transportowych wraz z kierowcami oraz sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską na potrzeby LPGK Sp. z o. o. - TP/TO/4/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wynajem środków transportowych wraz z kierowcami oraz wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską na potrzeby LPGK Sp. z o. o. 2.Rodzaj i parametry techniczne pojazdów i sprzętu będących w dysponowaniu Wykonawcy oraz zakres i ilość przewidywanych prac i godzin postoju: 1)KOPARKO-ŁADOWARKA- 2 szt. a)2990 godzin pracy i 420 godzin postoju łącznie dla wszystkich koparko-ładowarek (2 szt.), b)parametry robocze ramienia ładowarkowego: łyżka przedsiębierna wielofunkcyjna z widłami o poj. min. 1 m?, minimalna wysokość załadunku- 3 m, minimalna wysokość wyładunku- 2,5 m, ładunek min. 3 tony podnoszony do pełnej wysokości, rozstaw wideł co najmniej w zakresie 0,3m÷2,5m, lemiesz otwierany przedni z możliwością załadunku i rozładunku palet, c)parametry robocze ramienia koparkowego: łyżka podsiębierna o szerokości w zakresie 600 mm ?20 mm, minimalna głębokość kopania- 5 m, wysokość załadunku minimum 4,5 m; d)dodatkowe wyposażenie koparki: instalacja hydrauliczna do młota udarowego, młot udarowy, łyżki podsiębierne o szerokościach 0,3m; 0,4m; 0,5m; 0,6m; 0,9m; 1,5m; łyżka skarpowa; e)przewidywany zakres robót: -wykonywany tylko przy użyciu 1 (jednej) koparko- ładowarki (1350 godzin pracy i 30 godzin postoju): kopanie grobów głębinowych (wykopów wąskoprzestrzennych), demontaż elementów kamiennych nagrobków młotem wyburzeniowym, ładowanie odpadów do kontenerów, odśnieżanie alei cmentarnych w okresie zimowym, przewóz elementów betonowych i kamiennych na terenie dwóch obiektów cmentarnych w Legnicy (przy ul. Zielonej i ul. Wrocławskiej) oraz Cmentarza Komunalnego dla miasta Legnicy w Jaszkowie. Wykonawca w celu uzyskania informacji na temat zakresu prac będących do wykonania w danym dniu na terenie Cmentarzy zobowiązany jest do stawiania się bez wezwania Zamawiającego codziennie w dni robocze o godz. 06.50 w siedzibie Zakładu Usług Pogrzebowych w Legnicy przy ul. Wrocławskiej 124, -wykonywany przy użyciu dwóch koparko- ładowarek (1640 godzin pracy i 390 godzin postoju): odśnieżanie alei, ulic, parkingów i placów, kompleksowe prace ziemne, wykopy, niwelacje terenu, załadunek odpadów (komunalne, budowlane, zielone, itp.), załadunek soli i mieszanki piaskowo- solnej na samochody specjalistyczne, sporządzanie mieszanki piaskowo- solnej, hałdowanie piasku oraz soli w zasiekach oraz wiatach. 2)MINIKOPARKA- 1 szt. a)640 godzin pracy i 130 godzin postoju, b)na gąsienicach ogumowanych lub kołach, c)maksymalna szerokość koparki- 1m, d)minimalna głębokość kopania- 2m, e)minimalna wysokość załadunku- 2,3m, f)lemiesz do zasypywania, g)łyżki przedsiębierne o szerokościach 0,25m; 0,35m; 1,0m (do kopania); łyżka o szerokości 1m (do ładowania i zasypywania); łyżka skarpowa. h)przewidywany zakres robót: -kompleksowe prace ziemne, wykopy, niwelacje terenu w ciągach chodnikowych, jezdniowych i alejach, -wykonywanie wykopów liniowych pod kable w terenie uzbrojonym i nieuzbrojonym, wykopów punktowych pod słupy. 3)SAMOCHÓD TOWAROWO - OSOBOWY- 1 szt. a)850 godzin pracy i 70 godzin postoju, b)dopuszczalna masa całkowita do 2,5t, c)wyposażony w zaczep (hak holowniczy), d)przystosowany do przewozu min. 2 osób, e)na dachu zamontowana lampa ostrzegawcza pulsacyjna pomarańczowa (tzw. kogut), f)przewidywany zakres robót: -przewóz sprzętu i osób, -holowanie przyczepy wyposażonej w tylne oświetlenie ostrzegawcze. 4)SAMOCHÓD SAMOWYŁADOWCZY O ŁADOWNOŚCI MIN. 15 TON- 1 szt. a)1480 godzin pracy i 390 godzin postoju, b)skrzynia z wywrotem trójstronnym (na obie strony i do tyłu), c)przewidywany zakres robót: transport materiałów i sprzętu. 5)SAMOCHÓD SAMOWYŁADOWCZY O ŁADOWNOŚCI MIN. 10 TON - 1 szt. a)200 godzin pracy i 20 godzin postoju, b)skrzynia z wywrotem trójstronnym (na obie strony i do tyłu), c)wyposażony w HDS z możliwością załadunku i rozładunku materiałów sypkich i palet, d)przewidywany zakres robót: transport materiałów i sprzętu. 6)CIĄGNIK ROLNICZY Z PRZYCZEPĄ - 1 szt. a)1510 godzin pracy i 390 godzin postoju, b)przyczepa samowyładowcza (z wywrotem na obie strony i do tyłu) o ładowności min. 4 ton, c)przewidywany zakres robót: transport materiałów i sprzętu. 7)SAMOCHÓD CIĘŻAROWY Z ZABUDOWĄ HAKOWĄ WRAZ Z PRZYCZEPĄ DO PRZEWOZU KONTENERÓW - 1szt. a)800 godzin pracy i 50 godzin postoju, z zastrzeżeniem, iż postój będzie płatny wyłącznie przy obsłudze RIPOK, jeżeli przerwa w pracy powstanie z winy Zamawiającego, b)samochód 3-osiowy, c)wyposażony w zaczep do ciągnięcia przyczepy, d)przystosowany do transportu kontenerów o pojemności do 36 m3, e)Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował co najmniej dwoma kontenerami do transportu o pojemności od min. 20m3 do max 36 m3. f)przewidywany zakres robót: Transport odpadów o kodzie 19 08 05 (odpady mogą być wysuszone lub mokre) z Zakładu Oczyszczania Ścieków w Legnicy do RIPOK oraz transport na terenie miasta Legnicy oraz w promieniu 150 km od granic administracyjnych miasta odpadów o kodzie 100101, 150101, 150102, 150103, 150104, 150105, 150106, 150107, 150109, 160103, 160214, 160216, 160380, 160604, 160605, 168001, 170101, 170102, 170103, 170107, 170180, 170181, 170201, 170202, 170203, 170380, 170411, 170504, 170506, 170604, 170802, 170904, 190801, 190802, 191201, 191202, 191203, 191204, 191205, 191207, 191208, 191209, 191210, 191212, 200136, 200201, 200202, 200203, 200301, 200303, 200307, 200399, a także transport materiałów sypkich i gabarytowych oraz rozładunek i załadunek kontenerów na samochód i przyczepę (w tym obsługa RIPOK). Szczegółowy opis w/w kodów odpadów, których transport stanowi przedmiot niniejszego zamówienia zawiera Załącznik do Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie katalogu odpadów z dnia 09.12.2014r. (Dz. U. z 2014r., poz. 1923). 3.Samochody samowyładowcze o ładowności min. 15 ton oraz min. 10 ton i samochód ciężarowy z zabudową hakową muszą być wyposażone w system monitoringu, bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego (GPS) i umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o trasie i położeniu oraz miejscach postoju pojazdu wraz ze wskazaniem dat i godzin. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przekazywać Zamawiającemu wydruki z systemu monitoringu. Wszelkie koszty związane z instalacją systemu monitoringu, jego obsługą oraz udostępnieniem wydruków z systemu Zamawiającemu ponosi Wykonawca. 4.Usługi transportowe świadczone będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w przedziale godzinowym od 07.00 do 15.00 z wyjątkiem obsługi RIPOK przy wykorzystaniu samochodu ciężarowego z zabudową hakową, która odbywać się będzie głównie w godzinach od 15.00 do 22.00. Zamawiający zastrzega, że mogą wystąpić przypadki w których usługi transportowe świadczone będą w inne dni tygodnia oraz w innym przedziale godzinowym niż określony. 5.Wyszczególnione ilości godzin pracy i postoju są szacunkowe. Zamawiający zastrzega, że może nie zostać zrealizowany pełen zakres prac w okresie umownym. W takim przypadku Wykonawca nie będzie miał prawa roszczenia do wynagrodzenia za godziny, które nie zostały przepracowane, bądź płatne godziny postoju poniżej ilości podanych w SIWZ. 6.Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: teren miasta Legnica oraz w odległości do 50 km, licząc od granic administracyjnych miasta Legnica, a przypadku samochodu ciężarowego z zabudową hakową do 150 km od granic administracyjnych miasta. Zamawiający każdorazowo określi dokładne miejsce realizacji usług. 7.Usługi objęte niniejszym zamówieniem nie są pracą stałą- środek transportowy lub sprzętowy wzywany będzie tylko na wezwanie Zamawiającego w zależności od jego potrzeb. 8.Zakres i charakter prac wykonywanych za pomocą danego sprzętu lub pojazdu określi każdorazowo Zamawiający w zgłoszeniu zapotrzebowania. Zapotrzebowanie na pojazd lub sprzęt może być jednorazowe, tygodniowe, miesięczne lub stałe. Zamawiający może zgłosić zapotrzebowanie na wszystkie pojazdy i sprzęty jednocześnie. 9.Zamawiający z wyprzedzeniem co najmniej jednodniowym przed planowanymi pracami powiadomi Wykonawcę telefonicznie albo za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej o planowanym terminie prac, miejscu prac oraz niezbędnym rodzaju pojazdu lub sprzętu do ich wykonania z zastrzeżeniem, że operator koparko- ładowarki (1szt.) w celu uzyskania informacji na temat zakresu prac będących do wykonania w danym dniu na terenie Cmentarzy zobowiązany jest do stawiania się bez wezwania Zamawiającego codziennie w dni robocze o godz. 06.50 w siedzibie Zakładu Usług Pogrzebowych w Legnicy przy ul. Wrocławskiej 124. 10.W sytuacjach wymagających szybkiego reagowania Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania środków transportowych (pojazdów) lub sprzętowych w ciągu 4 godzin od zaistnienia zdarzenia. Wykonawca jest zobowiązany potwierdzić otrzymanie zgłoszenia i zapewnić wskazany pojazd wraz z kierowcą lub sprzęt wraz z obsługą operatorską w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania pojazdów i sprzętu niezbędnych do wykonania prac w pełnej gotowości. Obowiązkiem Wykonawcy jest podstawienie sprawnego pojazdu wraz z kierowcą lub sprzętu wraz z obsługą operatorską na każde wezwanie Zamawiającego zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem. 12.W przypadku awarii pojazdu lub sprzętu podczas wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia jego naprawy albo podstawienia pojazdu lub sprzętu zastępczego o parametrach odpowiadających wymaganiom określonym w SIWZ w ciągu 4 godzin od wystąpienia zdarzenia. W przypadku nie podstawienia w wyżej wskazanym terminie pojazdu lub sprzętu zastępczego Zamawiającemu przysługuje prawo wynajęcia pojazdu lub sprzętu zastępczego i wykonania robót przez inną jednostkę na koszt i ryzyko Wykonawcy. 13.Czas pracy sprzętu wraz z obsługą operatorską lub pojazdu wraz z kierowcą będzie liczony od momentu podstawienia sprzętu wraz z operatorem lub pojazdu wraz z kierowcą do miejsca wskazanego w zgłoszeniu zapotrzebowania do czasu zakończenia pracy sprzętu lub pojazdu, z zastrzeżeniem, iż w przypadku samochodów samowyładowczych o ładowności min. 15 ton oraz min. 10 ton i samochodu ciężarowego z zabudową hakową czas pracy oraz czas postoju rozliczany będzie w oparciu o wydruki GPS. 14.Czas pracy i postoju sprzętu lub pojazdu rozliczany będzie z dokładnością do pół godziny. 15.Za postój płatny uważa się zatwierdzone przez Zamawiającego przerwy w pracy, w szczególności przerwę technologiczną, wypadek z wyłączeniem odpowiedzialności Wykonawcy. 16.Za postój bezpłatny uważa się awarię, serwis sprzętu lub pojazdu, wymianę ogumienia, uzupełnianie paliwa i oleju, wypadek z winy Wykonawcy, samowolne oddalenie się operatora lub kierowcy, a także inną nie zatwierdzoną przez Zamawiającego przerwę w pracy.17.Czas pracy i postoju będzie potwierdzany przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego poprzez zapis w dokumencie wystawionym przez Wykonawcę (np. karta pracy sprzętu). Potwierdzenia ilości godzin pracy i postoju pojazdu lub sprzętu należy dokonać najpóźniej następnego dnia po wykonaniu zlecenia. Jeżeli dzień następujący po dniu wykonania usług jest dniem ustawowo wolnym od pracy, zrealizowane prace należy potwierdzić w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu ich wykonania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601810000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. 2.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 3.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, określonego w pkt. XII.1.SIWZ. 4.Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. okres określony w pkt. X.1. SIWZ. 5.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 1804). 6.Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN. Zapis ten dotyczy również wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu.7.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/ poręczeń, gwarancja/ poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji, poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/ poręczeniem, c)kwotę gwarancji, poręczenia, d)termin ważności gwarancji/ poręczenia, e)zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do: zapłacenia kwoty gwarancji/ poręczenia w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego Wykonawcy, lub -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub -w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK S.A. I O/Legnica, nr 87 1090 2066 0000 0005 4200 0959.W takim przypadku WADIUM na koncie Zamawiającego musi znaleźć się najpóźniej do dnia składania ofert, określonego w pkt. XII.1. SIWZ, do godz. 09.00 i być oznaczone: WADIUM DO PRZETARGU TP/TO/4/2016. 9.O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 10.Przedłużenie okresu ważności wadium może nastąpić w przypadkach określonych w art. 85 ust. 4 ustawy Pzp. 11.Wykonawca winien dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium. 12.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub c)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub d)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14.Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składnia ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą. Jednocześnie ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 15.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpgk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach