Przetargi.pl
ZAKUP Z DOSTAWĄ DO SIEDZIBY MIĘSA I WĘDLIN - PAKIET NR 1 DROBIU W KAWAŁKACH ŚWIEŻEGO SCHŁODZONEGO - PAKIET NR 2

Centrum Terapii Nerwic Moszna - Zamek ogłasza przetarg

  • Adres: 47-370 Zielina, Moszna ul. Zamkowa 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4669678 , fax. 077 4668400
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Terapii Nerwic Moszna - Zamek
    Moszna ul. Zamkowa 1
    47-370 Zielina, woj. opolskie
    tel. 077 4669678, fax. 077 4668400
    REGON: 00029363400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP Z DOSTAWĄ DO SIEDZIBY MIĘSA I WĘDLIN - PAKIET NR 1 DROBIU W KAWAŁKACH ŚWIEŻEGO SCHŁODZONEGO - PAKIET NR 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    WĘDLINY 1. Parówkowa 600 kg 2. Paróweczki delikatesowe 60kg 3. Frankfuterki 80 kg 4. Kiełbasa biała parzona 10kg 5. Kiełbasa śląska 160 kg 6. Kiełbasa grilowa 50 kg 7. Polędwica drobiowa 450 kg 8. Rolada z kurczaka 100 kg 9. Pierś z indyka 200
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie przewiduje się wpłaty wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Dostawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych , spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 1. Dostawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1/ Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych. a. Posiadanie wpisu do KRS-u lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. 2/ Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przez co nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3/ Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przez co nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 4/ Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z przepisami zawartymi w art. 24 ust. 1 pkt. 1÷9 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Dostawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. a. Dokument potwierdzający, że Dostawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego. Data wystawienia lub aktualizacji dokumentu nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej powinno być opatrzone klauzulą /wpis aktualny na dzień /. Zamawiający nie będzie honorował klauzul w postaci /Wykonawca figuruje w rejestrze do nadal /. 2) Oświadczenie Dostawcy. a. o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (druk nr 3 - p-kty od 2-4 i 8). b. o zapoznaniu się ze szczegółowymi warunkami postępowania zawartymi w SIWZ i przyjęciu ich bez zastrzeżeń, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, akceptacji warunków przyszłej umowy c. o spełnianiu wymogów.- druk nr 6 d. związaniu ofertą przez okres 30 dni licząc od terminu składania ofert - druk nr 3 e. w przypadku wybrania jego oferty akceptuje zawarte w SIWZ Istotne dla Zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.- druk nr 3 f. o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnoszeniu do niej zastrzeżeń, zdobyciu koniecznych informacje do przygotowania oferty i akceptacji warunków szczegółowego przedmiotu zamówienia - druk nr 3 g. o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne. 3) Formularz oferty a. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska. 4) Ogólne warunki umowy a. Oświadczenie- druk nr 3 5) Pełnomocnictwo a. Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa udzielane przez Dostawcę W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictwa muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) za zgodność z oryginałem notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.moszna-zamek.wbd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach