Przetargi.pl
Jednorazowa dostawa paliwa drzewnego - pelletu w ilości 20 ton do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Helu.

ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W HELU ogłasza przetarg

  • Adres: 84-150 Hel, ul. Szkolna1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W HELU
    ul. Szkolna1
    84-150 Hel, woj. pomorskie
    REGON: 191330999
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsohel.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Jednorazowa dostawa paliwa drzewnego - pelletu w ilości 20 ton do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Helu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa paliwa drzewnego – pelletuw opakowaniach jednorazowych (workach) o wadze 15 kilogramów, transportowanychna paletach o wadze całkowitej nieprzekraczającej 1.080 kilogramów każda, wrazz załadunkiem, transportem i rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,dla potrzeb grzewczych Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Helu w ilości szacunkowej wynoszącej 20 ton (słownie: dwadzieścia ton).2. Poprzez dostawę jednorazową Zamawiający rozumie dostawę całości przedmiotu zamówienia z użyciem dowolnej liczby pojazdów przystosowanych do przewozu materiałów składowanych na paletach, w czasie nie dłuższym niż 24 godziny – licząc od pierwszej do ostatniej dostawy. 3. Termin realizacji zamówienia: 7 dni od daty zawarcia umowy.4. Wspólny słownik zamówień (CPV): 09111400-4 paliwa drzewne.5. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i rozładunku paliwa drzewnego – pelletu drzewnego, na własny koszt i ryzyko zgodnie z zasadami bhp i p.poż we wskazanym przez Zamawiającego miejscu – na terenie Gminy Miejskiej Hel.6. Dostawa zostanie realizowana w dni robocze uzgodnione z Zamawiającym, w godzinach6:00 – 14:00.7. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.8. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.9. Wraz dostawą pelletu Wykonawca dostarczy dokument potwierdzający wagę dostarczonego pelletu oraz raport z badań laboratoryjnych próbki pelletu (badania datowane najwyżej na 3 miesiące przed datą planowanej dostawy pelletu).10. Wykonawca zapewnia, iż dostarczony pellet będzie należytej jakości i będzie posiadał certyfikat DIN plus lub EN plus A1. Certyfikat DIN PLUS, EN plus A1 (Ø 6 mm (+/- 0,5 mm) musi być wystawiony dla Wykonawcy, który składa ofertę. W przypadku zastrzeżeń zgłoszonych przez Zamawiającego w zakresie wymaganych parametrów wyszczególnionych w normach jakościowych, Zamawiający zleci wykonanie badań dostarczonego pelletu dotyczących spełniania wymaganych norm jakościowych. Jeżeli badania wykażą niespełnienie norm jakościowych, kosztami przeprowadzonych badań Zamawiający obciąży Wykonawcę. Ponadto Wykonawca opróżni na własny koszt magazyn z dostarczonego nieodpowiadającego wymaganiom pelletu i dostarczy nowy pellet posiadający odpowiednie parametry określonew normach jakościowych zgodnie z przyznanym certyfikatem pelletu DIN plus lub EN plus A1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie prawnym – Zamawiający nie określa takich warunków;b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa takich warunków;c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa takich warunków;d) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:− przedłoży wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, dostaw pelletu o łącznej wielkości co najmniej 40 ton; w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana ilość usług nie sumuje się, tzn. co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia musi spełnić powyższe kryterium;− przedłoży dowody, że dostawy pelletu były wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są w szczególności:• poświadczenie lub referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane;• oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczenialub referencji bądź innych dokumentów.W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zamówienia wskazanew wykazie dostaw, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca może polegać na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118-123 ustawy PZP. Podmiot trzeci, na potencjał którego Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy PZP.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu (art. 112 ust.2 pkt. 3 i 4 ustawy PZP) oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia (art. 119 ustawy PZP).4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnikado reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniui zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;2) w sytuacji wyboru oferty Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający przed udzieleniem zamówienia zażąda kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia;3) wszelka korespondencja będzie prowadzona z pełnomocnikiem.5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań. Szczegółowe zapisy odnośnie podwykonawstwa zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SWZ. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu oferty – wg załącznika nr 1 do niniejszej SWZ, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcy/om i podać dane Podwykonawcy/ów, o ile są już znane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach