Gmina Turawa ogłasza przetarg
- Adres: 46-045 Turawa, ul. Opolska 39c
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4212012 , fax. 077 4212073
- Data zamieszczenia: 2009-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Turawa
ul. Opolska 39c 39c
46-045 Turawa, woj. opolskie
tel. 077 4212012, fax. 077 4212073
REGON: 00055213600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.turawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa - wymiana sieci i przyłączy wodociągowych w miejscowości Turawa - Marszałki, gmina Turawa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa - wymiana sieci i przyłączy wodociągowych w miejscowości Turawa - Marszałki, gmina Turawa. Wymiana sieci i przyłączy wodociągowych nastąpi w istniejących ulicach osiedlowych: ulicy Sosnowej, Jodłowej, Jaworowej i Jesionowej w miejscowości Tu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 10.000 PLN, (dziesięć tysięcy złotych) uiszczane w formach dopuszczonych przez ustawę Prawo Zamówień Publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dokument stwierdzający, że osoby, które będą pełnić funkcje techniczne, posiadają wymagane uprawnienia budowlane - kierownik budowy winien wykazać się uprawnieniami budowlanymi w zakresie wykonywanych robót i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2) Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - oświadczenie kierownika budowy, że będzie pełnił funkcję kierownika budowy, wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - oświadczenie wykonawcy. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - oświadczenie wykonawcy. 5) Posiadają firmę i doświadczenie wymagane przy realizacji tego zadania potwierdzone dokumentami - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Okres gwarancji na wykonane zadanie 36 miesięcy - oświadczenie wykonawcy. 7) Wykonanie min. trzech porównywalnych zadań jak w tym przetargu w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzaje i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 8) Akceptują wzór umowy. Dokonanie oceny spełnienia w/w warunków nastąpi na podstawie złożonych wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie, że Zamawiający nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ - (spełnienie warunku 1, 2, 3 i 4); 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dokument stwierdzający, że osoby, które będą pełnić funkcje techniczne, posiadają wymagane uprawnienia - kierownik budowy winien wykazać się uprawnieniami w zakresie wykonywanych robót i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (spełnienie warunku 1); 4) oświadczenie kierownika budowy, że będzie pełnił funkcję kierownika budowy (spełnienie warunku 2); 5) wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ - (spełnienie warunku 2); 6) zaakceptowana umowa przez Wykonawcę - załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ - (spełnienie warunku 8); 7) kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie załączonego do niniejszej SIWZ przedmiaru robót; 8) dowód wniesienia wadium; 9) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - (spełnienie warunku 5); 10) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - (spełnienie warunku 5); 11) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wobec urzędu skarbowego - (spełnienie warunku 5); 12) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z płaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wobec właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - (spełnienie warunku 5); 13) wykaz wykonanych min. trzech porównywalnych zadań jak w tym przetargu w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzaje i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (spełnienie warunku 7); Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.turawa.pl (podstrona: przetargi - specyfikacje, dokumenty)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie brakującej sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Gorzowskiej w Oleśnie
Dodano: 2016-06-07 - Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Skarbimierz-Osiedle na terenach inwestycyjnych.
Dodano: 2016-05-24 - Modernizacja sieci wodociągowej w Polskiej Nowej Wsi przy ul. Lotniskowej
Dodano: 2016-04-15 - Budowa drogi ul. Polna w Wołczynie wraz z kanalizacją sanitarną
Dodano: 2016-02-15 - Budowa sieci kanalizacji deszczowej oraz sieci wodociągowej w Żłobiźnie ul.Malinowa.
Dodano: 2015-11-04 - Budowa kanalizacji ul. Kolejowej, Pięknej, Wilkowskiego i Opolskiej w Strzelcach Opolskich - etap I
Dodano: 2015-09-22 - Budowa przepompowni ścieków sanitarnych i rurociągu tłocznego w Ligocie Krapkowickiej do systemu kanalizacji sanitarnej w Żywocicach.
Dodano: 2015-09-14 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy.
Dodano: 2015-08-05 - Kontrakt nr 11 pn. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Strzeleckiej
Dodano: 2015-05-08 - Uzbrojenie terenów inwestycyjnych KSSE w Oleśnie w ramach zadania: Opracowanie dokumentacji oraz uzbrojenie terenów inwestycyjnych w Kędzierzynie Koźlu i Oleśnie - II etap: Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej wzdłuż obszaru KSSE przy ul. Leśnej.
Dodano: 2015-04-08