Zakład Karny ogłasza przetarg
- Adres: 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka 4
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 447 20 70 , fax. 77 417 21 70
- Data zamieszczenia: 2016-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
ul. Katowicka 4 4
46-200 Kluczbork, woj. opolskie
tel. 77 447 20 70, fax. 77 417 21 70
REGON: 00032100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy mięsa i wyrobów mięsnych do Zakładu Karnego w Kluczborku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywne dostawy mięsa i wyrobów mięsnych do Zakładu Karnego w Kluczborku. CPV 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne: Część nr 1. Filet z kurczaka - schłodzony - CPV 15112000-6, w ilości 900 kg, Część nr 2. Kaszanka - CPV 15131134-3, w ilości 1800 kg, Część nr 3. Kiełbasa biała parzona - CPV 15131130-5, w ilości 1500 kg, Część nr 4. Kiełbasa boczkowa - CPV 15131130-5, w ilości 2000 kg, Część nr 5. Kiełbasa krakowska drobiowa (bez dodatku wieprzowiny) - CPV 15131130-5, w ilości 800 kg, Część nr 6. Kiełbasa mortadela wieprzowa - CPV 15131130-5, w ilości 1500 kg, Część nr 7. Kiełbasa parówkowa CPV - 15131130-5, w ilości 2000 kg, Część nr 8. Kiełbasa wieprzowa - CPV 15131130-5, w ilości 3000 kg, Część nr 9. Kiełbasa zwyczajna - CPV 15131130-5, w ilości 3400 kg, Część nr 10. Kiełbaski wiedeńskie drobiowe (bez dodatku wieprzowiny) - CPV 15131135-0, w ilości 2000 kg, Część nr 11. Łopatka wieprzowa bez kości - CPV 15113000-3, w ilości 1300 kg, Część nr 12. Metka cebulowa wieprzowa - CPV 15131130-5, w ilości 500 kg, Część nr 13. Mięso wieprzowe mielone - CPV 15113000-3, w ilości 2800 kg, Część nr 14. Podgardle wędzone - CPV 15131400-9, w ilości 2800 kg, Część nr 15. Polędwica drobiowa (bez dodatku wieprzowiny) - CPV 15131135-0, w ilości 800 kg, Część nr 16. Polędwica z indyka (bez dodatku wieprzowiny) - CPV 15131135-0, w ilości 700 kg, Część nr 17. Salceson wieprzowy - CPV 15131400-9, w ilości 1300 kg, Część nr 18. Serdelki drobiowe (bez dodatku wieprzowiny) - CPV 15131135-0, w ilości 1200 kg, Część nr 19. Skrzydełka drobiowe - schłodzone - CPV 15112000-6, w ilości 500 kg, Część nr 20. Słonina wieprzowa - CPV 15131400-9, w ilości 300 kg, Część nr 21. Smalec - CPV 15412100-0, w ilości 2100 kg, Część nr 22. Szynka drobiowa (bez dodatku wieprzowiny) - CPV 15131135-0, w ilości 700 kg, Część nr 23. Udko z kurczaka - schłodzone - CPV 15112000-6, w ilości 3600 kg, Część nr 24. Wątroba drobiowa - CPV 15114000-0, w ilości 1200 kg. 1. Wykonawca winien dostarczać przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami i procedurami niezbędnymi dla zapewnienia bezpieczeństwa i żywienia zawartymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594 z póź. zm.). 2. Wykonawca realizuje dostawy własnym transportem spełniającym warunki sanitarne w zakresie przestrzegania zasad i higieny przewozu żywności oraz na własne ryzyko (m.in. kwestia zabezpieczenia i ubezpieczenia przewożonej partii towaru). Ustala się iż, każdorazowo przed wydaniem przedmiotu umowy ilość dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem, sprawdzona zostanie w siedzibie zamawiającego przez strony umowy. 3. Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach, muszą być świeże i posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego złej jakości dostarczonego towaru, strony sporządzają protokół wskazując w nim rodzaj stwierdzonych wad. Protokół ten stanowić będzie wezwanie zamawiającego skierowane do wykonawcy o wymianę dostarczonej partii towaru lub jej poszczególnego elementu na nowa partię na własny koszt i ryzyko wykonawcy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw poszczególnych produktów (zmniejszenia do 20%), ze względu na wystąpienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawierania umowy, w tym zwłaszcza powodowanych zmniejszeniem liczby osadzonych, bądź innymi nadzwyczajnymi zdarzeniami lub sytuacjami. Z tytułu zmniejszenia ilości dostaw, wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie. 5. Odbiór jakościowy, gwarancja i reklamacja: Zamawiający zbada dostarczoną partię towaru w trakcie przyjęcia do magazynu. W przypadku stwierdzenia wad, zamawiający niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany wymienić w tym samym dniu wadliwą partię towaru. Przedmiot zamówienia winien być odpowiednio oznakowany (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i rozwoju wsi z dnia 10 lipca 2007 r.) oraz posiadać Handlowy Dokument Identyfikacyjny. 6. Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną (e-mail) lub w czasie dostawy (na następną dostawę). Zamówienia będą składane przez zamawiającego z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Dostawy będą przyjmowane minimum 2 razy w tygodniu, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 12.00 na podstawie zapotrzebowania zamawiającego. W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalna jest zmiana godziny dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pomiędzy dostawcą i odbiorcą (w godzinach pracy magazynu). 7. Cechy dyskwalifikujące: -mięso i podroby - zawartość tłuszczu większa niż 20 % w przypadku mięsa, obce posmaki, zapachy, obślizgłość, nalot pleśni, zazielenienie mięsa; -wędliny - obce posmaki, zapachy, obślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona, zacieki tłuszczu i galarety pod osłonką, jej pęknięcia i wycieki farszu, składniki użyte do produkcji pozaklasowe lub z chrząstkami, ścięgnami itp., skupiska jednego ze składników, obecność szkodników oraz ich pozostałości, objawy obniżenia jędrności i elastyczności, nieprzyleganie osłonki wędlin itp. 8. Standard jakościowy zamówionych dostaw musi odpowiadać standardom określonych w Polskich Normach. IV. Termin wykonania zamówienia Zamawiający wymaga realizacji zamówienia od dnia 16.07.2016 do 15.07.2017 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla potrzeb Kuchni Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu, ul. Reymonta 8, na okres 1 roku (z podziałem na 7 zadań)
Dodano: 2015-12-09 - Dostawy żywności dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w 2016 roku
Dodano: 2015-11-27 - DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ W 2016 r.
Dodano: 2015-11-20 - Mięso,wędliny, podroby i konserwy mięsne
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa tłuszczów i nabiału oraz mięsa i produktów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Kluczborku ul. Wołczyńska 25
Dodano: 2015-10-20 - Dostawa mięsa i wędlin
Dodano: 2015-07-29 - Sukcesywne dostawy mięsa i wyrobów mięsnych do Zakładu Karnego w Kluczborku
Dodano: 2015-06-16 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu.
Dodano: 2015-02-03 - P/1/2015 DOSTAWA ŻYWNOŚCI
Dodano: 2015-01-05 - Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla potrzeb Kuchni Samodzielnego Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Opolu ul. Reymonta 8 (5 zadań częściowych)
Dodano: 2014-12-29