Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z Filią w Szymiszowie i Filią w Leśnicy ogłasza przetarg
- Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Strażacka 8
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4613480 , fax. 077 4613480
- Data zamieszczenia: 2009-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z Filią w Szymiszowie i Filią w Leśnicy
ul. Strażacka 8 8
47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
tel. 077 4613480, fax. 077 4613480
REGON: 00031049100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.strzelceopolskie.cyb.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą ryb i przetworów rybnych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą ryb i przetworów rybnych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 wg następującego asortymentu : puszka rybna 170g filet - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 152200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt. 1 rozdziału nr 5, 3) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie badania złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. 4) Realizacja zamówienia będzie następować zgodnie z zasadami: - Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment własnym transportem do DPS Filia Szymiszów ul. Strzelecka 2 magazyn, - asortyment zamawianej dostawy będzie uzgadniany telefonicznie co najmniej na dwa dni przed dostawą, - magazynier obecny przy odbiorze przedmiotu zamówienia lub inna osoba ją zastępująca -ważenie, liczenie, sprawdzenie jakości towaru, - wykonawca gwarantuje niezmienną cenę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, - Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania umowy w całości, - fakturowanie odbywać się będzie każdorazowo po dostawie, 5) Wykonawca powinien złożyć ofertę zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6) Wykonawca gwarantuje spełnić wymagane normy jakościowe oraz dostarczyć asortyment w stanie świeżym i w początkowym okresie gwarancji, odpowiedni oznakowane. 7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości zamówionego asortymentu do 20% wartości umowy. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości niewykorzystania ilości objętej umową oraz możliwości zmiany wybranych pozycji w ramach niewykorzystanego asortymentu objętego umową i wartością umowy. Sprawdzenie spełniania warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale 5 niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) Formularz oferty wg załączonego wzoru OFERTA - załącznik nr 1, b) Dane dotyczące wiarygodności prawnej, ekonomicznej i technicznej Wykonawcy: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - załącznik nr 2 (przedkłada Wykonawca), c) Oświadczenie Wykonawcy złożone na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3, d) Wypełniony i podpisany wzór umowy (wypełnić w miejscach przeznaczonych dla wykonawcy) - załącznik nr 4. e) Załącznik nr 5 - szczegółowa wycena ryb i przetworów rybnych. 2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale 6 niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale 6 niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.strzelceopolskie.cyb.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaopatrzenie Zakładu Karnego w Brzegu w artykuły żywnościowe
Dodano: 2016-03-21 - Zaopatrzenie Zakładu Karnego w Brzegu w artykuły żywnościowe
Dodano: 2015-04-17 - Dostawa ryb mrożonych i konserw rybnych
Dodano: 2014-12-24 - Zaopatrzenie Zakładu Karnego w Brzegu w artykuły żywnościowe
Dodano: 2014-04-09 - Zaopatrzenie Zakładu Karnego w Brzegu w artykuły żywnościowe
Dodano: 2013-05-07 - Sukcesywna dostawa ryb do Oddziału Zewnętrznego Przywary w Sierakowie Śląskim
Dodano: 2011-10-13 - Sukcesywna dostawa ryb do Oddziału Zewnętrznego Przywary w Sierakowie Śląskim.
Dodano: 2011-09-29 - Dostawa ryb
Dodano: 2011-09-20 - Sukcesywna dostawa ryb mrożonych do Oddziału Zewnętrzego w Przywarach
Dodano: 2010-10-06 - Dostawa ryb
Dodano: 2010-09-29