Przetargi.pl
Zakup z sukcesywnymi dostawami granulatu drzewnego (typu pellet, pelet, pellets) do Szkoły Podstawowej im. Pamięci Ofiar Stutthofu w Sztutowie, dostawy od września do grudnia 2023

GMINA SZTUTOWO ogłasza przetarg

  • Adres: 82-110 Sztutowo, Szkolna 13
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 247 83 42
  • Data zamieszczenia: 2023-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SZTUTOWO
    Szkolna 13
    82-110 Sztutowo, woj. pomorskie
    tel. 55 247 83 42
    REGON: 000208203
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szkolasztutowo.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup z sukcesywnymi dostawami granulatu drzewnego (typu pellet, pelet, pellets) do Szkoły Podstawowej im. Pamięci Ofiar Stutthofu w Sztutowie, dostawy od września do grudnia 2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) szacunkowa ilość – 100 ton;2) miejsce dostawy (Odbiorca) – Szkoła Podstawowa im. Pamięci Ofiar Stutthofu w Sztutowie, Szkolna 13, 82-110 Sztutowo, tel/fax 552478342, mail: sekretariat@szkolasztutowo.pl3) transport przy użyciu samochodu-autocysterny przystosowanej do transportu pelletu i rozładunek pelletu do magazynu (silosów), za pomocą złącza pneumatycznego.4) termin realizacji dostawy: nie dłużej niż 72-120 godzin od złożenia zamówienia przez upoważnioną osobę wyznaczoną przez zamawiającego.Przewidywane terminy i ilości paliwa:1) wrzesień-październik 2023 r. w ilości: 20 ton;2) listopad 2023 r. w ilości: 40 ton;3) grudzień 2023 r. w ilości: 40 ton;Uwaga: Zamawiający przewiduje „Prawo opcji”: w wysokości 20% zamówienia t.j. 20 ton (szczegóły zawarte są w rozdziale 17 SWZ). Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w ramach realizacji umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. O uruchomieniu opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie w formie oświadczenia woli.Wymogi jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia:1) parametry zgodne z normą PN EN 17225-2:2014- 07 (Część 2: Klasy peletów drzewnych), klasa A1 i programem certyfikującym DIN plus lub EN plus;2) zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne;3) za rozwiązania równoważne zamawiający uzna, jeśli pellet będzie posiadał wskazane niżej parametry:a) średnica 8 ± 1 mm;b) długość 3,15 ≤ L ≤ 4*c) gęstość 600 ≤ gęstość ≤ 750 kg/m³d) kaloryczność ≥ 16,5%e) wilgotność całkowita ≤ 10 %;f) zawartość popiołu ≤ 0,7 w-%d;g) wytrzymałość mechaniczna ≥ 97,5 w-%ar;h) temperatura topnienia popiołu ≥ 1200°Ci) wartość opałowa ≥ 16,5 Mj/kg ≥ 4,6 kWh/kgj) zawartość dodatków ≤ 2%4) wykonawca obowiązany jest dostarczyć przy każdej dostawie pelletu:a) prawidłowo wystawioną fakturę VAT;b) dokument WZ z wydrukiem ilości dostarczonego pelletu i podpisem przedstawiciela odbiorcy;c) oświadczenie wykonawcy potwierdzające parametry jakościowe dostarczonej partii pelletu (wg wzoru – załącznik nr 3 do umowy).5) wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu i wymiany części lub całości dostawy i wymiany na własny koszt, która nie odpowiada parametrom określonym w SWZ oraz w umowie oraz zawiera zanieczyszczenia powodujące powstawanie szlaki;6) wykonawca dostarczając towar równoważny winien wykazać, że skład danego produktu odpowiada produktowi równoważnemu zgodnie z wymaganiami wskazanymi w pkt 3.W przypadku zastrzeżeń zgłoszonych przez Odbiorcę w zakresie wymaganych parametrów wyszczególnionych w normie jakościowej DIN plus lub EN plus, zamawiający zleci wykonanie badań dostarczonego pelletu dotyczących spełniania wymaganych norm jakościowych. Jeżeli badania wykażą niespełnienie ww. norm jakościowych, kosztami przeprowadzonych badań zamawiający obciąży wykonawcę. Ponadto wykonawca opróżni na własny koszt magazyn (silosy) z dostarczonego nieodpowiadającego wymaganiom pelletu i dostarczy nowy pellet posiadający normę jakościową DIN plus lub EN plus.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dostępny jest w rozdziale 2 SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zdolności technicznej lub zawodowej:- Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje (sukcesywnie) dostawy pelletu dla minimum 1 podmiotu o wartości minimum 90.000,00 zł brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach