Przetargi.pl
Wykonanie usługi kompleksowego utrzymania czystości w budynku siedziby Delegatury NIK w Opolu

Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-075 Opole, ul. Krakowska 28
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4497000 , fax. 77 4497044
  • Data zamieszczenia: 2014-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Opolu
    ul. Krakowska 28 28
    45-075 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4497000, fax. 77 4497044
    REGON: 00000016400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nik.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi kompleksowego utrzymania czystości w budynku siedziby Delegatury NIK w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I .Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego utrzymania czystości w siedzibie Delegatury NIK w Opolu, obejmująca sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych, sanitariatów oraz biurowych pomieszczeń pomocniczych o łącznej powierzchni użytkowej 880,00 m2. Zamawiający przewiduje następujący zakres i częstotliwość prac: 1. prace do codziennego wykonania: - odkurzanie dywanów, - przecieranie na wilgotno podłóg przy użyciu środków odpowiednich dla danego rodzaju czyszczonej powierzchni. W trakcie wykonywania usługi należy uwzględnić, aby czyszczenie nie doprowadziło do uszkodzenia lub pogorszenia stanu technicznego czyszczonych powierzchni (wyposażenia) oraz to, aby na umytej powierzchni nie pozostawały smugi, kurz, zabrudzenia, zacieki, czy inne ślady po sprzątaniu i czyszczeniu następujących elementów: - wiszących elementów dekoracyjnych (zegary, obrazy, ramki itp.) - podłogi, w tym schodów w korytarzach I-go, II-go i III-go piętra, przy użyciu środków odpowiednich dla danego rodzaju czyszczonej powierzchni (UWAGA: Schody stanowiące trakt komunikacyjny w siedzibie Delegatury wymagają szczególnej pielęgnacji z uwagi na swój zabytkowy charakter), - opróżnianie koszy na śmieci, niszczarek do dokumentów i wymiana worków plastikowych, wynoszenie śmieci do kontenerów na odpady komunalne (UWAGA: obowiązuje określona w Polityce Środowiskowej NIK segregacja odpadów), - usuwanie kurzu z wyposażenia biurowego oraz przecieranie na wilgotno zewnętrznych poziomych powierzchni mebli (meble, biurka, wszelkie urządzenia biurowe) środkami do tego przeznaczonymi oraz przecieranie na wilgotno parapetów, elementów oświetleniowych (kontakty i listwy), - czyszczenie elementów chromowanych i baterii umywalkowych z użyciem środków do mycia armatury łazienkowej, - gruntowne mycie i dezynfekcja wszelkiego rodzaju urządzeń sanitarnych (sedesów, baterii itp.), dezynfekcja syfonów, pojemników na szczotki, kratek ściekowych, uzupełnianie wody w syfonach kratek ściekowych, przy użyciu odpowiednich środków do dezynfekcji toalet, - czyszczenie luster, półek, drzwi wejściowych przeszklonych, klamek drzwi, elementów oświetleniowych (kontakty i listwy), - bieżące usuwanie plam i zabrudzeń (z dywanów, wykładzin dywanowych, etc., odcisków palców z elementów przeszklonych), usuwanie pajęczyn, - systematyczne uzupełnianie środków czystości (mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe) - mycie drzwi wyjściowych przeszklonych, - utrzymanie w czystości schodów zewnętrznych, - mycie zlewozmywaków oraz mebli kuchennych, - przecieranie na wilgotno aparatów telefonicznych środkami czyszczącymi do tego przeznaczonymi, - usuwanie kurzu oraz innych zabrudzeń ze sprzętu komputerowego (w tym monitorów, klawiatur) oraz urządzeń wielofunkcyjnych - środkami do tego przeznaczonymi, za pomocą miękkich niepylących ściereczek (czyszczenie na sucho i na mokro). 2. prace do wykonania 1 raz w tygodniu lub 1 raz na 2 tygodnie: - odkurzanie mebli tapicerskich (kanapa i fotele skórzane) środkami czyszczącymi do tego przeznaczonymi (1 raz na 2 tygodnie) - przecieranie na wilgotno nóg krzeseł i stołów (raz w tygodniu) - utrzymanie czystości na balkonie (I i II piętro), mycie podłogi wraz z balustradą (raz w tygodniu) - mycie czajników (raz w tygodniu) - sprzątanie sali konferencyjnej i biurowych pomieszczeń pomocniczych (III piętro) 3. prace do wykonania raz w miesiącu: - mycie lodówek (3 szt.) - raz w miesiącu lub w zależności od potrzeb, - mycie mikrofalówek (w zależności od użycia), - mycie zmywarek do naczyń, UWAGA: Zamawiający wyłącza z zakresu prac czyszczenie ekspresu do kawy; - sprzątanie pomieszczenia archiwum, - mycie grzejników, - mycie ścian pokrytych płytkami ceramicznymi (glazury) w pomieszczeniach socjalnych oraz we wszystkich toaletach, - przecieranie na wilgotno drzwi, futryn, szaf, pionowych powierzchni mebli (środkami konserwująco-myjącymi odpowiednimi do czyszczonej powierzchni), - sprzątanie, tj. odchwaszczanie i zamiatanie miejsca parkingowego, - czyszczenie parapetów. 4. prace do wykonania trzy razy w każdym roku kalendarzowym w trakcie realizacji umowy i po uzgodnieniu z Zamawiającym: - mycie okien dostępnych od wewnątrz (okna nowe, drewniane, nietypowe) w ilości 55 sztuk i 5 świetlików. Okna znajdują na wysokości ok. 0,8 m od powierzchni podłogi i sięgają sufitu (wysokość pomieszczeń wynosi 3,50 m). Skrzydła okien otwierają się do wewnątrz, w jednym z pomieszczeń biurowych (sekretariat), oprócz ww. okien znajdują się również okna półokrągłe (5 szt.), które w momencie mycia wymagają asekuracji przez drugą osobę, - mycie lamp oświetleniowych sufitowych. 5. prace do wykonania jeden raz w każdym roku kalendarzowym w trakcie realizacji i po uzgodnieniu z Zamawiającym: - pranie dywanów, - pranie żaluzji, - smarowanie odpowiednim środkiem parapetów chroniących przed ptakami (także w miejscach trudnodostępnych). Niezależnie od przedstawionego powyżej zakresu prac, Zamawiający przewiduje do wykonania w ramach usługi: - mycie naczyń kuchennych - w zależności od potrzeb; - odśnieżanie schodów zewnętrznych - w zależności od potrzeb; - odkamienianie czajników - w zależności od potrzeb. 6. utrzymanie czystości otoczenia przy wejściu do budynku siedziby (schodki wejściowe), tj. zamiatanie różnego rodzaju śmieci, odpadów, błota, liści itp. i usuwanie ich na bieżąco. II. Wizja lokalna. Przed złożeniem oferty, Wykonawca, w porozumieniu z Zamawiającym, tj. po uprzednim zgłoszeniu takiego zamiaru w sekretariacie Delegatury (tel. 77/ 449 70 00) ma prawo przed złożeniem oferty w dni robocze w godzinach 7.30-13.30 obejrzeć pomieszczenia siedziby Delegatury, w tym dokonać własnych pomiarów. III. Usługa utrzymania czystości świadczona będzie w siedzibie Delegatury NIK w Opolu przy ul. Krakowskiej 28, od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.30 do 15.30, przy czym Zamawiający przewiduje do wykonywania ww. zadań równocześnie dwie osoby w wymiarze 8 godzin. IV. Przy wykonywaniu usługi Wykonawca zapewni własne środki czyszczące, środki higieny, a także sprzęt i narzędzia związane z wykonywaniem usługi sprzątania, w tym odzież ochronną i wszelkie środki bezpieczeństwa pracowników wykonujących czynności objęte zamówieniem. V. Umowę zawiera się na czas określony 3 lat, tj. od 01.01.2015 r. do 31.12.2017 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach