Przetargi.pl
Usługa sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Opolu

Sąd Rejonowy w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-368 Opole, ul. Ozimska 60A
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 5415400, 5415566 , fax. 077 5415406
  • Data zamieszczenia: 2009-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Opolu
    ul. Ozimska 60A 60A
    45-368 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 5415400, 5415566, fax. 077 5415406
    REGON: 00032378900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    (numeracja wg SIWZ) 3.1Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Opolu w budynku przy ul. Ozimskiej 60A, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. Powierzchnia objęta sprzątaniem 5694 m2. 3.2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: (numeracja wg SIWZ) 5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy prawo zamówień publicznych. e)wyrażają zgodę na zawarcie umowy, której projekt przedstawiony jest w załączniku nr 3 do SIWZ, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego f)wykażą się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat - minimum 3 usług odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia (należy wykazać powierzchnię sprzątania, co najmniej 4 000 m2 w budynkach biurowych, czas trwania nie krótszy niż 6 miesięcy), poparte dokumentami wskazującymi na jego wykonanie z należytą starannością. 5.2Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu sprawdzając czy wykonawca dany warunek spełnia/nie spełnia. b) Ocena spełnienia przez wykonawców warunków, o których mowa powyżej nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w punkcie 6 SIWZ 5.3 Wykonawca, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana zostanie za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (numeracja wg SIWZ) 6.1 Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w punkcie 5 SIWZ Wykonawca ubiegający się o zamówienia publiczne składa następujące dokumenty: 6.1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP (załącznik nr 4 do SIWZ). Załącznik nr 4 jest wzorem oświadczenia, jeżeli jakikolwiek warunek nie jest spełniany przez Wykonawcę to należy to zaznaczyć w oświadczeniu. 6.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.1.3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.1.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych) 6.1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , z zastrzeżeniem pkt 6.1.6 6.1.6. Zamiast zaświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.5 Wykonawca może złożyć oświadczenie, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6.1.7. Wykaz minimum trzech wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, według wzoru w załączniku nr 5 do SIWZ. Zamawiający uzna usługi, które dotyczą sprzątania pomieszczeń w budynkach biurowych, o czasie trwania nie krótszym niż 6 miesięcy (w przypadku usług wykonywanych - liczony będzie czas od rozpoczęcia świadczenia usługi do daty poświadczenia prawidłowego jej wykonywania), które obejmowały powierzchnię sprzątaną nie mniejszą niż 4 000 m2 każda. Dla usług zakończonych (wykonanych) dokument potwierdzający prawidłowe ich wykonanie musi być wystawiony po dacie zakończenia świadczenia usługi. 6.1.8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł. 6.2Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (dotyczy to również spółek cywilnych), pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 6.2.1. Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.2.2. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, 6.2.3. W ofercie powinien być adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z pełnomocnikiem wspólnie występujących Wykonawców, 6.2.4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Oferta powinna spełniać łącznie minimalne warunki podmiotowe dotyczące Wykonawców pkt 5 SIWZ, ale odpis lub zaświadczenie, o których mowa w pkt. 6.1.1-6.1 .6 składa każdy z Partnerów / Wspólników). 6.3Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605); 6.4Poza wymienionymi w pkt 6.1 dokumentami Wykonawcy załączają do oferty: 6.4.1. Wypełniony formularz - wg załącznika nr 2 do SIWZ, 6.4.2. Parafowany projekt umowy - wg załącznika nr 3 do SIWZ 6.4.3. W przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo jednoznacznie wskazujące na uprawnienie do złożenia oferty, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, wymienione w dokumencie rejestrowym. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub potwierdzone notarialnie 6.5Osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do wystąpienia w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo muszą złożyć podpisy na: a) wszystkich zapisanych stronach oferty, b) załącznikach, c) miejscach, w których Wykonawca naniósł zmiany. 6.6Dokumenty wymagane przez Zamawiającego od Wykonawców w niniejszym postępowaniu przetargowym muszą zostać złożone w formie zgodnej z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawców. 6.7Brak dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wyszczególnionych przez Zamawiającego w pkt 6 SIWZ i brak ich uzupełnienia skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania przetargowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opole.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach