Przetargi.pl
Przebudowa - wymiana sieci i przyłączy wodociągowych w miejscowości Turawa - Marszałki, gmina Turawa

Gmina Turawa ogłasza przetarg

  • Adres: 46-045 Turawa, ul. Opolska 39c
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4212012 , fax. 077 4212073
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Turawa
    ul. Opolska 39c 39c
    46-045 Turawa, woj. opolskie
    tel. 077 4212012, fax. 077 4212073
    REGON: 00055213600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.turawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa - wymiana sieci i przyłączy wodociągowych w miejscowości Turawa - Marszałki, gmina Turawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa - wymiana sieci i przyłączy wodociągowych w miejscowości Turawa - Marszałki, gmina Turawa. Wymiana sieci i przyłączy wodociągowych nastąpi w istniejących ulicach osiedlowych: ulicy Sosnowej, Jodłowej, Jaworowej i Jesionowej w miejscowości Tu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 10.000 PLN, (dziesięć tysięcy złotych) uiszczane w formach dopuszczonych przez ustawę Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dokument stwierdzający, że osoby, które będą pełnić funkcje techniczne, posiadają wymagane uprawnienia budowlane - kierownik budowy winien wykazać się uprawnieniami budowlanymi w zakresie wykonywanych robót i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2) Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - oświadczenie kierownika budowy, że będzie pełnił funkcję kierownika budowy, wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - oświadczenie wykonawcy. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - oświadczenie wykonawcy. 5) Posiadają firmę i doświadczenie wymagane przy realizacji tego zadania potwierdzone dokumentami - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Okres gwarancji na wykonane zadanie 36 miesięcy - oświadczenie wykonawcy. 7) Wykonanie min. trzech porównywalnych zadań jak w tym przetargu w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzaje i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 8) Akceptują wzór umowy. Dokonanie oceny spełnienia w/w warunków nastąpi na podstawie złożonych wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie, że Zamawiający nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ - (spełnienie warunku 1, 2, 3 i 4); 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dokument stwierdzający, że osoby, które będą pełnić funkcje techniczne, posiadają wymagane uprawnienia - kierownik budowy winien wykazać się uprawnieniami w zakresie wykonywanych robót i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (spełnienie warunku 1); 4) oświadczenie kierownika budowy, że będzie pełnił funkcję kierownika budowy (spełnienie warunku 2); 5) wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ - (spełnienie warunku 2); 6) zaakceptowana umowa przez Wykonawcę - załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ - (spełnienie warunku 8); 7) kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie załączonego do niniejszej SIWZ przedmiaru robót; 8) dowód wniesienia wadium; 9) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - (spełnienie warunku 5); 10) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - (spełnienie warunku 5); 11) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wobec urzędu skarbowego - (spełnienie warunku 5); 12) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z płaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wobec właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - (spełnienie warunku 5); 13) wykaz wykonanych min. trzech porównywalnych zadań jak w tym przetargu w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzaje i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (spełnienie warunku 7); Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.turawa.pl (podstrona: przetargi - specyfikacje, dokumenty)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach