Przetargi.pl
ZAKUP Z SUKCESYWNYMI DOSTAWAMI GRANULATU DRZEWNEGO (TYPU PELLET PELET, PELLETS) DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ MORS W STEGNIE

Dom Pomocy Społecznej "MORS" ogłasza przetarg

  • Adres: 82-103 Stegna, Morska 11
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 247 83 84
  • Data zamieszczenia: 2023-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "MORS"
    Morska 11
    82-103 Stegna, woj. pomorskie
    tel. 55 247 83 84
    REGON: 170063030
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.dpsmors-stegna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka sektora finansów publicznych nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP Z SUKCESYWNYMI DOSTAWAMI GRANULATU DRZEWNEGO (TYPU PELLET PELET, PELLETS) DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ MORS W STEGNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup z sukcesywnymi dostawami granulatu drzewnego (typu pellet, pelet, pellets) do Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie. Przewidywane terminy i ilości paliwa: 1) kwiecień 2023 r. 16 ton2) czerwiec 2023 r. 14 ton3) wrzesień 2023 r. 20 ton4) październik 2023 r. 24 tony5) listopad 2023 r. 24 tony6) grudzień 2023 r. 24 tony7) styczeń 2024 r. 24 tony8) luty 2024 r. 24 tony9) marzec 2024 r. 24 tony10) kwiecień 2024 r. 24 tonyWymogi jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia: 1) parametry zgodne z normą PN-EN ISO 17225-2:2021-10 (Część 2: Klasy peletów drzewnych), klasa A1 i programem certyfikującym DIN plus lub EN plus,2) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, 3) za rozwiązania równoważne zamawiający uzna, jeśli pellet będzie posiadał wskazane niżej parametry: a) średnica od 6 ± 1 do 8 ± 1 mm,b) długość od 3,15 do 40 mm,c) wilgotność całkowita ≤ 10 %,d) zawartość popiołu ≤ 0,7 w-%d,e) wytrzymałość mechaniczna ≥ 97,5 w-%ar,f) wartość opałowa ≥ 16,5 MJ/kgar g) gęstość nasypowa ≥ 600 kg/m3ar. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu i wymiany części lub całości dostawy i wymiany na własny koszt, która nie odpowiada parametrom określonym w SWZ oraz w umowie oraz zawiera zanieczyszczenia powodujące powstawanie szlaki,Wykonawca dostarczając towar równoważny winien wykazać, że skład danego produktu odpowiada produktowi równoważnemu zgodnie z wymaganiami wskazanymi w pkt. 3, w przypadku zastrzeżeń w zakresie wymaganych parametrów wyszczególnionych w normie jakościowej DIN plus lub EN plus, Zamawiający zleci wykonanie badań dostarczonego pelletu dotyczących spełniania wymaganych norm jakościowych. Jeżeli badania wykażą niespełnienie ww. norm jakościowych, kosztami przeprowadzonych badań Zamawiający obciąży Wykonawcę. Ponadto Wykonawca opróżni na własny koszt magazyn (silosy) z dostarczonego nieodpowiadającego wymaganiom pelletu i dostarczy nowy pellet posiadający normę jakościową DIN plus lub EN plus. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia: 1) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,2) terminy i wielkości dostaw dostosowane będą do możliwości magazynowych Zamawiającego, zależnych od ilości spalanego paliwa (czynników atmosferycznych), jednakże zamówienie powinno być złożone nie później niż na 3 dni kalendarzowe przed jego planowanym terminem,3) szczegółowe wielkości i terminy dostaw będą uzgadniane każdorazowo telefonicznie lub elektronicznie drogą e-mailową,4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości danej dostawy, ilości i terminów dostaw,5) z uwagi na pojemności magazynowe Zamawiającego jednorazowa dostawa nie może być większa niż 24 tony paliwa,6) ze względu na usytuowanie pomieszczeń magazynowych w przypadku dostaw samochodem-autocysterną, winien on dysponować przewodami ciśnieniowymi nie krótszymi niż 12 m.b.,7) dostawa pelletu na podstawie zamówienia będzie realizowana przez Wykonawcę jedynie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 15.00,8) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia,9) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia,10) dowodem przyjęcia dostawy pelletu będzie: a) prawidłowo wystawiona i dostarczona do odbiorcy faktura VAT, b) dokument WZ z wydrukiem ilości dostarczonego pelletu i podpisem przedstawiciela Zamawiającego,c) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające parametry jakościowe dostarczonej partii pelletu (wg wzoru – Załącznik nr 3 do umowy). Warunki dotyczące sposobu wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu i wymiany części lub całości dostawy i wymiany na własny koszt, która nie odpowiada parametrom określonym w umowie oraz zawiera inne zanieczyszczenia powodujące powstawanie szlaki,2) Wykonawca dostarczając towar równoważny w stosunku do wymaganego przez Zamawiającego (bądź lepszy) winien wykazać, że skład danego produktu odpowiada produktowi równoważnemu zgodnie z wymaganiami wskazanymi w pkt. 4,3) pellet dostarczany cyklicznie transportem przy użyciu samochodu z naczepą przystosowaną do transportu pelletu luzem z pneumatycznym rozładunkiem pelletu do zbiornika magazynowego, lub opakowań typu big bag wraz z rozładunkiem do magazynu (silosów).4) Wykonawca zobowiązany będzie po zawarciu umowy, ale przed realizacją pierwszej dostawy do przedłożenia Zamawiającemu kopii niżej wymienionych dokumentów, w celu potwierdzenia, że oferowany pellet, odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a) certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia, b) sprawozdanie z badań przeprowadzone przez laboratorium akredytowane, którego zakres akredytacji obejmuje biopaliwa stałe potwierdzające, iż oferowany pellet posiada właściwości zgodnie z normą PN EN 17225-2:2021-10 (Część 2: Klasy peletów drzewnych), klasa A 1 i programem certyfikującym DIN plus lub EN plus lub inną normą potwierdzającą, iż przedmiot dostawy ma równoważne parametry.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu,2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającegow ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,4) warunek zdolności technicznej i zawodowej: warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje (sukcesywnie) minimum 2 dostawy pelletu, o wartości każdej min. 100.000,00 zł brutto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postępowaniu musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach